مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

یادگیری درس ریاضی، کسب نمره خوب در درس ریاضی و موفقیت در ریاضیات

یادگیری درس ریاضی، کسب نمره خوب در درس ریاضی و موفقیت در ریاضیات در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. برای یادگیری درس ریاضی یک برنامه ریزی صحیح، تمرکز در کلاس خصوصی و گروهی ریاضی و حل مثال و تمرین لازم است.
هر کاری را که در زندگی بخواهید با موفقیت انجام دهید به برنامه ریزی احتیاج دارید. برای یادگیری و آموزش ریاضی نیز داشتن یک برنامه خوب و منسجم لازم است. برای مرور درس ریاضی، شرکت در کلاسها و حل مثال و تمرین زمان مشخصی را در نظر بگیرید.

نهایتا حل مثال و تمرین را برای یادگیری ریاضی فراموش نکنید. تمریناتی که معلم یا دبیر ریاضی به شما داده است و تمرینات اضافی هم حل کنید.


iranmodares


روشهای زیر برای کسب نمره خوب در درس ریاضی می تواند موثر و مفید باشد:

1- شرکت در کلاسهای ریاضی مدرسه و جلسات تدریس خصوصی ریاضی: برای آموزش صحیح درس ریاضی در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات آموزش خصوصی ریاضی شرکت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس ریاضی کلیک نمائید.

2- حل دوباره مثالهای حل شده در کلاسهای ریاضی: پس از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، مثالهای حل شده را یکبار دیگر خودتان حل کنید تا روند حل آن برایتان جا بیافتد.

3- مرور پس از جلسات تدریس ریاضی: پس از کلاسهای تدریس ریاضی مرور را فراموش نکنید. اگر بعد از کلاس بتوانید در یک جزوه کوچک نکات مهم آن روز را یادداشت کنید برای ایام امتحانات خیلی کمک کننده خواهد بود.


برای موفقیت در امتحانات نهایی ریاضی، موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور سراسری و آزاد می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید.

کلاسای تدریس خصوصی به صورت کلی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی به صورت خاص، اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند و در کنار آن مطالعه و مرور و حل تمرین و مسئله وجود داشته باشد، می تواند در موفقیت تحصیلی موثر و مفید باشد.

البته نباید به امید شرکت در کلاسهای خصوصی در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت کرد. کلاسهای گروهی ای که در دانشگاه و مدرسه تشکیل می شود نیز مزایایی برای خودش دارد. به عنوان مثال ممکن است حل یک مسئله به بحث کشیده شود و در جریان همان بحث شما مطالب زیادی یاد بگیرید. و یا یکی از هم کلاسی هایتان سوالی بپرسد که بعدا برای شما هم مطرح گردد.

چه در کلاسهای گروهی تدریس مدرسه و دانشگاه و چه در جلسات تدریس خصوصی سعی کنید حضور فعالی داشته باشید. سوال بپرسید و در مباحثی که مطرح می شود شرکت کنید. در کلاسهای تدریس مدرسه اگر کسی سوالی پرسید، گوش دهید و ببینید از آن چه چیزی می توانید یاد بگیرید. اگر سوال یا مسئله ای مطرح شد برای پاسخ دادن به آن داوطلب شوید.


اگر در بخشی از درس ریاضی اشکال اساسی دارید و یا در سالهای قبل هم همان بحث را خوب یاد نگرفته اید، استفاده از کلاسهای خصوصی آموزش ریاضی ممکن است کمک کننده باشد. استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر آن می تواند مفید و موثر باشد. به شرطی که خودتان در کنار جلسات تدریس مسئله حل کنید و درس بخوانید. دقت کنید حتی با استفاده از کلاسهای خصوصی هم نقش شما کمرنگ نخواهد شد. تلاش خودتان همواره لازم است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی در سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین همین مطلب هم نشان داده شده اند.

از کسانی که قبلا در آموزش و یادگیری درس ریاضی و از مدرسین و معلمین تدریس ریاضی مشورت بگیرید. علاوه بر اینکه در حل سوالات و تمرینها از آنها کمک می گیرید، در رابطه با نحوه حل سوالات و تمرینات و چگونگی برنامه ریزی برای مطالعه ریاضی هم از آنها کمک بگیرید.

هر سوال ریاضی را که حل می کنید کمی به آن فکر کنید و راه حلی ارائه دهید بعد جوابش را ببینید. اگر جوابی که خودتان در ابتدای کار ارائه کرده اید غلط و اشتباه هم باشد ایرادی ندارد. در عوض مغزتان و ذهن ریاضی خودتان را پرورش داده اید. همینکه به حل سوال فکر می کنید و راه حلی ارائه می دهید، اگر راه حلتان هم درست نباشد، ذهنتان بیشتر و بهتر آمادگی پذیرش جواب درست را پیدا می کند.


تدریس خصوصی فیزیک، زیست، زبان و ریاضی + استخدام تدریس خصوصی
راهکارهایی برای کسب نمره بالا و موفقیت در درس ریاضی در این بخش ارائه شده است.

1- در کلاسهای مدرسه و دانشگاه تدریس ریاضی شرکت کنید. تا جایی که ممکن است غیبت نکنید.

2- در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم برای رفع اشکال استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

3- در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.

4- در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی حتما جزوه یادداشت کنید. با یادداشت جزوه تمرکز شما افزایش می یابد و مطالب را بهتر می فهمید.

5- هر سوالی که برایتان پیش آمد در کلاسهای تدریس ریاضی بپرسید و یا یادداشت نمائید تا بعدا بپرسید.

6- اگر همکلاسی های شما سوالی می پرسند با دقت گوش دهید. ممکن است این سوال بعدا برای شما هم پیش بیاید.
سعی کنید با یک برنامه ریزی منظم بعد از تمامی کلاسهای ریاضی، حتما مروری در حد یک ربع هم که شده داشته باشید. این امر باعث میشود تمامی مطالبی که در آن روز یاد گرفته اید به یک باره فراموش نشده و دفعات بعد مجبور نباشید کل مطلب را از اول بخوانید.
اگر مطالب را پس از کلاسهای درس مرور نکنید، بعدا که به سراغ درس می روید مثل این می ماند که اصلا کلاسی برگزار نشده و خودتان باید از صفر شروع به خواندن بکنید که خیلی کار سختی است.
یکی از راهکارهای بسیار خوب برای ایجاد انگیزه و یادگیری بهتر درس ریاضی این است که در کلاس درس علاقه نشان دهید و سعی کنید جزوه درسی خود را جذاب و خوانا بنویسید.
سعی کنید تمامی نکاتی که در کلاس توسط معلم ریاضی گفته می شود را یاداشت نمائید. حتی اگر بعضی از دوستانتان سوالاتی می پرسند و دبیر ریاضی شما به آنها پاسخ می دهد،در صورتی که نکته جدیدی داشت آن را یاداشت کنید.
حین تدریس ریاضی توسط معلم یا دبیرتان سعی کنید که هم گوش دهید و هم جزوه مناسبی یادداشت نمائید.
به منظور یادگیری بهتر درس ریاضی و موفقیت در آن حضور فعال و موثر در کلاس درس می تواند بسیار مهم باشد.
حین تدریس ریاضی توسط دبیر ریاضی خود سعی کنید با دقت گوش دهید، اگر سوال داشتید حتما بپرسید، جزوه خوبی یادداشت کنید، علاقه به یادگیری ریاضی نشان دهید و نکات مهم را با دقت بنویسید.
فعال بودن در کلاس درس ریاضی و سایر دروس را به یک عادت تبدیل کنید. نه اینکه یک روز سرحال باشید و روز دیگر بی حوصله. کنجکاو باشید و سعی کنید تا مطلب را به خوبی یاد نگرفته اید از آن عبور نکنید.

iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.