مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

نحوه آموزش مبحث انتگرال گیری در درس ریاضی

نحوه آموزش مبحث انتگرال گیری در درس ریاضی در این بخش توضیح داده شده است. اگر می خواهید انتگرال را خوب یاد بگیرید مطالعه این مبحث مفید است. قدم اول برای خوب یاد گرفتن انتگرال این است که مشتق و فرمول های آن را خوب بلد باشید. به هر میزان بر فرمول های مشتق گیری بیشتر مسلط باشید انتگرال گرفتن هم برای شما راحت تر خواهد بود. چون به هر حال انتگرال گیری عکس مشتق گیری است. علاوه بر این تکنیک هایی وجود دارد که برای خوب یاد گرفتن انتگرال باید آنها را هم بلد باشید. از مهمترین تکنیک های انتگرال گیری می توان به تغییر متغیر و جزء به جزء اشاره کرد. در تکنیک تغییر متغیر باید یک متغیر جدید تعریف کنید به گونه ای که با جاگذاری آن در انتگرال به صورت کلی حل انتگرال ساده تر گردد. برای اینکه بتوانید انتگرال گیری در ریاضی را خوب یاد بگیرید در ادامه مطالب مفید دیگری هم ارائه شده است و مقالاتی هم معرفی شده است.
در این بخش قصد داریم در رابطه با نحوه حل کردن و برخورد با انتگرال هایی که به صورت معمولی قابل حل هستند بحث کنیم.  بسیاری از انتگرال ها را می شود به صورت تحلیلی حل کرد. در مرحله اول باید بر فرمول های مشتق گیری مسلط باشید. چرا که انتگرال گرفتن همان عکس مشتق گیری است. یعنی مثلا اگر مشتق sin(x) برابر cos(x) می شود، انتگرال cos(x) هم همان sin(x) خواهد شد. پس لازمه و پیش نیاز بلد بودن و حل کردن مسائل و تمرینات انتگرال این است که در مرحله اول مشتق یگری و روابط آن را خوب بلد باشید.
توجه داشته باشید که هر انتگرالی را نمی توان حل کرد و در بسیاری از موارد لازم است از روش های عددی انتگرال گیری و یا از نرم افزار مطلب و کد نویسی و ... استفاده نمود. در کلاس های تدریس محاسبات عددی انواع روش های عددی مشتق گیری، حل معادلات معمولی و معادلات دیفرانسیل، انتگرال گیری و ... ارائه می گردد. ولی به هر حال با در نظر داشتن مواردی که گفته شد می توان انتگرال تعداد زیادی از توابع را به صورت تحلیلی گرفت و بر این مبحث به صورت کامل مسلط شد. 

مطالعه کنید: انتگرال توابع کسری

برای انتگرال های کسری حالت های مختلفی می توان در نظر گرفت. اگر بتوانید مشتق عبارتی که در مخرج وجود دارد را در صورت کسر بسازید یا با تغیر متغیر چنین حالتی ایجاد شود مطمئن باشید که جواب انتگرا به فرم Ln است و فقط باید ضرایب درست تعیین گردد. در بسیاری از موارد هم برای حل انتگرال های کسری از انواع تغییر متغیرها از جمله تغییر متغیر مثلثاتی می توان استفاده کرد.

بر روابط و فرمول های مشتق گیری به صورت کامل مسلط باشید (مشاهده کنید: فرمولهای مشتق گیری pdf ، فرمول های مشتق مثلثاتی، روابط مشتق e و مشتق ). بارها و بارها گفته شده است که در واقع انتگرال گیری عکس مشتق گیری است و در بسیاری از مواقع اگر فرمول ها مشتق را خوب بلد باشید با نگاه کردن به انتگرال می توانید جواب را حدس بزنید و یا راه حل را تشخیص دهید. بنابراین قدم اول برای یادگیری انتگرال این است که مشتق را خوب بلد باشید. دانلود کل فرمولهای پایه انتگرال گیری و مشتق گیری

بهترین جزوات آموزش انتگرال و فرمول های انتگرال گیری در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش انتگرال و فرمول های انتگرال گیری بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

انتگرال در ویکی پدیا

دانلود پرکاربردترین فرمولهای مشتق گیری و انتگرال گیری

دانلود جدول انتگرالها و تمامی فرمولهای مهم انتگرال گیری

دانلود 121 فرمول انتگرال گیری

دانلود جزه رایگان عالی انتگرال

جدول انتگرالهای مهم

جزوه آموزش تابع اولیه و انتگرال و فرمول های انتگرال گیری با حل مثال

دانلود جزوه آموزشی انتگرال گیری عددی

دانلود جزوه بسیار عالی فرمولها و روشهای انتگرال گیری

دانلود جزوه محاسبه تقریبی انتگرال

انتگرال ناسره

دانلود تمامی روابط و فرمولهای انتگرال گیری

دانلود فرمولهای پایه انتگرال گیری

مطالعه مقاله های زیر هم برای یادگیری انتگرال بسیار مفید است.


معرفی مدرسین و استاد های گروه ریاضی دانشگاههای ایران

معرفی مدرسین و استاد های گروه ریاضی دانشگاههای ایران در این بخش ارائه شده است. برای آشنایی با اساتید و اعضای هیات علمی تعدادی از دانشگاههای ایران از جمله اساتید ریاضی دانشگاه اصفهان، دانشگاه ملایر، اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و تمام مقاطع، اساتید ریاضی و آمار دانشگاه حکیم سبزواری و .... ادامه این مطلب را بخوانید.

1- اساتید ریاضی دانشگاه اصفهان: برای مشاهده لیست اساتید و اعضای هیات علمی ریاضی دانشگاه اصفهان بر روی این لینک کلیک کنید.

2- اساتید گروه ریاضی دانشگاه ملایر: برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید گروه ریاضی دانشگاه ملایر اینجا کلیک کنید.

3- اساتید گروه ریاضی دانشگاه گلستان: برای مشاهده لیست اساتید ریاضی دانشگاه گلستان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://gu.ac.ir/riazi-grp/ContextPage?id=11822

4- اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و تمام مقاطع: در سایت ایران مدرس اساتید زیادی در زمینه آموزش خصوصی ریاضیات دانشگاهی و مقاطع دیگر فعالیت دارند. برای مشاهده این اساتید بر روی لینک اساتید ریاضی در سایت ایران مدرس کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران است و اساتید و مدرسین زیادی که خودشان از دانشگاههای معتبر ایران فارغ التحصیل شده اند در این سایت ثبت نام کرده و در زمینه آموزش ریاضی و یار دروس به صورت خصوصی فعالیت دارند.

5- اساتید ریاضی و آمار دانشگاه حکیم سبزواری: برای مشاهده لیست مدرسین، اعضای هیات علمی و اساتید ریاضی و امار دانشگاه حکیم سبزواری اینجا کلیک کنید.

بهترین اساتید ریاضی در تمامی مقاطع و مقطع دانشگاهی

اگر در جستجوی بهترین اساتید ریاضی در تمامی مقاطع و مقطع دانشگاهی هستید .... اگر می خواهید کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده کنید و استاد و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید .... اگر می خواهید در تهران، کرج، اصفهان، شیراز و یا هر جای دیگر ایران بهترین استاد ریاضی را در کنار خودتان داشته باشید .... در هر صورت برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین ریاضی به سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران مراجعه نمائید. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس و استاد تدریس خصوصی ثبت نامی دارد. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در ایران مدرس بر روی لینک زیر کلیک کنید.


مشاهده اساتید ریاضی در ایران مدرس


در ادامه تعدادی از اساتید ریاضی دانشگاههای بزرگ ایران معرفی می گردد.

1- دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد: https://mathstat.um.ac.ir/index.php?lang=fa

2- اساتید ریاضی دانشگاه اصفهان: برای مشاهده اساتید ریاضی دانشگاه اصفهان اینجا کلیک کنید.

3- اساتید ریاضی محض دانشگاه امیرکبیر: برای مشاهده بر روی عبارت اساتید ریاضی امیرکبیر کلیک کنید.

4- اساتید دانشکده علوم دانشگاه یزد: https://yazd.ac.ir/faculties/science/people/academics

استخدام و دعوت به همکاری مدرس تدریس خصوصی ریاضی سال تحصیلی 97 -98

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام و دعوت به همکاری مدرس تدریس خصوصی ریاضی سال تحصیلی 97 -98 ، آگهی استخدام مدرس و معلم ریاضی در تهران، کرج، تبریز، مشهد، اهواز، سنندج، رشت، اصفهان و .... در سال تحصیلی 97 -98 هستید .... اگر می خواهید در سال تحصیلی 97 -98 از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی بدست آورید و در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید .... در هر صورت، به جای جستجوی بیشتر اگهی های مرتبط با استخدام مدرس ریاضی در اینترنت و روزنامه پیشنهاد بهتری برای شما داریم. اگر هدف نهایی شما این است که شاگرد جذب کنید و با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی درامد بدست آورید، به نسبت آگهی های استخدامی و .... روش های بهتری برای این کار وجود دارد. پیشنهاد می کنیم به سایت ایران مدرس www.IranModares.com به عنوان بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران مراجعه کنید و بعد از ثبت نام در این سایت به صورت رایگان تبلیغ خودتان را درج کنید. پس از تایید مدیریت سایت آگهی شما مستقیما و بدون هیچ واسطه ای به متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی نمایش داده خواهد شد و می توانید شاگرد جذب کنید. در این روش واسطه ای در کار نیست و خود شما به صورت مستقیم در سال تحصیلی 97 -98 می توانید شاگرد جذب کنید.

آگهی استخدام مدرس و معلم خصوصی یا جذب شاگرد به صورت مستقیم

ثبت تبلیغ در زمینه تدریس ریاضی در ایران مدرس رایگان است و تنها اگر تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی ایران مدرس کلیک کنید. علاوه بر سایت ایران مدرس می توانید تبلیغ خودتان را در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم ثبت نمائید. سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. درج آگهی در سایت های معرفی شده برای جذب شاگرد به نسبت جستجوی آگهی های استخدام مدرس و جذب معلم ریاضی و .... در سال 97 و 98 بازدهی بسیار بهتری دارد. ابته خودتان هم باید این روش را جدی بگیرید و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه مفید است:

تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق و پربیننده

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی

مدرسین و اساتید ریاضی تعدادی از دانشگاههای بزرگ ایران

مدرسین و اساتید ریاضی تعدادی از دانشگاههای بزرگ ایران در این بخش معرفی شده است. برای آشنایی با مدرسین و اساتید ریاضی تعدادی از دانشگاههای بزرگ ایران ادامه این مطلب را بخوانید.

1- اساتید ریاضی کاربردی امیرکبیر

http://math.aut.ac.ir/autcms/people/facultiesGroup.htm?group=1761247232&depurl=mathematics-computer-science&lang=fa&cid=733

2- اساتید گروه ریاضی دانشگاه قم

http://profs.qom.ac.ir/Portal/home/?person/24435/24759/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C

3- دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود

https://shahroodut.ac.ir/fa/schools/index.php?id=S007

رشته ریاضی در گرایش های دبیری ریاضی، ریاضی محض و ریاضی کاربردی از سال 1373 فعالیت آموزشی خود را در دانشکده علوم تا سال 1384 بصورت گروه ریاضی ادامه داد. در سال 1384 با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشکده‌ علوم‌ ریاضی دانشگاه‌ صنعتی شاهرود (با تفکیک از دانشکده علوم پایه) متشکل از دو گروه آموزشی ریاضی محض و ریاضی کاربردی،آمار تشکیل شد. این دانشکده با گذشت بیست سال و دایر نمودن رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و جذب هیات علمی مورد نیاز از پتانسیل علمی و تحقیقاتی مناسبی برخوردار می باشد. هم اکنون 30 عضو هیات علمی (1 استاد، 6 دانشیار، 21 استادیار و 2 مربی) به تربیت و آموزش 221 دانشجوی کارشناسی، 196 دانشجوی کارشناسی ارشد و 32 دانشجوی دکتری مشغول می باشند. رشته های تحصیلی موجود در دانشکده علوم ریاضی عبارتند از، 1- ریاضیات و کاربردها(کارشناسی) 2-ریاضی محض(کارشناسی-کارشناسی ارشد-دکتری) 3-ریاضی کاربردی(کارشناسی-کارشناسی ارشد-دکتری) 4- آمار ریاضی(کارشناسی ارشد-دکتری).

4- اساتید ریاضی دانشگاه خوارزمی

https://msc.khu.ac.ir/cv.php?sid=1&slc_lang=fa&fac=19&slct_pg_id=5399

گرچه وجود گروه ریاضی در دانشگاه خوارزمی به سال های بسیار دور بر می گردد (قبل از سال 1307)، اما تشکیل یک گروه ریاضی منسجم شامل دوره های کارشناسی و دوره مدرسی ریاضیات (دوره ای فراتر از کارشناسی ارشد) از سال 1344 به همت شادروان دکتر غلامحسین مصاحب و همزمان با تاسیس موسسه ریاضیات اتفاق افتاد. پس از بازگشایی دانشگاه ها، از سال 1363 دوره کارشناسی ارشد ریاضی و سپس در سال 1368 دوره دکترای ریاضی دایر شد، که در حقیقت اولین دوره دکترای ریاضی ایران بود. از سال 1385 رشته های علوم کامپیوتر و رمز در این دانشکده تاسیس شدند و در سال 1386 نام دانشکده به دانشکده علوم ریاضی وکامپیوتر تغییر یافت.

5- اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

http://iaushiraz.ac.ir/%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2

دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در بهار سال ۱۳۶۶ با ۸ رشته تحصیلی در گروه علوم انسانی و تنها یک عضو هیات علمی-    شخص رئیس دانشگاه - آغاز به کار نمود .
 
پس از سه سال با توسعه امکانات وجذب اعضای هیات علمی تمام وقت و تاسیس آزمایشگاه ها , کارگاه ها و گروه های آموزشی نظیر علوم پایه ،انسانی, فنی و مهندسی , کشاورزی ,   هنر و معماری به کار خود ادامه داد  همچنین از سال   ۱۳۷۰ دوره های  کارشناسی ارشد  به جمع دوره های تحصیلی افزوده شد .-
مدرس ریاضیات دانشگاهی 

در حال حاضر  با  چندین  رشته تحصیلی در مقاطع  کاردانی , کارشناسی , کارشناسی ارشد ، دکتری تخصصی  و دکتری حرفه ای کارنامه ای  پربار از فعالیت های گذشته  و آینده ای سرشار  از امید  و  پیشرفت با اتکال به الطاف لایزال الهی و با همت کلیه کارکنان  دارد و در تمام زمینه های علمی و عملی از پرچم داران نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

6- دانشگاه شریف

http://www.sharif.ir/26

دانشگاه صنعتی شریف دارای ۴۸۴ عضو هیأت علمی است. از این تعداد ۱۸۱ نفر (۳۷.۴%) در مرتبه استاد تمام، ۱۰۵ نفر (۲۱.۷%) در مرتبه دانشیار، ۱۷۶ نفر در مرتبه استادیار (۳۶.۴%) و ۲۲ نفر به عنوان مربی (۴.۵%)، اعضای هیأت علمی را تشکیل می دهند.

7- اساتید و مدرسین دانشکده ریاضی دانشگاه دامغان

http://math.du.ac.ir/?page_id=121

هم اکنون این دانشکده دارای سه گروه ریاضیات و کاربردها، علوم کامپیوتر و آمار می باشد. همچنین تعداد ۲۹ عضو هیات علمی در دانشکده در حال تدریس و تحقیق بوده و تعداد ۸۳۷دانشجو  در ۳ رشته کارشناسی و ۳ رشته کارشناسی ارشد (ریاضی محض، ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر)  و ۲ رشته دکترا (ریاضی محض و کاربردی)  مشغول به تحصیل می باشند.  همچنین تعداد ۴ کارمند در زمینه امور هماهنگی آموزشی و یا به عنوان کارشناس در دانشکده فعالیت می نمایند. در حال حاضر ریاست دانشکده به عهده دکتر محمد ابری می باشد. دانشکده ریاضی واقع در طبقه اول از ساختمان خوارزمی، واقع در پردیس ۱ دانشگاه دامغان است.

سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای اساتید دانشگاههای ایران آرزوی موفقیت دارد. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاهی و تمام مقاطع دیگر فعالیت دارند بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php?metaword=%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C