مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

معرفی اساتید ریاضی دانشگاههای دولتی و آزاد

در این بخش معرفی اساتید ریاضی دانشگاههای دولتی و آزاد ارائه می گردد. برای آشنایی با اساتید و مدرسین ریاضی تعدادی از دانشگاهها ادامه ی این مطلب را بخوانید.
برای مشاهده لیست اساتید فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی بر روی لینک ریاضی عمومی دانشگاه کلیک کنید.

1- دانشکده علوم پایه گروه آموزشی ریاضیات دانشگاه آزاد قائمشهر: برای آشنایی با اساتید این گروه آموزشی بر روی لینک اساتید ریاضی آزاد قائمشهر کلیک نمائید.

2- دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی سیرجان: دانشگاه صنعتی سیرجان دانشگاهی است که در شهر سیرجان استان کرمان واقع شده‌است. اولین ساختمان این دانشگاه در سال ۱۳۷۱ تأسیس  و در سال ۱۳۷۲ با ورود رشته مهندسی مکانیک گرایش جامدات روزانه تحت نظر دانشگاه شهید باهنر کرمان شروع به کار کرد.  دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر همزمان با توسعه دیگر گروههای آموزشی دانشگاه در مهرماه ۸۲ با پذیرش دانشجو در رشته کاردانی مهندسی نرم افزار فعالیت خود را شروع کرد. در سال ۸۸ مقطع کاردانی مهندسی نرم افزار به دانشکده مهندسی کامپیوتر و برق انتقال وبا اخذ مجوز از وزارت در مقاطع کارشناسی ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر و پذیرش دانشجو در این رشته ها به فعالیت خود ادامه داد. در حال حاضر دانشکده  در مقاطع کارشناسی رشته های ریاضیات و کاربردها، علوم کامپیوتر و فیزیک هر ساله دانشجو می پذیرد. مشاهده اساتید ریاضی این دانشگاه: http://science.sirjantech.ac.ir/faculty

3- دانشکده ریاضی دانشگاه تفرش: http://mathematics.tafreshu.ac.ir/fa دانشگاه تفرش در سال ۱۳۶۷ به عنوان واحدی از دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک تهران) فعالیت علمی خود را با پذیرش ۵۳ دانشجو در رشته ریاضی کاربردی آغاز نمود و در سال ۱۳۸۵ با موافقت شورای گسترش آموزش عالی کشور به واحدی مستقل ارتقاء یافت. از بهمن ماه سال ۱۳۸۶ اولین دانشجویان کارشناسی ارشد در رشته ریاضی محض و از مهرماه سال ۱۳۸۷ اولین دانشجویان کارشناسی ارشد در رشته ریاضی کاربردی و همچنین از بهمن ماه سال ۱۳۹۰ نیز اولین دانشجویان مقطع دکتری در ریاضی محض در این دانشگاه مشغول به تحصیل شدند. گرایش‌های موجود کارشناسی ارشد، گرایش هندسه و گرایش آنالیز عددی و گرایش دکتری، گرایش جبر با زمینه گراف می‌باشد. در حال حاضر ۲۳۳ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۶۱ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۲ دانشجو نیز در مقطع دکتری مشغول به تحصیل می‌باشند . این دانشکده علاوه بر آموزش دانشجویان ریاضی در مقاطع مختلف، با سایر دانشکده‌ها نیز در ارائه دروس ریاضی و آمار همکاری داشته و تمامی دروس سرویس پایه و اصلی ریاضی دانشکده‌های دیگر را در کلیه مقاطع تحصیلی ارائه می‌دهد.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه و ریاضی در تمامی مقاطع بر روی این لینک کلیک نمائید.

4- دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان: مشاهده لیست اساتید

5- مشاهده اخبار جدید دانشگاهها از سایت وزارت علوم: برای مشاهده سایت وزارت علوم بر روی لینک https://www.msrt.ir/fa کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.