مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه با موفقیت تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنیم

برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و برای اینکه از کار تدریس ریاضی درآمد خوب و بالایی بدست آورید در مرحله اول باید خودتان بر درس ریاضی مسلط باشید و در ضمن به تدریس ریاضی هم علاقه مند باشید. اگر به عنوان مثال به درس فیزیک علاقه بیشتری دارید کار تدریس فیزیک را انجام دهید. البته معمولا مدرسین و اساتیدی که ریاضی را درس می دهند در زمینه تدریس خصوصی فیزیک هم فعالیت دارند (مقاله تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط معلم و مدرس خصوصی خانم و آقا را مشاهده کنید). در ضمن اگر در دوره متوسطه و دانشگاه در درس ریاضی نمرات خوبی گرفته اید و همواره در این درس موفق بوده اید باز هم می توان گفت درس ریاضی گزینه مناسبی برای شما است. به لحاظ تعداد متقاضی کلاس های خصوصی درس ریاضی بسیار پرمتقاضی است و نگرانی ای از این بابت وجود ندارد. یعنی می توان گفت یکی از پرمتقاضی ترین دروس برای کلاس های تدریس خصوصی است. بنابراین اینکه بتوانید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و موفق باشید به خودتان و به نحوه عملکرد شما بستگی دارد.

برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول خودتان بر درس مسلط باشید. ریاضی را بسیار خوب بلد باشید. ممکن است خبر خوبی نباشد ولی بسیاری از کلاس های تدریس خصوصی در همان جلسه اول به کلی کنسل می شود. دلیل این اتفاق این است که یا مدرس بر درس مسلط نیست و یا مدرس بسیار خوب و با سابقه ای است ولی در پاسخ دادن به یک سوال خوب عمل نکرده و حضور ذهن ندارد. ممکن است شما به نحوه تدریس خودتان بسیار اطمینان داشته باشید ولی به هر حال شاگرد جدیدی که جذب می کنید شناختی از شما ندارد و بر مبنای مطالبی که در جلسه اول کلاس می گوئید شما را قضاوت خواهد کرد. بنابراین باید در جلسه اول کلاس ریاضی عالی عمل کنید.

ممکن است سوال اساسی شما این باشد که اصلا چگونه شاگرد پیدا کنید. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. اولین روشی که همه ی مدرسین امتحان می کنند این است که با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی تماس می گیرند. برای شروع کار خوب است ولی به هر حال بهترین روش نیست. در ابتدای کار برای اینکه کمی تجربه اندوخته کنید خوب است و ممکن است بعضی از آموزشگاهها هم شاگردهای خوبی با قیمت خوب به شما معرفی نمایند. شاید در حال حاضر بهترین روش برای جذب شاگرد و شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری این باشد که به صورت قوی در اینترنت حضور داشته باشید. می توانید از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام استفاده نمائید (مشاهده اینستاگرام ایران مدرس). برای خودتان وبلاگ یا سایتی داشته باشید. در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php و سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه درج کنید. به هر حال از انواع روش های جذب شاگرد استفاده نمائید و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید. مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم هم برای شروع فعالیت در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری مفید است. با کلیک بر روی لینک زیر هم می توانید لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی که در سایت بزرگ ایران مدرس ثبت نام کرده اند را مشاهده نمایئد.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php


iranmodares


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.