مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

فیلم های آموزشی در زمینه نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی و سایر دروس از ایران مدرس

فیلم های آموزشی در زمینه نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی و سایر دروس از ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید یک معلم خصوصی خوب برای درس ریاضی و یا درس های دیگر داشته باشید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

فیلم در زمینه مزایای انتخاب معلم تدریس خصوصی از سایت ایران مدرس

چنانچه در جستجوی سایتی هستید که کاملترین لیست دبیران و معلم های خصوصی ریاضی و سایر دروس را ارائه کرده باشد و در ضمن شماره تماس ثابت و یا شماره موبایل مدرسین هم نمایش داده شده باشد و بتوانید به صورت مستقیم با خود اساتید حرف بزنید .... در هر صورت، در همین سایت www.IranModares.com لیست کاملی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و بدون واسطه می توانید معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت لیست مدرسین ریاضی و برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی در هر زمینه ای بر روی لینک https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php کلیک کنید.

هزینه و قیمت کلاس های خصوصی ریاضی: در ایران مدرس مقالات متعددی در زمینه هزینه کلاس های ریاضی که به صورت خصوصی برگزار می شود ثبت شده است. به عنوان مثال در مقاله قیمت کلاس های خصوصی ریاضی توضیحات بسیار خوبی در این زمینه ارائه شده است. نکته دیگر اینکه تمامی اساتید ثبت نامی در این سایت که به صورت مستقیم می توانید با آنها در ارتباط باشید در رابطه با قیمت کلاس های خودشان هم توضیح داده اند. بنابراین در کنار اینکه می توانید رزومه و سوابق کاری هر استاد را ببینید می توانید قیمتی که برای کلاس های خودش در نظر دارد را هم مشاهده کنید. اگر برای هر کدام از اساتید رزومه کاری و قیمت تدریس گفته شده به نظر شما مناسب بود می توانید از طریق شماره تماس خود استاد با ایشان تماس بگیرید. 
نکته دیگری که برای خوب نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور ریاضی با استفاده از کلاس های تدریس خصوصی باید در نظر داشته باشید این است که زودتر استفاده از این کلاس ها را شروع کنید و برگزاری چنین کلاس هایی را به ایام امتحانات موکول ننمائید. البته در ایام امتحانات برای رفع اشکال و حل نمونه سوال امتحانی و جمع بندی درس می توانید از چنین کلاس هایی استفاده کنید. ولی به هر حال در طول ترم یادگیری دروس بهتر اتفاق می افتد و بازدهی بالاتری دارد.
نحوه انتخاب مدرس خصوصی ریاضی از سایت ایران مدرس: در سایت ایران مدرس بعد از کلیک بر روی عبارتی که در بالا ذکر شد لیست کامل مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده نمائید. برای هر استاد سوابق تدریس، قیمت درخواستی ایشان، سابقه کاری اساتید، دانشگاه و رشته تحصیلی استاد، شماره تماس ایشان و .... نمایش داده شده است. با مشاهده لیست کامل اساتید می توانید معلم خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و با ایشان برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید.
مطالعه مقاله بهترین زمان برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی چه زمانی است؟ هم مفید است.
در ایران مدرس چون کاملترین لیست مدرسین ارائه شده است می توانید بهترین مدرسین ریاضی تهران و کل ایران را مشاهده نمائید. اینکه بهترین مدرسین چه ویژگی هایی دارند در این بخش به صورت خلاصه توضیح داده می شود. البته تا حد زیادی به نظر خودتان هم بستگی دارد. ممکن است برای یک شخص سابقه کاری بالای استاد مهم باشد و برای شخص دیگری این مهم باشد که معلم ریاضی به عنوان مثال دبیر رسمی و یا معلم آموزش و پرورش باشد.

اگر خودتان هم مدرس و استاد تدریس خصوصی ریاضی هستید، برای جذب شاگرد می توانید در همین سایت ایران مدرس عضو شوید و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید تا به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی ریاضی در تهران و یا هر جای ایران در ارتباط باشید. مزیت حضور در سایت ایران مدرس به عنوان مدرس خصوصی این است که اگر خودتان مثلا ساکن تهران هستید می توانید از تهران و یا هر جای دیگر ایران به صورت حضوری و یا اینترنتی شاگرد جذب کنید و برای جذب شاگرد محدودیت مکانی و زمانی نخواهید داشت.
پیشنهاد می شود مقاله نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی را مطالعه کنید.
کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر درس ریاضی بسیار مفید است. در این کلاس ها می توانید درس را به صورت پایه ای، مفهومی و عمقی یاد بگیرید و هر اشکالی که دارید را برطرف نمائید. در کلاس های خصوصی ریاضی زمان کافی برای پرسیدن سوال و رفع اشکال وجود دارد و حتی اشکالات سال های قبل هم قابل برطرف کردن است. در بسیاری از موارد وقتی استاد ریاضی در این کلاس ها از شما سوال می پرسد ممکن است خود ایشان اشکالاتی را تشخیص دهد که حتی خودتان هم نمی دانستید چنین اشکالاتی را دارید. این اشکالات پنهان در جلسه امتحان برای شما مشکل ایجاد می کرد. سطح کلاس های خصوصی ریاضی قابل تنظیم است و مدرس ریاضی خودش را با سطح دانسته های شما هماهنگ می کند به گونه ای که کلاس کاملا برای شما مفید باشد. بنابراین کلاس های خصوصی برای یادگیری بهتر دروس می تواند کاملا مفید باشد.

دانلود جزوات رایگان ریاضی -لگاریتم، مشتق، انتگرال

دانلود جزوات رایگان ریاضی -لگاریتم، مشتق، انتگرال در این بخش ارائه شده است. برای دانلود جزوات رایگان ریاضی -لگاریتم، مشتق، انتگرال بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه حل معادلات لگاریتمی

جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه حل معادلات لگاریتمی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه...


فرمولهای مشتق گیری pdf ، فرمول های مشتق مثلثاتی، روابط مشتق e و مشتق ln

در این بخش فرمولهای مشتق گیری در قالب یک فایل با فرمت pdf ، فرمول های مشتق مثلثاتی، روابط مشتق e و مشتق ln و توابع مثلثاتی و معکوس مثلثاتی، مشتق توابع هذلولی و .... ارائه شده است. مشتق یکی از مباحث مهم در درس ریاضی است و خوب بلد...



تمام فرمول های لگاریتم

تمام فرمول های لگاریتم رو برای شما دوستان عزیزم آماده کردم... حتما دانلودش کنید و به دوستان خود هم هدیه دهید...



دانلود 121 فرمول انتگرال گیری

121 فرمول انتگرال گیری (مهم ترین و پرکاربردترین فرمولهای انتگرال گیری) در این بخش برای دانلود رایگان قرار داده شده است. برای دانلود جزوه 121 فرمول انتگرال گیری بر روی لینک زیر کلیک کنید. کلمات کلیدی: انتگرال، انتگرال گیری،...



دانلود تمامی روابط و فرمولهای انتگرال گیری

در این بخش می توانید تمامی روابط و فرمولهای انتگرال گیری را دانلود نمایید. کلمات کلیدی: انتگرال گیری، فرمولهای انتگرال گیری، انتگرال، روابط انتگرال گیری، فرمولهای انتگرال، انتگرال سینوس، انتگرال نسبت های مثلثاتی،...


دانلود جزوه خلاصه ریاضی: نکات بحث دامنه تابع

در این قسمت می توانید یک جزوه خلاصه ریاضی (در حد یک صفحه) با عنوان "چند نکته از بحث دامنه توابع" را دریافت کنید. جزوه مزبور شامل مباحث زیر است: - دامنه توابع ثابت - دامنه توابع رادیکالی فرجه زوج - دامنه توابع رادیکالی...