مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده ریاضی دانشگاههای کشور

در این بخش تعدادی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده ریاضی دانشگاههای کشور معرفی می گردند. برای آشنایی با اساتید ریاضی دانشگاههای کشور ادامه این مطلب را بخوانید.

1- دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شاهرود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشکده‌ علوم‌ ریاضی دانشگاه‌ صنعتی شاهرود (با تفکیک از دانشکده علوم پایه) متشکل از دو گروه آموزشی ریاضی محض و ریاضی کاربردی،آمار تشکیل شد. این دانشکده با گذشت بیست سال و دایر نمودن رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و جذب هیات علمی مورد نیاز از پتانسیل علمی و تحقیقاتی مناسبی برخوردار می باشد. برای مشاهده اساتید ریاضی این دانشگاه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://shahroodut.ac.ir/fa/schools/index.php?id=S007

2- دانشکده ریاضی دانشگاه سمنان: دانشگاه سمنان نیز در جهت همگامی قدرتمندانه تر با جامعه علمی کشور در توسعه علم ریاضی، در خرداد ماه سال 1389 مجوز تاسیس دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر را از وزارت علوم تحقیقات و فناوری کسب کرد. گروه ریاضی دانشگاه از سال 1369 و گروه های آمار و علوم کامپیوتر به ترتیب از سال های 1386 و 1387 شروع به کار کرده بودند. مشاهده اعضای هیات علمی و اساتید:

ریاضی کاربردی

ریاضی محض

ریاضی مالی

3- دانشکده ریاضی دانشگاه خوارزمی: گرچه وجود گروه ریاضی در دانشگاه خوارزمی به سال های بسیار دور بر می گردد (قبل از سال 1307)، اما تشکیل یک گروه ریاضی منسجم شامل دوره های کارشناسی و دوره مدرسی ریاضیات (دوره ای فراتر از کارشناسی ارشد) از سال 1344 به همت شادروان دکتر غلامحسین مصاحب و همزمان با تاسیس موسسه ریاضیات اتفاق افتاد. پس از بازگشایی دانشگاه ها، از سال 1363 دوره کارشناسی ارشد ریاضی و سپس در سال 1368 دوره دکترای ریاضی دایر شد، که در حقیقت اولین دوره دکترای ریاضی ایران بود. از سال 1385 رشته های علوم کامپیوتر و رمز در این دانشکده تاسیس شدند و در سال 1386 نام دانشکده به دانشکده علوم ریاضی وکامپیوتر تغییر یافت. مشاهده اعضای هیات علمی و اساتید دانشکده ریاضی دانشگاه خوارزمی:

http://msc.khu.ac.ir/cv.php?sid=1&slc_lang=fa&fac=19&slct_pg_id=5399

4- دانشکده ریاضی دانشگاه سیستان و بلوچستان: گروه ریاضی در سال 1352 در دانشگاه تربیت معلم با جذب دانشجو در گرایش دبیری ریاضی تاسیس گردید و به سرعت بعنوان یکی از گروه های پیشرو در دانشگاه مطرح شد. این گروه در سال 1368 اقدام به جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های ریاضی محض و ریاضی کاربردی نمود. پس از ادغام دو دانشگاه تربیت معلم و دانشگاه سیستان و بلوچستان درسال 1371، این گروه به دانشکده علوم دانشگاه سیستان و بلوچستان و سپس در سال 1382 با تاسیس دانشکده ریاضی، به این دانشکده منتقل گردید. مشاهده اساتید ریاضی دانشگاه سیستان

5-دانشکده ریاضی دانشگاه علم و صنعت ایران: توضیحات در بازده این دانشکده از ویکی پدیا را از اینجا بخوانید.

6- مجتمع آموزش عالی بم: برای مشاهده لیست اساتید ریاضی مجتمع آموزش عالی بم بر روی این لینک کلیک کنید.

7- دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان:  دانشکده ریاضی در سال 1373 تاسیس شد و اقدام به پذیرش دانشجوی کارشناسی‌ارشد در رشته‌های ریاضی محض و کاربردی نمود. دوره دکتری ریاضی نیز از سال 1382 آغاز شد. فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی دانشکده ریاضی در زمینه‌های ریاضی محض، ریاضی مالی و علوم کامپیوتر است. دانشکده ریاضی دوره‌های تحصیلات تکمیلی را با هدف تربیت متخصصان و پژوهشگران علوم ریاضی که بتوانند تحقیقاتی در سطح بین‌المللی ارائه دهند برگزار می‌کند. فعالیت اعضای هیات علمی دانشکده با تاکید بر محور پژوهش بوده و با همکاری‌های ملی و بین‌المللی، در مورد موضوعات روز ریاضیات به تحقیق می‌پردازند.برای مشاهده لیست اساتید ریاضی دانشگاه بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

https://www.iasbs.ac.ir/math/dep%3d4%26ef%3dfa%26page%3dfaculty.html

8- دانشکده علوم ریاضی و آمار دانشگاه بیرجند:  دانشکده علوم ریاضی و آمار در سال ۱۳۹۱ با دو رشته ریاضی و آمار از دانشکده علوم انشقاق یافته است.  برای توضیحات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://math.birjand.ac.ir/

9- اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی: برای مشاهده لیست اساتید فعال در زمینه ریاضیات دانشگاهی در سایت معتبر ایران مدرس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده لیست اساتید خصوصی ریاضی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.