مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم

در این بخش در رابطه با نحوه درس خواندن برای امتحان ریاضی و حتی چگونگی بیست شدن در امتحان ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر نحوه خواندن ریاضی برای موفقیت در امتحان برای شما هم مورد سوال است مطالعه ادامه این متن می تواند کمک کننده باشد. البته به این هم بستگی دارد که در طول ترم چقدر ریاضی را خوانده اید. درستش این است که در طول ترم ریاضی را خوانده باشید. اگر این کار را انجام داده باشید در ایام امتحانات کار شما راحت تر خواهد بود. در ادامه چند حالت را در نظر می گیریم:

1- در طول ترم اصلا درس نخوانده اید: اگر در طول ترم درس ریاضی را نخوانده اید توصیه می شود هر چه زودتر با یک مدرس و معلم خصوصی خوب کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید. در این حالت کار شما برای قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوبی کمی سخت خواهد شد و بهتر است برای پیشرفت سریعتر در درس حتما از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. وقتی در طول ترم درس خوانده نمی شود اشکالات زیاد است. در هر حال با یک برنامه ریزی خوب پیش بروید و وقت را از دست ندهید. با استفاده از کلاس های خصوصی در چنین شرایط پیشرفت در درس ریاضی سریعتر خواهد بود. مشاهده کنید: لیست مدرسین ریاضی

2- در طول ترم تقریبا نصفه نیمه درس خوانده شده است: در این حالت باز شرایط به نسبت حالت قبل بهتر است و می توانید با امید بیشتری درس بخواند. در این حالت می توانید خودتان از پس درس ها بربیائید. البته در صورت لزوم برای رفع اشکال می توانید دو یا سه جلسه کلاس خصوصی داشته باشید. در حالتی که درس تا حدودی خوانده شده است باید روی مطالبی که خوانده نشده است و در آن بخش ها اشکال دارید متمرکز شوید. سعی کنید به خودتان نظم بدهید و درس را سریعتر به پایان برسانید و سراغ حل تمرین و مسئله و نمونه سوال امتحانی بروید.

3- در طول ترم درس ریاضی را خوانده اید: در این حالت حتی شانس گرفتن نمره 20 در امتحان ریاضی را هم داریدد. نباید چون درس را در طول ترم خوانده اید بی خیال شوید بلکه از فرصتی که دارید برای گرفتن بهترین نمره استفاده کنید. در صورت لزوم برای رفع اشکالات جزئی از مدرسین خصوصی کمک بگیرید. روش درست خواندن ریاضی و آموزش مفهومی ریاضی را یاد بگیرید. اینطور نباشد که درس را فقط به پایان برسانید و در انتها نتوانید به سوالات پاسخ دهید. روی تمرینات فکر کنید و سعی کنید نمونه سوالات امتحانی زیادی را بررسی نمائید. خیلی سریع سراغ حل آماده سوالات نروید و خودتان راه حلی بنویسدی و بعد جواب را ببینید. به فکر کردن روی سوالات و پیدا کردن راه حل عادت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.