مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

نرخ کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در سال 99 و 1400

نرخ کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در سال 99 و 1400 در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و قیمتهای درخواستی اساتید در سال 99 و 1400 بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) هم مفید است.
- بسیاری از اساتید ذکر کرده اند که قیمت کلاس ها به تعداد جلسات و مقطع تحصیلی بستگی دارد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید تقاضای تخفیف بیشتری بکنید. وقتی تعداد جلسات بیشتر می شود معمولا اساتید برای هر جلسه هزینه کمتری را در نظر می گیرند.
- در سال 1400، سال 99 و یا هر زمان دیگری با هر قیمتی می توانید استاد و معلم خصوصی داشته باشید و قیمت متوسط ذکر شده در این مقاله بر مبنای هزینه های درخواستی خود اساتید است. توجه داشته باشید که تلاش برای ارزان هماهنگ کردن کلاس ها باعث نشود با یک استاد نامناسب کلاس داشته باشید. چون هم هزینه و هم زمان شما هدر خواهد رفت.

بهترین قیمت کلاس خصوصی ریاضی یا بهترین کیفیت کلاس: نکته بسیار مهمی در رابطه با هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با بهترین نرخ و قیمت ارزان وجود دارد. خیلی هم برای ارزان هماهنگ کردن کلاس ها اصرار نداشته باشید. ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که یک معلم خوب داشته باشید و نرخ کلاس را در اولویت دوم قرار دهید. دو دلیل مهم برای این کار وجود دارد. اولا نتیجه گرفتن شما مهمتر است. اگر هزینه کمی بیشتری پرداخت کنید و در عوض مطمئن باشید که درس را یاد گرفته اید و نتیجه خوبی گرفته اید ارزشش را دارد. ممکن است اگر فقط بخواهید کلاس های ارزانی داشته باشید و کیفیت کلاس را در اولویت بعدی قرار دهید خوب نتیجه نگیرید و هم زمان و هم هزینه شما هدر برود. دوما معمولا اساتید خوب و مجرب که برای هر جلسه هزینه بیشتری را در نظر می گیرند علاوه بر ارائه درس با کیفیت بالاتر، از زمان کلاس هم استفاده مفیدتری می کنند و در تعداد جلسات کمتری درس را به پایان می رسانند. به این ترتیب شاید برای هر جلسه هزینه بیشتری را پرداخت کنید ولی در عوض در تعداد جلسات کمتری درس تمام می شود و در کل ممکن است حتی هزینه کل پرداختی شما کمتر هم باشد.

اگر علاوه بر ریاضی مثلا برای فیزیک هم به معلم خصوصی نیاز دارید، هر دو درس را با یک استاد هماهنگ نمائید. به این ترتیب تعداد جلسات بالا می رود و می توانید تخفیف بگیرید. اگر یک استاد خصوصی ریاضی برای 2 جلسه کلاس مبلغ هر جلسه را 120 هزار تومان تعیین کند، اگر تعداد جلسات 10 جلسه باشد هر جلسه را 100 هزار تومان با شما راه خواهد آمد. اگر تعداد جلسات بالاتری مثلا 20 جلسه کلاس خصوصی ریاضی را لازم داشته باشید، می توانید به ازای هر جلسه 90 یا حتی 80 هزار تومان پرداخت نمائید. اساتید ریاضی و سایر دروس برای تعداد جلسات بیشتر تخفیف بیشتری در نظر می گیرند.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور و دروس کنکور: معمولا هزینه تدریس ریاضی کنکور به نسبت هزینه تدریس ریاضی دبیرستان و دانشگاه بالاتر است. دانش آموزان و اولیای آنها اهمیت بسیار زیادی برای کنکور قائل هستند و ترجیح می دهند کلاسهای خصوصی ریاضی را با مدرسینی برگزار نمایند که تجربه و سابقه بالایی داشته باشند و در عوض از نتیجه گرفتن خودشان مطمئن باشند. بنابراین هزینه بالاتری را هم پرداخت می نمایند.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سابقه مدرس ریاضی: مدرسین با سابقه قیمت و هزینه های بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مطالبه می کنند. به هر حال مدرسین با سابقه بر اساس تجربیاتی که دارند بهتر هم تدریس می کنند و ممکن است راه حلهای میانبری را برای حل مسائل هم آموزش دهند. در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با یک مدرس با سابقه بردارید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 99 و 1400 و محل برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی: اگر کلاسهای خصوصی ریاضی در آموزشگاه یا در محلی که خود مدرس تعیین کند برگزار شود هزینه و قیمت آن کمتر می باشد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در منزل دانش اموز و دانشجو معمولا بالاتر می باشد. ولی به هر حال، برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل دانشجو یا دانش آموز به نفع او بوده و باعث می شود خصوصا در ایام امتحانات وقت او برای رفت و آمد تلف نشود.

راهکاری برای هماهنگ کردن کلاس های ریاضی با نرخ ارزان: اگر بتوانید با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان کلاسهای خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید، به نسبت کلاسهای خصوصی ریاضی یک نفره، قیمت کلاسهای کمتر بوده و در نهایت برای شما ارزان تر خواهد بود. مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 60 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 70 تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 35 هزار تومان پرداخت کرده اید. هر میزان که قصد دارید برای کلاسهای خصوصی هزینه کنید و هر قیمتی که از تظر شما مناسب است، در کنار آن باید نکته مهم دیگری را در نظر داشته باشید. کلاسهای خصوصی ریاضی وقتی موثر است که در کنار آن خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی با مدرسین با تجربه و موفق احتمال موفقیت شما در امتحان ریاضی را افزایش می دهد به شرطی که خودتان هم همکاری کنید و درس بخوانید.

- تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسهای تدریس خصوصی: در کلاسهای تضمینی ریاضی مدرس در صورتی هزینه دریافت می کند که شاگردش نتیجه مورد نظر را بگیرد. قیمت کلاسهای خصوصی تضمینی بالاتر است. - تعداد جلسات تدریس خصوصی: با افزایش تعداد جلسات مدرسین معمولا قیمتهای پایینتری برای کلاسهای ریاضی و سایر دروس پیشنهاد می دهند. به زبان ریاضی: قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی با تعداد جلسات نسبت عکس دارد. - زمان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی: در صورتیکه کلاسهای تدریس ریاضی در اوایل ترم هماهنگ شود با قیمت کمتری می توان این

کلاسها را هماهنگ نمود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات بیشتر است.

- تعدادی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند و به این معنی است که سر قیمت کلاسها با شکا کنار خواهند آمد. البته حتما قیمتی را در نظر دارند ولی به هر حال می توانید از انها تخفیف بگیرید و با هم به توافق برسید. برای هماهنگی کلاس و پرسیدن هزینه دقیق کلاسها با این مدرسین باید تماس بگیرید. - تعدادی از مدرسین هزینه دقیق کلاسها را در اگهی خودشان ذکر نموده اند و می تواند راهنمایی خوبی برای شما باشد که در حال حاضر جلسات تدریس ریاضی ساعتی با چه قیمتی برگزار می شود.
مطالعه مقاله راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت هم پیشنهاد می شود.

تعداد جلسات کلاس های خصوصی ریاضی: با افزایش تعداد جلسات اساتید برای هر جلسه معمولا مبلغ کمتری را در نظر می گیرند. مثلا اگر یک معلم ریاضی برای دو جلسه کلاس هر جلسه 100 هزار تومان را درخواست نماید، اگر تعداد جلسات 10 جلسه باشد ممکن است با هزینه 70 یا 80 هزار تومان به ازای هر جلسه موافقت کند.
حضوری یا آنلاین بودن کلاس ریاضی: در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی در سال 98 نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که کلاس هایی که به صورت مجازی، آنلاین و اینترنتی برگزار می شوند می تواند 20 تا 30 درصد ارزانتر به نسبت کلاس های معمولی و حضوری برگزار شود. چون به هر حال وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و به همین دلیل با هزینه پایین تری تدریس را انجام خواهد داد.
در فاصله زمانی بین کلاس های ریاضی خودتان هم درس بخوانید. به این ترتیب هم بازدهی کلاس ها برای شما بیشتر خواهد بود و هم اینکه چون خودتان هم مطالعه می کنید زودتر یاد می گیرید و تعداد جلسات کمتری لازم خواهد شد و در نتیجه باز هم هزینه پایینتر خواهد شد. در بسیاری از موارد چون شاگرد خودش درس را مطالعه نمی کند هر جلسه برای یادآوری و مرور مطالب جلسه قبل 20 دقیقه تا نیم ساعت از کلاس از دست می رود. اگر خودتان درس را مطالعه کنید هم بهتر یاد می گیرید و هم هر جلسه لازم نیست مطالب جلسات قبل مرور گردد. اگر برای رفع اشکال قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده کنید ایام امتحانات خوب است ولی اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارید از اوایل ترم کلاس ها را هماهنگ نمائید تا با قیمت مناسبتری کلاس ها برگزار گردد و در ضمن با اطمینان بیشتری نتیجه بگیرید.
در ایران مدرس شماره تماس مدرسین تدریس خصوصی نمایش داده شده است. بنابراین می توانید با خود اساتید ریاضی تماس بگیرید و برای کلاس های خصوصی از ایشان تخفیف هم بگیرید. هزینه کلاس های خصوصی ریاضی در سال 99 و 1400 برای هر جلسه می تواند از 40 هزار تومان برای هر جلسه یا کمتر تا 200 هزار تومان برای هر جلسه و یا بیشتر هم متغیر باشد. بهتر است شما در همین سایت ایران مدرس رزومه اساتید و در کنار آن قیمت کلاس های ریاضی دانشگاه تعیین شده توسط هر استاد را ببینید. با توجه به رزومه کاری، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل خود استاد و سوابق تدریس ایشان و ... خودتان تشخیص خواهید داد که هزینه پیشنهادی مدرس برای کلاس ها مناسب است یا نه. در ادامه می توانید با یک استاد خوب کلاس را هماهنگ نمائید.
- زمان برگزاری کلاس ها و حق الزحمه تدریس خصوصی ریاضی: این مورد هم بسیار مهم است. در ایام امتحانات پیدا کردن استاد خوب کار سختی است. اساتید خوب و با تجربه چون معمولا شاگردهایی هم از قبل دارند از اواسط ترم معمولا وقتشان پر می شود. در عین حال در ایام امتحانات هزینه کلاس های خصوصی بالاتر می رود. بنابراین اگر می خواهید از تخفیف ها استفاده نمائید و با قیمت خوبی کلاس داشته باشید بهتر است از اوایل ترم شروع نمائید. در این حالت، هزینه کلاس ها کمتر شده و احتمال نتیجه گرفتن شما هم افزایش می یابد.

مطالعه بیشتر در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی

قیمت تدریس ریاضی کنکور در تهران و کل ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.