مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه

در این بخش مطالبی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه ارائه می شود. ریاضی یکی از دروس پرمتقاضی است و دانش آموزان و دانشجویان زیادی برای یادگیری بهتر این درس از کلاس های خصوصی استفاده می کنند. قیمت کلاس های خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد به گونه ای که اگر گفته شود قیمت این کلاس های خیل مشخص نیست بی راه نگفته ایم. در همین وبلاگ در زمینه قیمت کلاس های ریاضی مطالب متعددی ارائه شده است و در سایت www.Tadris-Riazi.com و همچنین سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم به صورت مفصل به این موضوع پرداخته شده است. اینکه عنوان این مطلب قیمت تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه انتخاب شده است هم یکی از دلایلش این است که هزینه تدریس ریاضی به پارامترهای مختلفی و از جمله پایه و مقطع تحصیلی بستگی دارد. در سایت تدریس ریاضی در مقاله قیمت تدریس ریاضی و در سایت ایران مدرس در مقاله پارامترهای موثر بر تدریس خصوصی ریاضی در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است. می توانید این مقالات را بخوانید تا در زمینه عوامل موثر بر هزینه این کلاس ها اطلاعات خوبی را کسب کنید.

بهترین روش برای اطلاع از قیمت کلاس های خصوصی ریاضی: بارها و بارها گفته شده است که بهترین روش برای اینکه از هزینه کلاس های ریاضی اطلاع پیدا کنید این است که لیست مدرسین ریاضی را ببینید و مشاهده کنید که هر استاد چه هزینه ای را برای کلاس های خودش در نظر دارد و در نهایت به صورت کلی از نرخ این کلاس ها اطلاع پیدا کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران بر روی عبارت مشاهده لیست اساتید ریاضی کلیک کنید. این اساتید از ابتدایی تا دانشگاه در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارند.

چه قیمتی برای تدریس خصوصی ریاضی مناسب است: در سال 97 شاید برای مقطع متوسطه 70 تا 80 هزار تومان مبلغ مناسبی باشد و برای مقطع دانشگاه هم هر جلسه 100 تا 120 تومان مناسب است. ریاضی کنکور هزینه بالاتری دارد. این قیمت ها به صورت حدودی است و در کل قیمت کلاس های خصوصی از 20000 تومان برای هر جلسه تا 200000 تومان می تواند متغیر باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

روش های تخفیف گرفتن از مدرسین ریاضی برای داشتن کلاس با نرخ مناسب تر: سعی کنید حتی اگر کمی هزینه کلاس ها بالاتر است باز هم با یک مدرس خوب کلاس داشته باشید. البته اگر تعداد جلسات بالا باشد، به مدرس ریاضی خودتان شاگردهای جدیدی معرفی کنید و یا به صورت نیمه خصوصی در کلاس ها شرکت نمائید می توانید تخفیف بگیرید و در نهایت کلاس ها برای شما ارزان تر تمام می شود. با مدرسینی که به لحاظ موقعیت مکانی به شما نزدیکتر هستند کلاس داشته باشید تا با قیمت کمتری برای شما کلاس برگزار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.