مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

آشنایی با اساتید ریاضی و دانشکده های ریاضی دانشگاههای ایران

در این بخش مطالبی در رابطه با آشنایی با اساتید ریاضی و دانشکده های ریاضی دانشگاههای ایران ارائه می گردد. برای آشنایی با اساتید ریاضی و دانشکده های ریاضی دانشگاههای ایران ادامه این مطلب را بخوانید.

1- دانشکده علوم ریاضی دانشگاه محقق اردبیلی: گروه ریاضی دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1375 تاسیس گردید. اولین دوره رشته ریاضی در گرایش محض با پذیرش دانشجو در مقطع لیسانس برای نیمسال دوم 1375-1374 آغاز شد. رشته آمار به عنوان زیر مجموعه ای از گروه ریاضی در نیمسال اول 1379 در مقطع کاردانی فعالیت خود را آغاز نمود. با مجوز شورای گسترش آموزش عالی در سال 1383 گروه آمار به عنوان یک گروه مستقل فعالیت خود را در مقطع کارشناسی توسعه داد. مشاهده اساتید ریاضی دانشگاه محقق اردبیلی

2- گروه ریاضیات دانشگاه رازی کرمانشاه: گروه ریاضی دانشگاه رازی در بهمن ماه ۱۳۵۱ همزمان با تأسیس دانشکده علوم شکل گرفت و کار خود را با دو عضو هیأت علمی آغاز کرد. در ترم بعد این تعداد به سه عضو هیأت علمی ثابت و یک عضو پاره وقت افزایش یافت. این گروه در آغاز کار خود را با پذیریش حدود ۴۵ نفر دانشجو در مقطع کارشناسی شروع کرد. سپس در سال ۱۳۷۹ درگرایش ریاضی کاربردی نیز اقدام به پذیرش دانشجو کرد. در طی سالهای بعد با توجه به ارتقاء کمی و کیفی اعضای هیأت علمی در سال ۱۳۸۱ قادر به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد شد که با پذیرش ۴ نفر در آن سال فعالیت خود را برای اولین بار در مقطع تحصیلات تکمیلی شروع نمود. گروه ریاضی در سال ۱۳۹۰ برای نخستین بار اقدام به پذیریش دانشجوی دکتری کرد. برای مشاهده اساتید ریاضی دانشگاه رازی کلیک کنید: https://sci.razi.ac.ir/department-of-mathematics

3- گروه ریاضی دانشگاه شاهد: برای مشاهده لیست اساتید گروه ریاضی دانشگاه شاهد بر روی لینک زیر کلیک کنید. - مطالعه کنید: چگونه ریاضی دانشگاه را بخوانیم؟

http://shahed.ac.ir/OlumPayeh/Math/Pages/science-Committee.aspx

4- دانشکده علوم ریاضی دانشگاه ولی عصر رفسنجان:  دانشکده‌ی علوم‌پایه از نیمسال دوم سال تحصیلی 71-1370 با پذیرش 35 نفر دانشجو و 3 نفر عضو هیأت علمی در رشته‌ی ریاضی محض فعالیت آموزشی خود را شروع کرد. پس از مدتی در مقطع کارشناسی در چهار رشته‌ی ریاضی محض و ریاضی کاربردی، فیزیک و علوم کامپیوتر و در مقطع کارشناسی‌ارشد در دو رشته‌ی ریاضی محض (گرایش آنالیز، هندسه و جبر) و فیزیک (گرایش لیزر) به فعالیت آموزشی ادامه داد. در سال 1388 دانشکده‌ی علوم ریاضی از دانشکده‌ی علوم پایه جدا شد و دانشکده‌ی علوم ریاضی که شامل رشته‌های آمار در مقطع کارشناسی، علوم کامپیوتر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد (گرایش محاسبات نرم وهوش مصنوعی) و ریاضی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری (گرایش‌های کاربردی و محض) می‌باشد. http://vru.ac.ir/?part=menu&inc=menu&id=410&

5- گروه ریاضی دانشگاه قم: گروه ریاضی هم اکنون با دارا بودن 5 عضو هیأت علمی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ریاضی کاربردی گرایش  آنالیز عددی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. https://www.qut.ac.ir/m/fos/q_r

6- دانشکده ریاضی دانشگاه شیخ بهایی: در حال حاضر دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دارای سه گروه آموزشی  در مقطع کارشناسی : علوم کامپیوتر ، ریاضی کاربردی ، آمار و ریاضی کاربردی و ریاضی مالی  در مقطع کارشناسی ارشد است و از همکاری 23 عضو هیئت علمی در مراتب مختلف علمی برخوردار است.

http://www.shbu.ac.ir/department/mathematical&computer-science/math.php

7- دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول: برای مشاهده لیست اساتید گروه ریاضی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول بر روی این لینک کلیک نمائید.

دانلود 121 فرمول انتگرال گیری

8- اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی: برای مشاهده لیست اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و سایر مقاطع در سایت ایران مدرس بر روی لینک استادهای خصوصی درس ریاضی کلیک نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.