مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

3 راهکار برای موفقیت بیشتر در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

3 راهکار برای موفقیت بیشتر در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید جذب شاگرد خوبی داشته باشید و با استفاده از آگهی های تدریس خصوصی بتوانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالایی بدست آورید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1-      در سایتهای معتبر و تخصصی آگهی تدریس خصوصی ثبت کنید. فرض کنید شما در یک سایت کاملا پربازدید که ارتباطی به تدریس خصوصی ندارد آگهی ثبت کرده اید. در این حالت افراد زیادی تبلیغ شما را خواهند دید ولی تماسی با شما گرفته نخواهد شد. پس فقط پربازدید بودن یک سایت مهم نیست. بلکه باید سایت در زمینه تدریس خصوصی باشد و برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی بازدید بگیرد. در یکی از سایتها که در زمینه سوالات و جزوات ریاضی بود، یک مدرس برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی عربی آگهی داده بود. خوب مسلما ایشان نتیجه نخواهند گرفت. در سایتهای آگهی عمومی هم احتمال نتیجه گرفتن کمتر است. بهتر است در سایتهای معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند https://www.iranmodares.com/index.php و یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ تبلیغ ثبت کنید. البته در این سایتها هم باید آگهی خودتان را خوب بنویسید تا نتیجه خوبی بگیرید ولی به هر حال احتمال جذب شاگرد با دزج تبلیغ در چنین سایتهایی بالاتر است.

2-      تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن آگهی را خوب بنویسید. اگر به صورت گذری فقط می خواهید یک آگهی ثبت کنید و یکی دو خط در متن تبلیغ بنویسید و بعد آن را به فراموشی بسپارید بهتر است نتیجه گرفتن از تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را هم فراموش کنید. متن تبلیغ شما باید کامل نوشته شود و اگر قبلا به صورت خصوصی تدریس کرده اید و یا در آموزشگاهها و مدارس و دانشگاههایی ریاضی را درس داده اید آن را بنویسید. اگر در کنکور، المپیاد و یا هر آمزون دیگری رتبه خوبی بدست آورده اید آن را بنویسید. هر افتخاری که توسط شما کسب شده است را ذکر کنید. در اعتماد سازی و جذب شاگرد مهم است. نظرات مثبت شاگردهای خودتان را قرار دهید.  می توانید از آگهی های تدریس خصوصی که در سایت ایران مدرس ثبت شده است (مشاهده مدرسین ریاضی) ایده بگیرید.

3-      آگهی تدریس ریاضی خودتان را در صورت تمایل ویژه کنید. ثبت تبلیغ در سایتهای ایران مدرس و تدریس ریاضی و هر سایت تبلیغاتی دیگری رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید آن را ویژه کنید. ثبت تبلیغات تدریس ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض آگهی شما در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. مطالعه مقاله چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟ یا چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس ریاضی موفق کاملا مفید است.


تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.