مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در تدریس خصوصی ریاضی موفق تر باشیم؟

در این بخش در رابطه با نحوه موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. خوشبختانه برای درس ریاضی متقاضیان تدریس خصوصی بالایی وجود دارد و اگر در این زمینه خوب فعالیت داشته باشید، به تدریس ریاضی علاقه مند باشید و شاگردهای خودتان را خوب به نتیجه برسانید در نهایت درامد بالایی در انتظار شما خواهد بود. مشاهده لیست معلم های ریاضی

علاقه به تدریس ریاضی: یکی از موارد تعیین کننده در موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی این است که خودتان به این درس و به تدریس ان علاقه داشته باشید. اگر در دوره متوسطه و دانشگاه در ریاضی نمرات خوبی گرفته اید و به یادگیری آن علاقه داشتید تدریس این درس هم می تواند برای شما زمینه کاری مناسبی باشد.

تسلط بر درس ریاضی: در کار تدریس خصوصی تسلط بر درس حرف اول را می زند. اگر درس را خوب بلد نباشید در همان یکی دو جلسه اول کلاس ها کنسل شده و با مدرس دیگری هماهنگ می گردد. بلد نبودن جواب یک سوال و حتی تعلل در پاسخ دادن به یک سوال در کلاس های خصوصی ریاضی می تواند به قمیت از دست دادن شاگرد تمام شود. پیشنهاد می شود مقاله عوامل موفقیت در تدریس ریاضی را هم مطالعه کنید.

خوب شاگرد جذب کردن: برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی باید شاگردهای زیادی داشته باشید. در آموزشگاههای تدریس خصوصی ثبت نام کنید. برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید. در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید. در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند https://www.iranmodares.com/index.php و یا http://www.tadris-riazi.com/ تبلیغ بدهید و ... . روش های مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان کنید تا روش مناسب را برای خودتان پیدا کنید.

حمایت از شاگردهای خودتان: برای موفقیت در کار آموزش خصوصی ریاضی خیلی مهم است که مدام به موفقیت شاگردهای خودتان فکر کنید. به هر میزان شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند موفقیت شما و خوب نتیجه گرفتن شما هم بیشتر تضمین خواهد شد. وقتی شاگردهای شما خوب نتیجه می گیرند ترم های بعد هم با شما تماس خواهند گرفت و شاگردهای دیگری را هم به شما معرفی خواهند کرد. برای مدرسین موفق این اتفاقات به صورت پیوسته می افتد و بسیاری از شاگردهای خودشان را از این طریق جذب می کنند.

مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید است.


مطالعه مقالات زیر هم می تواند مفید باشد:

نحوه مطالعه ریاضی برای گرفتن نمره عالی در امتحان

در این بخش مطالبی در رابطه با نحوه مطالعه ریاضی برای گرفتن نمره عالی در امتحان ریاضی ارائه می گردد. نسبت به ریاضی دید مثبت تری پیدا کنید. برای این کار لیستی از کاربردهای ریاضی را در رشته های مختلف و امور جاری زندگی بنویسید. مثلاً کاربرد ریاضی در ساختمان سازی. 
مسائل را مشابه مسائلی که قبلاً یاد گرفتید و حل کردید، در نظر بگیرید و همچنین شباهت های آن را با مسائل دیگر پیدا کنید. این امر موجب از بین رفتن استرس می شود.
اگر در کلاسهای خصوصی ریاضی شرکت کردید مطالعه و حل تمرین خودتان را قطع نکنید. هیچ چیزی جای تلاش خود شما را نمی گیرد. ریاضی درس شب امتحانی نیست. این درس را باید در طول ترم خواند. هر چه می توانید تمرین حل کنید. با حل تمرین و مسئله ذهن شما مانند یک عضله قوی و قوی تر می شود.
اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید، بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. تمرینها را دوباره حل کنید و مثالها را بررسی کنید. در این مرحله هم اگر سوالی پیش آمد یادداشت کنید که جلسه بعد بپرسید. تمرینها را خودتان از اول حل کنید. به جواب نگاه نکنید. ببینید آیا می توانید حل کنید. تا جایی که می توانید از مغزتان کار بکشید.
فقط حضور در کلاسهای تدریس ریاضی شرط نیست. بلکه باید در کلاسهای تدریس ریاضی حضور فعال داشته باشید. حل تمرین و مسائل را دنبال کنید و سوال بپرسید. اگر به هر دلیل نتوانستید در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کنید، برای جبران مطالب ارائه شده، از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.
کتاب درسی را خیلی خوب بخوانید. به کتاب درسی بیشتر از کتابهای کمک درسی بها بدهید. در مرحله اول متن کتاب درسی را خوب بخوانید و مثالها و تمرینهای آن را حل کنید.
برای خودتان یک برنامه ریزی خوب داشته باشید. با برنامه پیش بروید و قبل از اینکه خود امتحان ریاضی نزدیک شود برای امتحان دادن آمادگی لازم را در خودتان ایجاد نمائید.
برنامه ریزی خودتان برای خواندن ریاضی و سایر دروس را شخصی سازی کنید. برنامه شما باید مختص خودتان باشد. می توانید از برنامه ریزی دیگران ایده بگیرید و از مشاورین مشورت بگیرید. ولی در نهایت برنامه درسی شما باید با توجه به عادتهای خودتان شخصی سازی شود. مطالب و درسهای سخت را در زمانهایی قرار دهید که برای مطالعه سر حال تر هستید.
بعد از کلاسهای خصوصی ریاضی یا کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه درس را مرور نمائید. مرور بعد از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و بعد از کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه باعث می شود درس برای مدت طولانی تری در ذهن شما باقی بماند و دیرتر آن را فراموش کنید. در ضمن اگر مطلبی را متوجه نشده باشید آن را یادداشت کرده و جلسه بعد از مدرس و معلم ریاضی خودتان خواهید پرسید.
مهمترین نکته: ریاضی درس شب امتحانی نیست. اگر می خواهید در ریاضی موفق باشید، ریاضی را خوب یاد بگیرید و در امتحان نمره 20 و در کنکور هم درصد بالایی برای ان کسب نمائید، باید ریاضی را به مرور و در طول زمان بخوانید. هر چه تعداد تمریناتی که برای درس ریاضی حل می کنید و تعداد تست هایی که می زنید بیشتر باشد بهتر ان را یاد می گیرید.
درس ریاضی را بعد از کلاسهای مرور کنید و اگر اشکالی دارید یادداشت کنید تا بعدا از مدرس ریاضی، معلم و استاد ریاضی و یا مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. تمرین و مسئله حل کنید و با پشتکار و مداومت تا شب امتحان به این روند ادامه دهید. کتاب درسی را در اولویت قرار دهید و سوالات امتحانی سالهای قبل ریاضی را حل کنید. برای دانلود سوالات امتحانی ریاضی به صورت رایگان و دانلود جزوات آموزشی، تست کنکور، کتاب و ... ریاضی بر روی لینک دانلود جزوه و سوال امتحانی ریاضی کلیک کنید.
شب امتحان ریاضی خیلی دیر نخوابید: بعضی از دانشجویان و دانش اموزان که در طول ترم درس ریاضی را مطالعه نکرده اند، فکر می کنند با نخوابیدن در شب امتحان ریاضی می توانند معجزه کنند. حقیقت این است که زمان شما محدود است و کار خیلی عجیب غریبی نمی توان انجام داد. اگر شب امتحان نخوابید، سر جلسه امتحان هوشیاری خودتان را به صورت کامل نخواهید داشت و نمی توانید از مباحثی که خوانده اید هم استفاده نمائید.
کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. برای آموزش و یادگیری پایه ای درس ریاضی خواندن و مطالعه کتاب درسی ریاضی را در اولویت قرار دهید. اگر کتاب های کمک آموزشی دارید و یا حل المسائل و ... خریداری کرده اید، این موارد را برای بعد از کتاب درسی در نظر بگیرید. ابتدا متن کتاب درسی ریاضی ار بخوانید و مثالهای حل شده کتاب را مرور نمائید. تلاش کنید که خودتان مثالهای حل شده را حل کنید و در ادامه اگر اشکالی داشتید راه حل را ببینید. خیلی زود سراغ راه حل نروید. اول خودتان کمی فکر کنید و راه حلی ارائه دهید. بعد از حل مثالهای حل شده، سراغ حل تمرینات و مسائل اضافه تر بروید.
در زمانهای اوج بازدهی خودتان درس ریاضی ار مطالعه کنید. بعضی از افراد صبح را برای مطالعه کردن دوست دارند. تعدادی از افراد ممکن است در زمانهای آخر شب بازدهی بیشتری داشته باشند. اگر می خواهید در درس ریاضی موفق شوید و حتی 20 بگیرید، بهترین زمان مطالعه خودتان که در آن زمان بیشترین بازدهی را دارید به مطالعه درس ریاضی اختصاص دهید. به این ترتیب درس را بهتر یاد می گیرید و احتمال موفقیت شما افزایش می یابد. فایده دیگر مطالعه ریاضی در اوج بازدهی خودتان این است که در زمان کمتری می توانید حجم بیشتری از مطالب را مطالعه کنید و بازدهی شما افزایش می یابد. ریاضی درس سنگینی است و به تمرکز کامل نیاز دارد.
اگر لازم است از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید، برگزاری این کلاسها را هم به ایام امتحانات واگذار نکنید. کلاسهای خصوصی هم در طول ترم مفید تر است.
از کتابهای کمک آموزشی معتبر برای یادگیری ریاضی استفاده نمائید. هر کتابی که بدستان رسید را نخوانید و برای ان وقت نذارید. البته کتاب درسی در اولویت اول است.
نکته دیگری که برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی و قبولی در امتحان ریاضی با نمره عالی باید مد نظر داشته باشید این است که برای یادگیری درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. در مرحله اول تمرینات و مثالهایی که مدرس یا استاد شما در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه حل کرده است را مرور کنید و خوب بفهمید. اگر در همین تمرینات اشکال دارید یادداشت کنید تا از مدرس ریاضی و یا معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. در ادامه سراغ تمرینات حل نشده کتاب درسی ریاضی بروید و تلاش کنید آنها را حل کنید. معمولا تمرینات در انتهای هر فصل یا مبحث از آسان به سخت مرتب شده است. از تمرینات آسانتر شروع کنید و حل کنید و به سمت تمرینات مشکل تر حرکت نمائید.
حل تمرین و مسئله برای درس ریاضی ضروری است: ممکن است بتوانید درسهایی مانند شیمی، عربی و .... را فقط با خواندن متن کتاب درسی یاد بگیرید ولی درس ریاضی را بدون حل تمرین و مسئله نمی توانید آموزش ببینید. برای یادگیری درس ریاضی حل تمرین و مسئله کاملا ضروری است. افرادی که ریاضی را خیلی خوب بلد هستند تمرینات خیلی زیادی حل کرده اند. بعد از حضور در کلاسهای ریاضی سعی کنید مثالهایی که توسط معلم ریاضی و یا استاد ریاضی شما حل شده است را یک بار مرور کنید و خودتان تلاش کنید بدون نگاه کردن به راه حل ارائه شده یک بار دیگر همان مثالها را حل کنید تا راه حلها را آموزش ببینید.
برای یادگیری بهتر ریاضی در طول ترم درس بخوانید و مطالعه این درس را به ایام امتحانات و شب امتحان موکول نکنید. ریاضی درس شب امتحانی نیست و برای یادگیری به زمان نیاز دارد. برای درس ریاضی تمرین و مسئله حل کنید و به درستی از حل المسائل استفاده نمائید. تعداد تمرینات بیشتری که حل می کنید مساوی با یادگیری بهتر درس ریاضی است. کتاب درسی خودتان را در اولویت قرار دهید و ان را خوب بخوانید. در صورت لزوم، برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید.
در پاسخ به سوالات چگونه برای امتحان ریاضی درس بخوانم و یا چگونه برای امتحان ریاضی تمرین کنم می توان گفت بهتر است در طول ترم درس بخوانید، با برنامه ریزی پیش بروید و از وقت خودتان در طول ترم استفاده کنید. در طول ترم در کنار کلاسهای اصلی خودتان، کلاسهای تدریس خصوصی، خواندن کتاب درسی و ... تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید و در ایام امتحانات هم از نمونه سوالات امتحانی استفاده نمائید. روی تمرینات ریاضی تفکر و تعمق کنید و با حل تمرینات بیشتر ذهن خودتان را قوی تر و قوی تر کنید.  چگونه شب امتحان ریاضی بخوانیم
در کلاسهای ریاضی کاملا فعال باشید. در کلاس در ردیف های جلو بنشینید. در ردیف جلو هم به معلم نزدیک تر هستید و مطالب را بهتر می فهمید و خودتان هم بهتر می دانید که معمولا دانش آموزان و دانشجویان زرنگ و درس خوان در دریف جلوی کلاس هستند. به این ترتیب با آنها طرح دوستی می ریزید و مطالب خوبی از آنها یاد خواهید گرفت.
از کلاسهای خصوصی ریاضی به نوع دیگر و برای رفع اشکال و جمع بندی درس در ایام امتحانات هم می توانید استفاده کنید. اگر خودتان درس را خوانده اید و متن درس را بلد هستید ولی به صورت محدود اشکالاتی دارید، در ایام فرجه ها و یا نزدیک به امتحان ریاضی می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید و اشکالات خودتان را برطرف نمائید.
رمز موفقیت در هر کاری و از جمله رمز موفقیت در امتحان ریاضی این است که هدف واضحی داشته باشید، برای رسیدن به ان برنامه ریزی کنید و به صورت هوشمندانه و با پشتکار ادامه دهید. از افراد موفق در این زمینه نظر خواهی کنید و اگر روش های شما مناسب نبود آن را اصلاح نمائید.
در ایام امتحانات چگونه ریاضی برای امتحان باید خوانده شود؟ اگر می خواهید در امتحان ریاضی نمره خوبی بگیرید باید در ایام امتحانات هم مطالعه و حل تمرین را ادامه دهید. اگر در طول ترم درس را نخوانده اید و یا مباحث زیادی باقی مانده است که مطالعه شود به هر حال ممکن است نمره خیلی خوبی نگیرید. ولی به هر حال در این حالت هم برای یادگیری بهتر درس و گرفتن بهترین نمره ممکن باید تلاش کنید. شاید بهترین راهکار برای رفع اشکال و یادگیری بهتر درس ریاضی در ایام امتحانات (با توجه به زمان و فرصت کمی که وجود دارد) استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی باشد. البته قاعدتا باید خودتان هم نظم بسیار خوبی به خودتان بدهید و تمام وقت مطالعه کنید.
مجموعه ای از عوامل که می تواند برای گرفتن نمره خوب ریاضی شما مفید و موثر باشد شامل حضور مرتب در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه، حضور فعال در کلاسها و نوشتن جزوه مناسب و سوال پرسیدن، درس خواندن در طول ترم و مرور و حل تمرین و مسئله به اندازه کافی، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای رفع اشکال و افزایش تسلط بر درس، مطالعه کتاب درسی و در اولویت قرار دادن آن به نسبت کتابهای کمک آموزشی، رفع اشکال و اجازه ندادن به اینکه هیچ اشکالی باقی بماند و .... است. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده می توانید در درس ریاضی بیست شوید. نمونه سوالات امتحانی هم دید بسیار خوبی به شما می دهد و باعث می شود در جلسه امتحان راحت تر از پس سوالات بربیائید. مطالعه مقاله چگونه ریاضی بخوانیم؟ هم در این زمینه بسیار مفید و موثر است.
چگونه در ایام فرجه ها و ایام امتحانات برای امتحان ریاضی درس بخوانیم: اگر در حال حاضر که این مقاله را مطالعه می کنید ایام امتحانات فرا رسیده است و یا نزدیک است باز هم می توانید برای موفقیت در امتحان کارهای مثبتی را انجام دهید. البته همانطور که گفته شد اگر در طول ترم درس را خوانده باشید در ایام فرجه ها و امتحانات کار شما راحت تر خواهد بود. در این حالت می توانید نمونه سوالات امتحانی حل کنید و درس را مرور نمائید و یا یکی دو جلسه کلاس تدریس خصوصی برگزار کنید و اشکالاتی که باقی مانده است را برطرف نمائید. اگر درس را نخوانده اید و یا کم خوانده اید باید یک برنامه ریزی دقیق برای خودتان انجام دهید و کارهای دیگر را به صورت کامل کنار بگذارید تا بتوانید درس را بخوانید.
یک بخش اصلی از یادگیری درس ریاضی تمرین حل کردن است. نحوه تمرین کردن ریاضی هم اهمیت بالایی دارد و فقط این نیست که تعداد تمریناتی که حل می کنید زیاد باشد. در مرحله اول سعی کنید در کلاس خوب توجه کنید که مدرس و معلم ریاضی شما چگونه با سوالات برخورد می کند. خوب دقت کنید که معلم ریاضی از چه فرمول ها و روابطی استفاده می کند و چرا مثلا فلان رابطه را استفاده می کند. اگر متوجه نشدید سوال بپرسید و یا یادداشت کنید تا بعدا بپرسید. بنابراین اینکه در منزل بتوانید به صورت موفقیت آمیزی تمرین حل کنید به این بستگی دارد که چقدر در کلاس به روند حل تمرینات دقت کرده اید. در مرحله بعد در منزل راه حل ها را مرور کنید و برای خودتان توضیح دهید. سپس همان روز یا اگر خسته بودید یک روز دیگر در همان هفته (اجازه ندهید خیلی فاصله بیفتد) خودتان سعی کنید تمریناتی که در کلاس حل شده است را بدون نگاه کردن به راه حل آن دوباره حل کنید.
اما درست خواندن درس ریاضی به چه معنی است؟ درست خواندن درس ریاضی به این معنی است که مجموعه ای از کارها را در طول ترم انجام دهید که در کنار انجام کارهای دیگر خودتان و در کنار مطالعه سایر دروس برای ریاضی هم وقت بگذارید. البته وقت گذاشتن برای یادگیری ریاضی در طول ترم بسیار مهم است ولی کافی نیست. باید بدانید در آن زمانی که به ریاضی اختصاص می دهید چه کارهایی را و چگونه انجام دهید. برای قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب فقط این کافی نیست که در ایام امتحانات خودتان را در یک اتاق زندانی کنید و روزی 15 ساعت درس بخوانید. درس خواندن در ایام امتحانات مهم است ولی مهمتر از آن این است که در طول ترم هم برای یادگیری این درس وقت بگذارید. 

چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم

یک راهکار خوب دیگر برای اینکه در درس ریاضی با نمره خوب در امتحان قبول شوید این است که از همان ابتدای ترم برای خودتان مشخص کنید که چه چیزی می خواهید و چه نمره ای در نظر دارید. قدم به قدم پیشرفت کنید. اگر همیشه در ریاضی نمره ای حدود 11 یا 12 گرفته اید یک مرتبه نخواهید 20 بگیرید. باور کردنش برای خودتان هم سخت است و در نتیجه عملی نمی شود. مثلا این ترم تصمیم بگیرید بالای 15 بگیرید و روی برگه کاغذی بنویسید نمره من در درس ریاضی این ترم بالای 15 است و آن را جایی قرار دهید که در معرض دید باشد. سپس برای رسیدن به آن تلاش کنید و برنامه ریزی کنید.

بهترین روش های یادگیری ریاضی کدام است

اگر سوال (بهترین روش های یادگیری ریاضی کدام است) برای شما هم مطرح است .... اگر می خواهید در رابطه با نحوه اموزش و یادگیری بهتر ریاضی و در رابطه با نحوه آموزش عمقی و مفهومی این درس نکات خوبی را یاد بگیرید .... اگر به درس ریاضی علاقه دارید و می خواهید در این در س مهم نمره خوب و حتی 20 بگیرید .... اگر قصد دارید در کنکور ریاضی را خوب بزنید و درصد بالایی کسب کنید .... در هر صورت مطالعه مقالات زیر در این زمینه مفید است.


در این بخش مطالبی در رابطه با بهترین روش یادگیری ریاضی ارائه می گردد. ریاضی یکی از دروس مهم از ......



در این بخش در رابطه با نحوه یادگیری ریاضی مقطع دانشگاه توضیحاتی ارائه می گردد. اکثر دانشجویان با ورود به ......



در این بخش در پاسخ به سوال چگونه ریاضی را بفهمیم و در رابطه با اینکه چگونه می توان درس ......



با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید درس ریاضی را به صورت مفهومی و پایه ای ......



در این بخش در رابطه با نحوه یادگیری و آموزش موفق ریاضی توضیحات کامل و مفصلی ارائه شده است. اگر می خواهید ......


چگونه ریاضی و فیزیک را بهتر یاد بگیریم؟

در این بخش در رابطه با نحوه یادگیری بهتر دروس ریاضی و فیزیک اطلاعات کاملی ارائه شده است. ریاضی از مهمترین دروس از ابتدایی تا دانشگاه می باشد...

تدریس خصوصی ریاضی و یادگیری بهتر و عمقی تر ریاضی

با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توان درس ریاضی را عمقی تر و مفهومی تر یاد گرفت. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد و تعداد جلسات کافی داشته باشید می تواند به شما در یادگیری بهتر این...

چگونه ریاضی را یاد بگیریم

اگر سوال چگونه ریاضی را یاد بگیریم برای شما هم مطرح است و در جستجوی راهکارهایی برای یادگیری بهتر ریاضی و آموزش پایه ای ریاضی هستید، موارد زیر را در نظر داشته باشید. 1- ریاضی را باید با علاقه بخوانید. اگر در درس ریاضی...

چگونه ریاضی را از پایه یاد بگیریم (25 نکته مهم آموزش موفق ریاضی)

اگر سوال چگونه ریاضی را از پایه یاد بگیریم، چگونه در ریاضی نابغه شویم، چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم و .... برای شما مطرح است، در این بخش راهکارهایی برای یادگیری پایه ای و یادگیری بهتر درس ریاضی به شما ارائه می گردد. برای...

چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم؟

در این بخش نکات مهم و مطالب آموزشی جالبی در زمینه یادگیری، آموزش ریاضی، تدریس ریاضی، نحوه مطالعه درس ریاضی و .... ارائه شده است. امید است که با مطالعه مطالب ارائه شده،...

جدیدترین مقالات در رابطه با نحوه یادگیری و تدریس ریاضی

جدیدترین مقالات در رابطه با نحوه یادگیری و تدریس ریاضی در این بخش ارائه شده است. این مقالات در دو دسته بندی جداگانه برای مدرسین ریاضی و دانش اموزان و دانشجویان به صورت جداگانه ارائه می گردد.
1- مقالات جدید در زمینه نحوه موفقیت در تدریس ریاضی
اگر مدرس ریاضی هستید و قصد دارید برای جذب شاگرد در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند www.IranModares.com و www.Tadris-Riazi.com و  .... تبلیغ بدهید و در رابطه با اینکه چگونه آگهی و تبلیغ خودتان را بنویسید تا بازدهی بیشتری داشته باشد سوال دارید .... اگر می خواهید تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق و پربیننده داشته باشید و از طریق آن شاگرد جذب کنید .... در هر صورت، مطالعه مقالات زیر در این زمینه می تواند بسیار مفید و موثر باشد.
پارامترهای مهم در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق

تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق و پربیننده

چرا تدریس ریاضی دشوار است؟

2- مقالات جدید در رابطه با چگونگی آموزش و درک درست ریاضی

اگر دانش آموز یا دانشجو هستید و در رابطه با اینکه چگونه درس ریاضی را بخوانید و در آن موفق شوید سوال دارید ....اگر در رابطه با نحوه خوب فهمیدن درس ریاضی، نحوه مطالعه درست و صحیح این درس، چگونگی 20 گرفتن در ریاضی و .... سوال دارید، در هر صورت مطالعه مقالات زیر می تواند کمک کننده و مفید باشد.
چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم

چگونه ریاضی را بفهمیم

چگونه ریاضیات را در کنکور 100 بزنیم

چگونه تمرینات ریاضی را راحت تر حل کنیم؟

نحوه مطالعه ریاضی برای کنکور و موفقیت در ریاضی کنکور

در این بخش مطالبی در رابطه با نحوه مطالعه ریاضی برای کنکور و موفقیت در ریاضی کنکور ارائه شده است. اگر می خواهید در ریاضی کنکور موفق باشید مقالات زیر را مطالعه کنید.

اگر می خواهید در کنکور 98 ریاضی را بالا بزنید .... اگر در رشته ریاضی و تجربی مشغول به ......



مطالعه درس ریاضی به صورت عمقی و مفهومی و موفقیت در ریاضی کنکور - برای اینکه بتوانید ......



در این بخش در رابطه با نحوه کسب درصد بالا در ریاضیات کنکور و همچنین 100 درصد زدن ریاضی کنکور توضیحاتی ......



اگر می خواهید در ریاضی کنکور موفق باشید و درصد بالایی بزنید و حتی 100 درصد بزنید موارد زیر را در نظر داشته ......


چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم و موفق باشیم

اگر می خواهید ریاضی را برای کنکور بخوانید و در کنکور ریاضی و ریاضیات کنکوری موفق باشید و حتی 100 بزنید ادامه این مطلب را بخوانید. 1- برای صد در صد زدن در ریاضی کنکور و یا حداقل کسب درصد بالا در ریاضی کنکور در مرحله اول باید...



روش مطالعه ریاضی برای کنکور

در این بخش در زمینه روش مطالعه ریاضی برای کنکور مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید ریاضی را در کنکور خوب بزنید و در جستجوی روش مطالعه صحیح و اصولی ریاضی برای موفق شدن در کنکور هستید، ادامه این مطلب را بخوانید. ریاضی را...

بهترین استاد ریاضی کنکور