مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی بخوانیم و در امتحان ریاضی نمره خوبی بگیریم؟

در این بخش در رابطه با نحوه مطالعه درس ریاضی و گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی توضیحاتی ارائه شده است. ریاضی درسی است که اگر می خواهید در آن نمره خوبی بگیرید باید برای یادگیری آن وقت بگذارید. ریاضی درس شب امتحانی نیست. در ایام امتحانات جمع کرن ریاضی کار آسانی نیست. البته الان که در حال مطالعه این متن هستید ایام امتحانات فرا رسیده است باز هم می توان کارهایی انجام داد ولی به هر حال توصیه می شود اگر هنوز تا امتحانات زمانی باقی مانده است از همین امروز مطالعه درس ریاضی را شروع کنید. اگر خوب درس بخوانید حتی می توانید در امتحان ریاضی 20 بگیرید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه می تواند شما را راهنمایی کند.


چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم؟

چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم


مطالعه درس ریاضی در طول ترم: پس درس خواندن در طول ترم برای یادگیری بهتر درس ریاضی کاملا مفید موثر و حتی لازم است. در طول ترم درس بخوانید. این رمز موفقیت است. اگر مداومت داشته باشید و به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید و خوب درس بخوانید حتما موفق می شوید. فکر نکنید فلان نفر از شما باهوش تر است چون همیشه در کلاس به سوالات جواب می دهد. افرادی که در ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری عملکرد بهتری به نسبت شما دارند فقط بیشتر از شما درس خوانده اند و برنامه ریزی بهتری دارند. پس به خودتان اعتماد داشته باشید. توانایی های ذهن شما آنقدر زیاد است که در کل عمرتان نمی توانید از همه ی ظرفیت های آن استفاده کنید. شما بسیار باهوش تر از آنچه فکر می کنید هستید فقط کافی است خوب درس بخوانید. مطالعه مقاله های زیر هم در این زمینه کاملا مفید است:

برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی کافی است در طول ترم به صورت مرتب در کلاسها حضور داشته باشید. وقتی در کلاس حاضر هستید مطالب خوب برای شما جا می افتد. البته به این هم بستگی دارد که چقدر خوب گوش می دهید و توجه می کنید. جزوه بنویسید و سوال بپرسید. اگر جلسه به جلسه بعد از کلاس در منزل درس بخوانید عقب نمی افتید. اگر درس را نخوانید جلسات بعدی هم خوب متوجه نخواهید شد. مباحث ریاضی به هم مرتبط هستند. تمرین و مسئله حل کنید. برای درس ریاضی تمرین حل کردن جزو ضروریات است. در صوت لزوم از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. در هر مقطعی که تحصیل می کنید استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس می تواند مفید و موثر باشد. اگر اشکالات زیادی دارید از کلاسهای خصوصی در طول ترم استفاده نمائید. اگر اشکالات مختصر است دو سه جلسه از این کلاسها در ایام امتحانات استفاده نمائید.

مطالعه عمقی کتاب درسی ریاضی: کتاب درسی را خوب بخوانید و در ایام امتحانات نمونه سوال امتحانی حل کنید. سعی کنید در کلاسهای اصلی خودتان غیبت نداشته باشید و در کلاسهای ریاضی حضور فعالی داشته باشید. نوشتن جزوه در کلاس به فهم بهتر مطالب و جمع شدن حواس شما کمک زیادی می کند. مجموعه عوامل گفته شده را در نظر داشته باشید و در طول ترم با برنامه ریزی و نظم درس بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.