مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

اساتید دانشگاهی ریاضی و مدرسین ریاضیات در مقطع دانشگاه

در این بخش اساتید دانشگاهی ریاضی و مدرسین ریاضیات در مقطع دانشگاه معرفی می گردد.

1- اساتید دانشکده ریاضی دانشگاه خوانسار

2- دانشکده ریاضی دانشکده میرکبیر دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر با فارغ‌التحصیل نمودن تعداد قابل توجه‌ای دانشجو در مقطع دکتری توانسته است نقش برجسته‌ای در تربیت مدرسان و محققان مورد نیاز دانشگاهای کشور را ایفا می‌کند. همچنین این دانشکده با همت و تلاشهای اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی توانسته است نقش ممتازی را در توسعه علم و پیشرفت جامعه علمی کشور داشته باشد.

اساتید ریاضی کاربردی امیرکبیر

3- اساتید دانشکده ریاضی دانشگاه شریف

4- دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان: همزمان با تاسیس دانشگاه در سال 1353 فعالیت خود را آغاز کرد. پس از23 سال فعالیت موفقیت آمیز در گرایشهای مختلف دوره کارشناسی، از سال 1376 دوره کارشناسی ارشد ریاضی نیز در این گروه دائر گردید. پس از آن با عنایت به موفقیت ها و توان و امکانات موجود در گروه بویزه اعضای هیات علمی توانمند، مجوز برگزاری دوره دکتری ریاضی نیز در سال 1382 از دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری اخذ و اولین آزمون ورودی دوره دکتری ریاضی در تابستان 1383 برگزار و از اول مهر ماه همان سال گروه به تربیت دانشجویان دکتری پرداخت. با عنایت به اهمیت نقش ریاضیات در مبانی نظری رشته های کامپیوتر ، این گروه از مهر ماه 1387 دوره علوم کامپیوتر را نیز راه اندازی نموده است . علاوه بر این رشته آمار ریاضی و همچنین دوره کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی و دکتری آنالیز از ابتدای مهر 1389 راه اندازی شده است.

اساتید ریاضی دانشگاه کاشان

5- دانشکده ریاضی دانشگاه تبریز

اولین گروه از دانشجویان ریاضی دانشگاه تبریز در مهر ماه 1330 به این دانشگاه وارد شدند، این دانشجویان پس از یک سال تحصیل به علت عدم وجود استاد و امکانات لازم به دانشسرای عالی تهران منتقل گردیدند، از این دانشجویان میتوان به افرادی همچون باقر اردبیلی، حسین ملک فام، علی اشرف شادپور، علی ابری، علی اصغر صدیق اشاره نمود ضمناً لازم به یاد آوری است که در این زمان مرحوم پروفسور هشترودی ریاست دانشگاه تبریز را بر عهده داشتند.

مشاهده اساتید ریاضی دانشگاه تبریز

6- اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی: در سایت ایران مدرس اساتید زیادی در زمینه تدریس ریاضیات دانشگاهی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست اساتید خصوصی ریاضیات دانشگاه بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین ریاضی کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.