مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس و معلم خانم و آقا در تهران

تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس خانم و آقا در تهران در سایت ایران مدرس انجام می شود. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی خانم و آقا در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس در ادامه معرفی می گردد.
معلم خصوصی ریاضی خانم در تهران
1- خانم فرزانه قربانی
در عنوان آگهی تدریس ایشان ثبت شده است: تدریس خصوصی ریاضی و حسابان و هندسه و آمار و احتمال و فیزیک به صورت تقویتی و کنکور - تدریس خصوصی کلیه دروس حسابداری و اقتصاد خرد و کلان در سطح دبیرستان و دانشگاه. شهریه هر جلسه از 80 تا 120 تومان - مطابق رزومه ثبت شده توسط خانم قربانی ایشان دکتری مهندسی معدن دارند و در دانشگاه علوم و تحقیقات هم تحصیلات خودشان را به پایان رسانده اند. هزینه تدریس: جلسه 105 دقیقه ای- هشتاد تا صد و بیست هزار تومان در نظر گرفته اند و در تهران کار تدریس خصوصی را انجام می دهند. برای مشاهده توضیحات بیشتر در رابطه با ایشان بر روی اسم مدرس در بالا کلیک کنید.
2- خانم دلارام حیدریان
عنوان اگهی تدریس ثبت شده توسط ایشان به صورت مقابل است: تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاه و دبیرستان و کنکور به صورت کاملا تخصصی توسط فارغ التحصیل ریاضی صنعتی شریف - رشته تحصیلی خانم حیدریان ریاضی و مهندسی صنایع است. ایشان از دانشگاه شریف و دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده اند و هزینه و قیمت کلاس های خصوصی ریاضی را توافقی ذکر نموده اند. تا خرداد 97 هم 6 سال سابقه کار دارند. برای توضیحات بیشتر و مشاهده شماره تماس ایشان هم بر روی اسم ایشان در بالا کلیک نمائید.
معلم خصوصی ریاضی آقا در تهران
1- آقای ساسان امیری
ایشان جزو مدرسین با سابقه در سایت ایران مدرس هستند. آقای امیری در عنوان آگهی تدریس خودشان در ایران مدرس ثبت کرده اند: تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان،دانشگاه و تیزهوشان - در ادامه در متن تبلیغ نوشته اند: تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، ریاضیات مهندسی پیشرفته، ریاضی عمومی1، ریاضی عمومی2 برای تمامی رشته های مهندسی و علوم پایه (کارشناسی و کارشناسی ارشد). این مدرس دکتری ریاضی دارند و از دانشگاه خوارزمی فارغ التحصیل شده اند. در تهران خدمات تدریس ریاضی را ارائه می دهند و در بخش هزینه تدریس هم عبارت توافقی را نوشته اند.
2- آقای حسین رضایی
یکی از مدرسین و اساتید با تجربه ریاضی در ایران مدرس آقای رضایی هستند و عنوان آگهی ایشان هم به صورت تدریس مفهومی ریاضیات ابتدایی، راهنمایی(متوسطه اول)، دبیرستان(متوسطه دوم)، کنکور و دانشگاه، توسط فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدرس دانشگاه و کلاس های ریاضی کنکور با 10 سال سابقه تدریس  ... می باشد. با کلیک بر روی اسم ایشان در بالا می توانید توضیحات بسیار کاملتر و جزوات ایشان را هم ببینید. آقای رضایی از دانشگاه امیرکبیر فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارند و به صورت توافقی هزینه کلاس ها را مشخص خواهند کرد.



مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در ایران مدرس


در این بخش تعدادی از مدرسین و معلم های فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی توسط در تهران معرفی گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.