مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

نحوه موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و تبدیل شدن به معلم موفق ریاضی

نحوه موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و تبدیل شدن به معلم خصوصی موفق ریاضی در این مقاله توضیح داده شده است. اگر شما به درس ریاضی علاقه دارید، در دوران تحصیل خودتان در این درس نمرات خوبی گرفته اید، از حل کردن مسائل ریاضی لذت می برید و تدریس ریاضی را دوست دارید، در چنین حالتی نحوه تدریس شما جذاب، خوب و صحیح خواهد بود. البته درست است که باید تکنیک هایی را هم در نظر بگیرید. اما مسلما اگر شما برای تدریس ریاضی خلق شده باشید و با علاقه به این کار روی آورده باشید نصف بیشتر مسیر را رفته اید.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی: بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس خصوصی و گروهی

اگر شما به درس ریاضی علاقه داشته باشید و این درس را به درستی برای تدریس انتخاب کرده باشید و در ضمن بر آن مسلط شوید، در نهایت هر روشی که برای تدریس استفاده کنید روش صحیح خواهد بود. ارزیابی و تدریس دو طرفه می تواند به میزان زیادی به افزایش بازدهی کلاس های شما کمک کند. برای جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه تبلیغ خودتان را در همین سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و یا سایت ایران مدرس www.IranModares.com درج نمائید. - روش تدریس ریاضی ابتدایی

در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام فعالیت داشته باشید. می توانید در زمینه آموزش مباحث پرمخاطب ریاضی مانند انتگرال، حد و مشتق، نسبت های مثلثاتی و .... ویدیوی آموزشی و یا مطالب آموزشی تهیه کنید و منتشر نمائید و در کنار آن برای تدریس خصوصی ریاضی توسط خودتان تبلیغ کنید. با ارائه مطالب مفید تعداد دنبال کنندگان خودتان را افزایش دهید و احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید.

برای اینکه در کار تدریس خصوصی ریاضی به درامدها و موفقیت های بزرگ برسید باید سعی کنید به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و فن بیان خودتان را بهتر کنید. باید مسائل را از دید شاگردهای خودتان ببینید و به صورت روان و واضح توضیح دهید به گونه ای که مطالب برای ایشان مفهوم و با معنی باشد. در این کار برای هر کدام از شاگردهای خودتان باید یک روند و برنامه مختص خودش را داشته باشید به گونه ای که بتوانند خوب نتیجه بگیرند. با پرسیدن سوال و ارزیابی سطح هر شاگرد را مشخص کنید و به گونه ای مطالب را پیش ببرید که برای ایشان مفید باشد.

بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی ویژگی های زیر را دارند:
1- معلم های خوب تدریس خصوصی ریاضی به کار خودشان علاقه دارند و با علاقه ریاضی را تدریس می کنند. در نتیجه شاگردهای ایشان هم به درس علاقه مند شده و از تدریس استاد خودشان لذت می برند.
2- بهترین معلم های خصوصی ریاضی 100 درصد بر درس مسلط هستند و هر سوالی که از ایشان پرسیده شود را خیلی سریع پاسخ می دهند. این اساتید به صورت مداوم آموزش می بینند و تسلط خودشان را افزایش می دهند.
3- اساتید خوب ریاضی حامی و پشتیبان شاگردهای خودشان هستند و تا شب امتحان پیگیر خوب نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان هستند. این اساتید موفقیت خودشان را در موفقیت شاگردهای خودشان تعریف کرده اند.

پیشنهاد می شود مقاله چگونه برای تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم؟ را هم بخوانید.

در کلاس های خصوصی ریاضی نباید بدون هیچ گونه بازخوردی و فقط با دیدی که خودتان دارید پیش بروید. باید به صورت مداوم از شاگرد خودتان سوالاتی بپرسید و تشخیص دهید که آیا مطالبی که ارائه می شود برای ایشان مفید است یا نه. اگر ارزیابی شما نشان می دهد پیشرفت زیادی حاصل نشده است باید روش تدریس خودتان را تغییر دهید. بنابراین از مزیت کلاس های خصوصی که انعطاف آن است استفاده کنید و برای هر شاگردی که دارید سطح کلاس را به گونه ای تنظیم کنید که برای ایشان مفید باشد. لزوما اینکه مطالب خیلی سطح بالایی ارائه شود مفید نیست.

باید حامی شاگردهای خودتان باشید و سعی کنید با تعهد کمال برای نتیجه گرفتن آنها تلاش کنید. نکته دیگر اینکه تلاش کنید در کلاس هایی که برگزار می کنید همواره نظر شاگردهای خودتان را بپرسید و کلاس را مطابق میل ایشان پیش ببرید. لازم نیست کلاس شما مطالب علمی خیلی سطح بالایی داشته باشد ولی باید مطالبی که ارائه میشود برای شخصی که در کلاس حضور دارد قابل فهم باشد. برای پیشرفت در تدریس خصوصی ریاضی باید روش های جذب شاگرد بیشتری را امتحان نمائید.

متعهد بودن به کار تدریس خصوصی و تلاش برای به نتیجه رساندن شاگردهایی که دارید: اگر می خواهید هر ترم به نسبت ترم قبل شاگردهای بیشتری داشته باشید و درآمد شما افزایش یابد، باید تلاش کنید هر شاگردی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی جذب می کنید را حتما به نتیجه برسانید. التبه بعضی از شاگردهایی که فقط ایام امتحانات یکی دو جلسه کلاس با شما بر می دارند ممکن است نتیجه نگیرند و از کنترل شما خارج باشد. اما شاگردهایی که از اول ترم با شما کلاس دارند را حتما به نتیجه برسانید. موفق تر عمل کردن در زمینه تدریس ریاضی به این بستگی دارد که به چه میزان در زمینه های مختلف بهتر عمل می کنید و عملکرد خودتان را بهبود می بخشید. در مرحله اول روی خودتان بیشتر کار کنید. بر درس و مقطعی که تدریس می کنید مسلط تر شوید و سعی کنید مثال های بهتری را پیدا کنید و یا روش های پربازده تری برای ارائه درس در کلاس های خصوصی و گروهی پیدا کنید. در زمینه تدریس موفق و موثر مطالعه کنید و حتی در صورت لزوم در کارگاههای اموزش تدریس شرکت نمائید. خلاصه اینکه کاری کنید که کلاس های با کیفیت تری داشته باشید.

راهکارهایی برای تدریس موفق ریاضی و سایر دروس

نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی

نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی برای رسیدن به شناخت خوب و درست از مدرس ریاضی بسیار مفید و کمک کننده است. برای مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی می توانید به سایت های معتبر مانند آپارات و یا سایت های معتبر و تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس مراجعه نمائید. در ایران مدرس در کنار مشخصات کامل و سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین نمونه ویدیوی تدریس ایشان را هم می توانید مشاهده کنید. در فیلم های نمونه تدریس خصوصی ریاضی معلم ریاضی بخشی از درس را تدریس می کند و به این ترتیب نشان می دهد که به چه میزانی بر درس مسلط است و شاگرد هم می تواند از بین مدرسین ریاضی یک استاد خوب را انتخاب کند. تعدادی از فیلم های نمونه تدریس ریاضی ثبت شده در آپارات و ایران مدرس www.IranModares.com را در ادامه می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی ریاضی در ایران مدرس بر روی این لینک کلیک کنید.

نمونه فیلم تدریس ریاضی نظام جدید مهندس سروش موئینی