مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه برای کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی تبلیغ کنیم؟

در این بخش مطالب و مقالاتی که می تواند در زمینه ثبت تبلیغات موفق تدریس ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی کمک کننده باشد ارائه می گردد. خبر خوب این است که ریاضی یکی از پرمتقاضی ترین دروس برای تدریس خصوصی است و در مقاله چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟ در این زمینه به خوبی توضیح داده شده است. اگر خود شما در مقطع دانشگاه ریاضی خوانده اید و یا دبیر ریاضی هستید و یا در هر رشته تحصیلی دیگری درس خوانده اید ولی توانایی تدریس این درس را دارید، به هر حال زمینه کاری خوبی است و با در نظر گرفتن یک سری نکات مهم می توانید درآمد خوبی از تدریس خصوصی آن داشته باشید.

برای اینکه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید باید خوب تبلیغ کنید و انواع روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید تا بتوانید تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید. در ادامه اگر خوب تدریس کنید شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و در عین حال اگر قیمت مناسبی هم برای کلاسهای خودتان در نظر گرفته باشید در نهایت کار به جایی خواهد رسید که تعدادی از شاگردها را جواب خواهید کرد. چون وقت برای همه ی متقاضیان نخواهید داشت. در مقاله بهترین سایت تبلیغات رایگان اینترنتی تدریس ریاضی یکی از بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی (سایت http://www.tadris-riazi.com/) معرفی شده است. به هر حال انتخاب سایت مناسب برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی بسیار مهم است.

سایت دیگری هم که برای درج آگهی تدریس ریاضی می توانید بسیار زیاد روی آن حساب کنید سایت ایران مدرس است. ایران مدرس برای تبلیغات تدریس خصوصی عالی است و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. البته انتخاب سایت مناسب یک طرف قضیه است و باید متن تبلیغ خودتان را هم خوب بنویسید تا شاگردهایی که تبلیغ شما را می بینند به این نتیجه برسند که می توانند به شما اعتماد کنند و برای هماهنگی کلاس تماس بگیرند. در سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ثبت نام کرده اند و فعالیت دارند (مشاهده مدرسین ریاضی). می توانید آگهی های مدرسین را مشاهده کنید و به این ترتیب از تبلیغ آنها ایده بگیرید و آگهی خودتان را هم خوب بنویسید. البته مطالعه مقاله چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟ در این زمینه هم بسیار مفید است.



برای اینکه با تبلیغات اینترنتی بتوانید شاگرد جذب کنید و از تدریس ریاضی درآمد خوبی بدست آورید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1-      با علاقه به تدریس ریاضی روی بیاورید. اگر به عنوان مثال به تدریس فیزیک بیشتر علاقه دارید، فیزیک درس بدهید.

2-      بر درس ریاضی مسلط شوید. وقتی بر درس مسلط هستید حتی وقتی برای هماهنگی کلاس با شما تماسی گرفته می شود با اعتماد به نفس بالاتری حرف می زنید و در ادامه کار هم کلاسها را از دست نخواهید داد و شاگردهای شما ترمهای بعد هم بر می گردند.

3-      در سایتهای معتبر مرتبط با تدریس خصوصی تبلیغ بدهید. سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php  و سایت تدریس ریاضی گزینه های بسیار خوبی هستند.

4-      برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. به هر میزان متن تبلیغ شما بهتر نوشته شده باشد و رزومه کاملتر و قانع کننده تری ارائه کرده باشید شاگردهای بیشتری را جذب خواهید کرد.

اطلاعات کامل در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، هزینه و مفید بودن این کلاسها

اگر می خواهید در زمینه نحوه استفاده بهینه و پربازده از کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاعاتی کسب کنید ....
اگر می خواهید بدانید چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟
چنانچه در رابطه با بهترین زمان برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سوال دارید ....
اگر می خواهید در رابطه با هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و نحوه استفاده بهینه از این کلاسها اطلاعات کسب کنید ....
در نهایت اگر در جستجوی پاسخ سوال چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟ هستید و یا نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی را می خواهید بدانید ....
در هر صورت، مقالات زیر را بخوانید.


نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی

3 راهکار برای موفقیت بیشتر در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

3 راهکار برای موفقیت بیشتر در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید جذب شاگرد خوبی داشته باشید و با استفاده از آگهی های تدریس خصوصی بتوانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالایی بدست آورید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1-      در سایتهای معتبر و تخصصی آگهی تدریس خصوصی ثبت کنید. فرض کنید شما در یک سایت کاملا پربازدید که ارتباطی به تدریس خصوصی ندارد آگهی ثبت کرده اید. در این حالت افراد زیادی تبلیغ شما را خواهند دید ولی تماسی با شما گرفته نخواهد شد. پس فقط پربازدید بودن یک سایت مهم نیست. بلکه باید سایت در زمینه تدریس خصوصی باشد و برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی بازدید بگیرد. در یکی از سایتها که در زمینه سوالات و جزوات ریاضی بود، یک مدرس برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی عربی آگهی داده بود. خوب مسلما ایشان نتیجه نخواهند گرفت. در سایتهای آگهی عمومی هم احتمال نتیجه گرفتن کمتر است. بهتر است در سایتهای معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند https://www.iranmodares.com/index.php و یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ تبلیغ ثبت کنید. البته در این سایتها هم باید آگهی خودتان را خوب بنویسید تا نتیجه خوبی بگیرید ولی به هر حال احتمال جذب شاگرد با دزج تبلیغ در چنین سایتهایی بالاتر است.

2-      تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن آگهی را خوب بنویسید. اگر به صورت گذری فقط می خواهید یک آگهی ثبت کنید و یکی دو خط در متن تبلیغ بنویسید و بعد آن را به فراموشی بسپارید بهتر است نتیجه گرفتن از تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را هم فراموش کنید. متن تبلیغ شما باید کامل نوشته شود و اگر قبلا به صورت خصوصی تدریس کرده اید و یا در آموزشگاهها و مدارس و دانشگاههایی ریاضی را درس داده اید آن را بنویسید. اگر در کنکور، المپیاد و یا هر آمزون دیگری رتبه خوبی بدست آورده اید آن را بنویسید. هر افتخاری که توسط شما کسب شده است را ذکر کنید. در اعتماد سازی و جذب شاگرد مهم است. نظرات مثبت شاگردهای خودتان را قرار دهید.  می توانید از آگهی های تدریس خصوصی که در سایت ایران مدرس ثبت شده است (مشاهده مدرسین ریاضی) ایده بگیرید.

3-      آگهی تدریس ریاضی خودتان را در صورت تمایل ویژه کنید. ثبت تبلیغ در سایتهای ایران مدرس و تدریس ریاضی و هر سایت تبلیغاتی دیگری رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید آن را ویژه کنید. ثبت تبلیغات تدریس ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض آگهی شما در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. مطالعه مقاله چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟ یا چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس ریاضی موفق کاملا مفید است.


تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

آشنایی با دانشکده های ریاضی دانشگاههای ایران - بخش دوم

در این بخش تعدادی از دانشکده های ریاضی دانشگاههای ایران معرفی می شود و می توانید در این زمینه مطالعه نمائید. تعدادی از مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و یا به عنوان معلم خصوصی فیزیک فعالیت دارند از این دانشکده ها فارغ التحصیل شده اند.

1-      دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد https://mathstat.um.ac.ir/index.php?lang=fa در سایت این دانشکده اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه و .... مشاهده نشد.

2-      دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شیراز http://math.sutech.ac.ir/ دانشکده ریاضی در اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ به عنوان یکی از گروه های آموزشی دانشکده علوم پایه دانشگاه صنعتی شیراز با هدف فعالیت در زمینه های مختلف کاربردی مورد نیاز جامعه رسماً شروع به فعالیت نمود. در راستای تحققق اهداف ریاضیات در سطح عالی و گسترش مرزهای دانش، این دانشکده از همان ابتدا اقدام به راه اندازی دوره کارشناسی ارشد نمود. به منظور گسترش پژوهش های بنیادی و با هدف تأمین اعضای هیأت علمی دانشگاه های کشور، در بهمن ماه ۱۳۸۹ اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری ریاضی نمود.

3-      ویدیوهای دانشکده ریاضی دانشکده شریف http://videos.math.sharif.ir/ برنامه ی فیلم برداری از کلاسها و سمینارها سالهاست که در دانشکده ی ریاضی با پیگیری دانشکده، همکاری اساتید و با کمک برخی دانشجویان علاقه مند برگزار شده و تداوم یافته است. در نتیجه ی این فعالیت مقدار قابل توجهی محتوا در قالب ویدیو در زمینه ی ریاضیات فراهم گردید که با راه اندازی سایت ویدئوهای دانشکده علوم ریاضی در سال 91 مقداری از این محتوا از طریق وب در دسترس علاقه مندان قرار گرف

4-      دانشکده علوم ریاضی دانشگاه یزد https://www.yazd.ac.ir/faculties/science/departments/mathematics/home سابقه فعالیت دانشکده ریاضی علی‌رغم تاسیس دانشگاه یزد در سال ۱۳۶۷ به سال ۱۳۵۶ در دانش‌سرای عالی یزد باز می‌گردد که در سال ۱۳۷۱ در دانشگاه یزد ادغام شد. لازم به ذکر است که از سال ۱۳۸۹ دانشکده ریاضی در مقطع کارشناسی در گرایش‌های ریاضیات و کاربردها، آمار و کاربردها و علوم کامپیوتر با کهادهای جدول زیر دانشجو می‌پذیرد و دانشجویان موظفند از ترم پنجم کهاد خود را مشخص نمایند.


معرفی دانشکده های ریاضی دانشگاههای بزرگ ایران

معرفی دانشکده های ریاضی دانشگاههای بزرگ ایران در این بخش انجام شده است. در ادامه تعدادی از این موارد را می توانید مشاهده کنید.

1-      دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر: http://math.aut.ac.ir/autcms/mathematics-computer-science/fa/home دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر با فارغ‌التحصیل نمودن تعداد قابل توجه‌ای دانشجو در مقطع دکتری توانسته است نقش برجسته‌ای در تربیت مدرسان و محققان مورد نیاز دانشگاهای کشور را ایفا می‌کند. همچنین این دانشکده با همت و تلاشهای اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی توانسته است نقش ممتازی را در توسعه علم و پیشرفت جامعه علمی کشور داشته باشد.

2-      دانشکده ریاضی دانشگاه دامغان http://math.du.ac.ir/ دانشکده ریاضی در سال 1373 فعالیت خود را با پذیرش دانشجویان ریاضی کاربردی و دبیری ریاضی آغاز نمود. در سال 1378، اولین دوره دانشجویان ریاضی محض در این مجموعه پذیرفته و مشغول به تحصیل شدند. در سال 1379، گروه موفق به راه اندازی دوره کارشناسی ارشد ریاضی محض گردید. در همین سال گروه کامپیوتر با پذیرش دانشجویان کاردانی ناپیوسته کامپیوتر از دانشگاه جامع علمی کاربردی تشکیل شد.

3-      دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شهید بهشتی https://www.sbu.ac.ir/Cols/mathsci/Pages/default.aspx این دانشکده از سال 1346 در امر آموزش علوم ریاضی و پژوهش‌های مرتبط با آن فعالیت کرده است. این دانشکده با تشکیل گروه ریاضی آغاز و با شکل‌گیری گروه آمار در سال 1355، تشکیل گروه علوم کامپیوتر در سال 1378، و تشکیل گروه ریاضی کاربردی و صنعتی در سال 1395فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را گسترش داد. حضور اساتید توانمند با تخصص‌های متنوع و کارمندان دلسوز در این دانشکده فرصت منحصر به فردی در اختیار دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قرار می‌دهد تا در محیط علمی فراهم شده، با استعانت از پروردگار متعال بتوانند در طول تحصیل خود اوقاتی پر‌بار و آینده‌ای روشن را رقم زنند.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند و از دانشگاههای معتبر کشور مانند دانشگاههای معرفی شده فارغ التحصیل شده اند در سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

4-      دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود http://shahroodut.ac.ir/fa/schools/index.php?id=s007 رشته ریاضی در گرایش های دبیری ریاضی، ریاضی محض و ریاضی کاربردی از سال 1373 فعالیت آموزشی خود را در دانشکده علوم تا سال 1384 بصورت گروه ریاضی ادامه داد. در سال 1384 با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشکده‌ علوم‌ ریاضی دانشگاه‌ صنعتی شاهرود (با تفکیک از دانشکده علوم پایه) متشکل از دو گروه آموزشی ریاضی محض و ریاضی کاربردی،آمار تشکیل شد. این دانشکده با گذشت بیست سال و دایر نمودن رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و جذب هیات علمی مورد نیاز از پتانسیل علمی و تحقیقاتی مناسبی برخوردار می باشد.

5-      دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تربیت مدرس http://modares.ac.ir/index.jsp?siteid=26 دانشکده علوم ریاضی متشکل از گروه‌های آمار، ریاضی محض، ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر است که از سال 1387 فعالیت خود را در محل دانشکده علوم پایه آغاز نمود. سابقه تأسیس این دانشکده به سال 1363 و برپایی گروه‌های آمار، ریاضی کاربردی (گرایش آنالیز عددی) و ریاضی محض برمی‌گردد. همچنین از سال 1385 در گروه ریاضی محض در مقطع کارشناسی‌ارشد در نوبت شبانه و از سال 1387 در رشته علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشجو پذیرش کرد. در حال حاضر 20 نفر عضو هیأت‌علمی به ترتیب 4 نفر با رتبه استادی، 6 نفر با رتبه دانشیاری و 10 نفر با رتبه استادیاری به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در این دانشکده اشتغال دارند. همچنین تاکنون 647 نفر در مقطع کارشناسی‌ارشد و 90 نفر در مقطع دکتری فارغ‌التحصیل شده‌اند.

6-      دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان http://mathdept.iut.ac.ir/ از سال ١٣٧٩ دوره کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی راه اندازی شد. مقطع دکتری ریاضی دانشکده در سال ١٣٧۴ با پذیرش اولین دانشجویان راه اندازی شد. هم چنین دوره دکترای آمار، مشترکاً با دانشگاه اصفهان، در سال ١٣٨٣ راه اندازی شد و اولین دانشجویان این دوره )اولین دوره دکترای آمار کاربردی در کشور( نیز برای سال تحصیلی 84-85 پذیرش شدند. در حال حاضر در این دانشکده تعداد ٢٧٣ نفر دانشجوی کارشناسی، تعداد ٢۴٠ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و تعداد ٧٣ نفر دانشجوی دکترا در حال تحصیل هستند تا به حال تعداد ٣۵ دانشجوی دکتری ریاضی، ۶ دانشجوی دکتری آمار و ۵۶٢ دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد ریاضی محض، ریاضی کاربردی آمار ریاضی و آمار اقتصادی - اجتماعی از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند.