مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

نحوه قبول شدن در امتحان ریاضی با نمره خوب

در این بخش در رابطه با نحوه قبول شدن در امتحان ریاضی با نمره خوب توضیح داده می شود و مقالاتی هم در این زمینه معرفی می گردد.  برای قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب اگر تصمیم بگیرید که در طول ترم درس بخوانید و آن را عملی کنید بسیار عالی است. پس نکته مهمی که وجود دارد این است که وقتی حرف از قبولی در امتحان ریاضی با نمره بالا و خوب نتیجه گرفتن در آن به میان می آید نباید فقط به این فکر کنید که در ایام امتحانات چه کاری باید انجام داد. باید به فکر کل طول ترم باشید. ایام امتحانات هم مهم است ولی به هر حال در طول ترم کارهای پایه ای و اساسی اناجم می شود.
بسیاری از افراد فقط در جستجوی نحوه مطالعه ریاضی در شب امتحان هستند غافل از اینکه این درس مهم باید در طول ترم خوانده شود. ریاضی درسی نیست که بتوانید شب امتحان از پس آن بربیائید. البته خوب است که شب امتحان هم درس را مرور کنید و تمرینات اضافه و نمونه سوال امتحانی حل کنید. ولی اینکه کل کتاب و یا خواندن نصف کتاب را برای شب امتحان در نظر بگیرید کار درستی نیست. در طول ترم بدون استرس و با خیال راحت درس را بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. در مقاله چگونه ریاضی بخوانیم برای امتحان یا چگونه برای امتحان ریاضی درس بخوانیم در رابطه با نحوه مطالعه برای امتحان ریاضی توضیحات خوبی ارائه شده است.
- در کلاسهای ریاضی کاملا فعال باشید. در کلاس در ردیف های جلو بنشینید. در ردیف جلو هم به معلم نزدیک تر هستید و مطالب را بهتر می فهمید و خودتان هم بهتر می دانید که معمولا دانش آموزان و دانشجویان زرنگ و درس خوان در دریف جلوی کلاس هستند. به این ترتیب با آنها طرح دوستی می ریزید و مطالب خوبی از آنها یاد خواهید گرفت.
برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارند و برای شرکت در کلاسهای خصوصی می توانید با آنها هماهنگ کنید بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

- اگر قصد دارید از کلاسهای خصوصی ریاضی برای آموزش بهتر این درس استفاده کنید و در صورتیکه اشکالات زیادی دارید و یا تعداد غیبت های شما در کلاسهای اصلی خودتان زیاد بوده است، بهتر است این کلاسها را هم به ایام امتحانات موکول نکنید و در طول ترم از این کلاسها استفاده کنید. همانطور که گفته شد یادگیری ریاضی به زمان نیاز دارد.

کلاسهای آموزش خصوصی ریاضی به نسبت فیلم های آموزشی هم مفید تر و بهتر است. با استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت دیدن فیلم های آموزشی در زمان کمتری می توان حجم بیشتری از مطالب را یاد گرفت. اگر در توضیحاتی که مدرس ارائه می کند اشکالی داشتید می توانید سوال بپرسید. با مدرس خودتان می توانید روی تمرینات بحث کنید و در نهایت فهم عمیقی از مسائل و تمرینات داشته باشید. اگر ریاضی را خوب و عمقی متوجه شوید در هر امتحانی نتیجه خوب می گیرید.
برای سریع حل کردن مسائل ریاضی، تمرین کنید و هنگام مطالعه وقت بگیرید که یک مساله در فلان موضوع را در چند دقیقه حل می کنید. هر چند عجله داشتن و شتاب زدگی توصیه نمی شود زیرا باعث اشتباه می شود ولی سرعت عمل در جایی که شما متوجه راه حل شده اید و آن را بلدید، در جلوگیری از کمبود وقت به شما کمک می کند.


چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.