مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در امتحان ریاضی با نمره بسیار خوب و حتی با نمره 20 قبول شویم؟

اگر می خواهید در امتحان ریاضی نمره خوبی بگیرید ....
اگر قصد دارید امتحان ریاضی را با موفقیت پشت سر بگذارید ....
اگر قصد دارید اشکالات پایه ای خودتان در درس ریاضی را برطرف کنید ...
در هر صورت، برای گرفتن نمره خوب در درس ریاضی و برای گرفتن نمره 20 ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.
1- در طول ترم درس بخوانید. در ایام امتحانات خواندن ریاضی سخت خواهد بود. در طول ترم فرصت کافی برای تمرین و مسئله خواهید داشت.
2- در کلاسهای خودتان به صورت مرتب حضور داشته باشید. غیبت در کلاس ریاضی باعث می شود از درس عقب بیافتید.
3- در کلاس درس به مطالبی که ارائه می شود با دقت گوش دهید. هر چه در کلاس بیشتر یاد بگیرید بعدا کار شما راحت تر خواهد بود.
4- در کلاس ریاضی سوال بپرسید. هر چیزی را که متوجه نشدید بپرسید. یا می توانید یادداشت کنید تا بعدا بپرسید.
5- در کلاس به سوالهای همکلاسی های خودتان گوش دهید. ممکن است این سوالها بعدا برای شما هم مطرح شود.
6- جزوه بنویسید. در کلاس ریاضی وقتی جزوه می نویسید حواس شما جمع تر خواهد شد و بهتر درس را یاد خواهید گرفت.
7- حین نوشتن جزوه به مطالب ارائه شده گوش دهید. بعضی از دانشجویان و دانش اموزان چنان غرق جزوه نوشتن می شوند که درس را فراموش می کنند.
8- اگر حین ارائه درس فرصت نشد سوال بپرسید آخر کلاس سوالهای خودتان را بپرسید و یا از معلم خصوصی ریاضی خودتان سوالهایتان را بپرسید.
9- قبل از حضور در کلاس ریاضی مطالبی که قرار است ارائه شود را پیش مطالعه کنید. به این ترتیب با آمادگی ذهنی بیشتری در کلاس حاضر خواهید شد.
10- بعد از کلاس هم حتما درس را مرور نمائید. به این ترتیب مطالب را بهتر یاد می گیرید و دیرتر فراومش خواهید کرد.



برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. آخرین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای اموزش بهتر درس ریاضی، تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید. تا جایی که ممکن است روی تمرین حل کردن وقت بگذارید. با حل تمرینات بیشتر تسلط شما هم بیشتر شده و احتمال اینکه در درس ریاضی 20 بگیرید بیشتر و بیشتر خواهد شد.

مرور را فراکوش نکنید. حین مطالعه درس ریاضی می توانید فرمولها و روابط را برای خودتان خلاصه برداری کنید و در مرورهای بعدی از آنها استفاده نمائید.
تا جایی که می توانید و وقت دارید، تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است. هر چه تمرینات بیشتری برای درس ریاضی حل کنید تسلط شما افزایش می یابد. البته حین تمرین حل کردن باید به نحوه حل تمرین فکر کنید و خودتان راه حل ارائه دهید. حتی اگر راه حل شما اشتباه هم باشد اشکالی ندارد ولی حتما قبل از اینکه حل درست سوال را نگاه کنید، خودتان به حل مسئله فکر کرده و راه حلی ارائه دهید.

به مسائل و مثالهایی که در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حل می شود به دقت توجه کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم این مورد را رعایت نمائید.
در کلاسهای تدریس ریاضی برای حل مسائل داوطلب باشید. البته لازمه این امر این است که در طول ترم درس بخوانید.
بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی حتما مطالب تدریس شده را مرور نموده و تمرینها را دوباره حل کنید.
در طول ترم درس ریاضی را بخواند. خواندن ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. ریاضی برای یادگیری به حل تمرین و مسئله نیاز دارد. برای یادگیری بهتر آن باید وقت کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید. بنابراین در طول ترم ریاضی بخوانید.

قدم اول برای موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی و کسب نمره خوب و حتی نمره 20 در درس ریاضی حضور منظم در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه است. اگر می خواهید در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید غیبت نکنید. وقتی در کلاسهای تدریس ریاضی غیبت می کنید، جلساتی که بعد از جلسات غیبت به کلاس برمی گردید هم از درس چیزی نمی فهمید. چون معمولا مطالب پیوسته است و اگر بخشی از درس را یاد نگیرید یاد گرفتن ادامه درس هم برایتان مشکل خواهد بود و زیاد متوجه درس نخواهید شد.
اگر به هر دلیلی در کلاسهای تدریس ریاضی غیبت کردید قبل از جلسه بعد سعی کنید جزوه را از دوستتان قرض بگیرید و مباحثی که ارائه شده است را خوب بخوانید. به این ترتیب جلسات بعد مطالبی که مدرس یا استاد ریاضی شما ارائه می کند را خوب متوجه خواهید شد.

برای موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی، کسب نمره 20 در امتحان ریاضی و ... می توانید از جزوات و سوالات امتحانی ای که به صورت رایگان در همین سایت ارائه شده است استفاده نمائید. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، کتاب، تست و سوال کنکور و ... ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک نمائید.
علاوه بر موارد گفته شده، در همین سایت مطالب زیادی در زمینه نحوه مطالعه درس ریاضی و نحوه کسب نمره بالای درس ریاضی، موفقیت در کنکور ریاضی، تقویت پایه ریاضی و ... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله 7 راهکار برای حل بهتر مسائل و تمرینات ریاضی را مطالعه نمائید. برای مشاهده تمامی مقالات مرتبط با موفقیت در درس ریاضی بر روی عبارت موفقیت در ریاضی کلیک کنید.
از ابتدای ترم مطالعه درس ریاضی را شروع کنید. برای گرفتن نمره عالی در درس ریاضی و برای 20 گرفتن در درس ریاضی لازم است زود شروع کنید. اگر بتوانید مطالعه ریاضی را از اول ترم شروع کنید خیلی خوب است. حداقل مطالعه ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید و از دو سه ماه قبل شروع کنید. مطالعه ریاضی در طول ترم باعث می شود درس را بهتر و عمقی تر یاد بگیرید و احتمال 20 گرفتن خودتان را افزایش دهید. ریاضی درس شب امتحانی نیست. شاید با مطالعه ریاضی فقط در ایام امتحانات بتوانید درس را پاس کنید ولی نمره خوب نمی توانید بگیرید. برای کسب نمره بسیار خوب باید زودتر شروع کنید.
کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. برای آموزش و یادگیری پایه ای درس ریاضی خواندن و مطالعه کتاب درسی ریاضی را در اولویت قرار دهید. اگر کتاب های کمک آموزشی دارید و یا حل المسائل و ... خریداری کرده اید، این موارد را برای بعد از کتاب درسی در نظر بگیرید. ابتدا متن کتاب درسی ریاضی ار بخوانید و مثالهای حل شده کتاب را مرور نمائید. تلاش کنید که خودتان مثالهای حل شده را حل کنید و در ادامه اگر اشکالی داشتید راه حل را ببینید. خیلی زود سراغ راه حل نروید. اول خودتان کمی فکر کنید و راه حلی ارائه دهید. بعد از حل مثالهای حل شده، سراغ حل تمرینات و مسائل اضافه تر بروید.
حل تمرین و مسئله برای یادگیری ریاضی حیاتی است. در نکات قبلی هم بارها و بارها این نکته گفته شده است که برای یادگیری ریاضی تمرین و مسئله حل کنید. برای آموزش ریاضی حل تمرین و مسئله ضروری است. شاید بعضی از دروس دیگر را بدون حل تمرین و مسئله بتوان یاد گرفت ولی برای درس ریاضی حل تمرین و مسئله لازم و ضروری است. ابتدا با مثالهای حل شده کتاب و با تمرینات ساده تر شروع کنید. در ادامه سراغ تمرینات سخت تر و سنگین تر بروید. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید، تسلط شما بیشتر شده و در مراحل بعدی از پس حل تمرینات و مسائل سطح بالاتری بر خواهید آمد. تمرین ریاضی برای آموزش ریاضی بسیار مهم است.
تلاش و پشتکار مادر موفقیت در هر کاری و از جمله در آموزش ریاضی است. اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و یا به هر هدف بزرگ دیگری برسید ... اگر می خواهید در درس ریاضی 20 بگیرید ... اگر قصد دارید در تحصیل و در زندگی موفق شوید .... در هر صورت، تلاش و پشتکار لازمه موفقیت است. حتی اگر هوش شما به عنوان مثال به اندازه یکی دیگر از همکلاسی هایتان نباشد، با تلاش و پشتکار می توانید از او جلو بیفتید. اگر تلاش و پشتکار داشته باشید همه ی ضعفها و کمبودهای دیگر را می توانید جبران کنید. دقت کنید که برای تلاش و پشتکار هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد. مثلا، حتی با شرکت در 1000 جلسه تدریس خصوصی ریاضی هم نتیجه نخواهید گرفت.
ابتدا تمرینات ساده تر و در نهایت تمرینات سطح بالا حل کنید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی بهتر است به صورت مرحله به مرحله کار کنید. ابتدا تمرینات و مثالهای متن کتاب درسی ریاضی که معمولا ساده تر هستند را حل کنید. سعی کنید بعد از مطالعه متن کتاب درسی، این تمرینات را خودتان حل کنید و یا مثالهای حل شده را با دقت مرور کنید. معمولا در کتابهای درسی هم تمرینات از ساده به مشکل مرتب شده اند. بنابراین، پس از حل مثالهای حل شده متن کتاب درسی ریاضی که ساده تر هستند سراغ تمرینات حل نشده بروید و از ساده به مشکل تمرینات را حل کنید. به تدریج که سطح تمرینات بالاتر می رود، تسلط شما هم بیشتر و بیشتر خواهد شد. در ایام امتحانات نیز مطالعه و حل تمرین و مسئله را ادامه دهید. اگر شما در طول ترم درس ریاضی ار خوب خوانده باشید و مطابق مواردی که در بالا ذکر شد عمل کرده باشید، در ایام امتحانات نیز با قدرت و پشتکار مطالعه و حل تمرین ریاضی را ادامه دهید و بهترین نتیجه را خواهید گرفت. بعضی از دانشجویان و دانش اموزان به هوای اینکه در طول ترم درس را خوانده اند، در ایام امتحانات مطالعه را کنار می گذارند و در نهایت نتیجه عالی که همان نمره 20 باشد را نمی گیرند. برای گرفتن نمره عالی در درس ریاضی باید تا سر جلسه امتحان ادامه دهید. در ایام امتحانات اتفاقا تلاش خودتان را چند برابر کنید و نتیجه عالی آن را بعدا خواهید دید.

منبع: ایران مدرس

چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم و با نمره خوب قبول شویم؟

چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم و با نمره خوب قبول شویم؟ در ادامه در زمینه نحوه مطالعه صحیح و درست ریاضی برای 20 گرفتن در درس ریاضی و گرفتن نمره خوب در این درس مطالبی ارائه شده است. برای یادگیری درس ریاضی و هر درس دیگری و کلا برای موفقیت در تحصیل یک برنامه ریزی درسی صحیح حتما لازم و ضروری است. برنامه ریزی برای خواندن درس ریاضی را خودتان با توجه به عادات و توانائی هایتان انجام دهید. در برنامه ریزی ای که برای خواندن ریاضی و دروس دیگر در نظر می گیرید، مطالعه و مرور، حل تمرین و نمونه سوال امتحانی را هم در نظر بگیرید. مسائل و مثالهای حل شده را بدون نگاه کردن به راه حل آن دوباره حل کرده و راه حل خود را با راه حل ارائه شده توسط مدرس یا استاد خود مقایسه کنید. سعی کنید مسئله را خودتان حل نمائید. به صورت روزنامه وار خواندن سوالها و مرور سطحی فایده ای ندارد. با حل دوباره سوالها بیشتر با مسئله درگیر شده و علاوه بر اینکه به لحاظ ذهنی قویتر می شوید، یادگیری عمیق تری هم خواهید داشت. تعداد زیادی از دانش آموزان یا دانشجویان در طول ترم یا ایام امتحانات تعداد زیادی مسئله حل شده را از روی کتاب یا حل المسائل نگاه می کنند تا بلکه با دیدن تعداد زیادی سوال حل شده ریاضی بتوانند از پس امتحان برآیند. ولی اینگونه حل سوال و مسئله ریاضی و این شیوه مطالعه فایده ای ندارد. اگر تعداد محدودتری سوال حل کرده باشید ولی برای حل هر سوال به اندازه کافی فکر کرده و زحمت کشیده باشید درس را بهتر یاد گرفته و از لحاظ ذهنی قویتر می شوید.
استفاده از کتابهای کمک آموزشی ریاضی: کتابهای کمک آموزشی ریاضی نیز در صورتیکه استفاده درستی از آنها بشود می تواند به پیشرفت شما در درس ریاضی کمک کند. استفاده درست به این معنی که اول سعی کنید مسائل را خودتان حل کنید و حل خودتان را بنویسید. اگر نشد بعد به راه حل ارائه شده در این کتابها مراجعه نمائید.
آهسته و پیوسته خواندن درس ریاضی: ریاضی درس شب امتحانی نیست. به هیچ عنوان خواندن آن را به شب امتحان موکول نکنید. در طول ترم درس را مطالعه کنید و تمرین حل کنید. خیلی ها به امید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی آن را تا نزدیکی های امتحان کنار می گذارند. خیلی وقتها اگر اوضاع خیلی بحرانی باشد از دست مدرس خصوصی ریاضی هم کاری ساخته نیست. پس درس را در طول ترم بخوانید.
حل مثال، مسئله و تمرینهای اضافی: همانطور که در مطالب قبلی در ارتباط با آموزش ریاضی گفته شد، حل مثال و تمرین برای یادگیری درس ریاضی از موارد مهم و ضروری است. اگر خودتان مسئله حل نکنید، شرکت در 1000 جلسه کلاسهای مدرسه و یا داشتن چندین مدرس خصوصی ریاضی هم به شما کمکی نمی کند.
در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا اگر مدرس خصوصی دارید، در جلسات تدریس خصوصی ریاضی با تمرکز کامل به مطالب گوش دهید. مطالبی را که در کلاس درس در مدت کوتاهی می توانید یاد بگیرید خودتان به تنهایی در مدت زمان بیشتری می توانید متوجه شوید.
حل دوباره مثالهای حل شده در کلاسهای ریاضی: پس از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، مثالهای حل شده را یکبار دیگر خودتان حل کنید تا روند حل آن برایتان جا بیافتد.
مرور پس از جلسات تدریس ریاضی: پس از کلاسهای تدریس ریاضی مرور را فراموش نکنید. اگر بعد از کلاس بتوانید در یک جزوه کوچک نکات مهم آن روز را یادداشت کنید برای ایام امتحانات خیلی کمک کننده خواهد بود.
حل مثال و تمرین کافی از درس ریاضی: از بین تمامی درسها، درس ریاضی بیشتر از همه به حل تمرین و مثال نیاز دارد. برای کسب نمره خوب در درس ریاضی حتما مثال و تمرین کافی حل کنید.

در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید و کلاسها را از دست ندهید. در کلاسهای ریاضی حضور فعال داشته باشید. جزوه یادداشت کنید و سوال بپرسید. به سوالهایی که توسط دانش آموزان یا دانشجویان دیگر پرسیده می شود نیز گوش دهید چون ممکن است این سوالات بعدا برای خود شما هم پیش بیاید.
برای کسب نمره بالا در درس ریاضی دبیرستان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- به صورت مرتب در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه شرکت کنید.
2- در کلاسهای تدریس و آموزش ریاضی مدرسه به صورت کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.
3- در کلاس درس هر سوال که برایتان پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید.
4- به سوالاتی که دیگر دانش آموزان می پرسند گوش دهید چون ممکن است همان سوال بعدا برای شما هم پیش بیاید.
5- در کلاس درس جزوه بردارید و بنویسید. به این ترتیب درس را بهتر یاد می گیرید.
6- بعد از کلاس تدریس ریاضی سعی کنید همان روز یا روز بعد درس را مرور کنید.

7- نشستن در ردیف جلوی کلاس درس: با نشستن در ردیف جلوی کلاس درس، درس را بهتر متوجه می شوید. ضمنا اگر سوال داشته باشید بهتر می توانید آن را بپرسید. کلا کسانی که به یادگیری درس علاقه بیشتری دارند در ردیفهای جلوتر کلاس می نشینند.
8- حل تمرینات داده شده و برگشت به موقع آنها: هر تمرینی که معلم ریاضی، مدرس ریاضی یا استاد ریاضی به شما داد را در اسرع وقت حل کنید و برگردانید. از حل تمرینات جدید استقبال کنید. با فکر کردن روی تمرینات و ارائه راه حل برای آنها توانایی های ذهن شما بیشتر می گردد. درست مانند ورزشکاری که با برداشتن وزنه های سنگین و تمرین مرتب ماهیچه های خودش را قویتر می کند، شما نیز با حل تمرین ریاضی ماهیچه های ذهن و فکرتان را تقویت می کنید.
9- گوش دادن به سوال دیگران: اگر دیگر دانش آموزان و دانشجویان سوالی داشتند به آن گوش دهید. همین سوال ممکن است بعدا برای شما هم مطرح گردد.
10- انجام کار اضافه و داوطلب شدن برای حل تمرینات بیشتر: اگر تمرین اضافه، پروژه یا هر چیز دیگری در کلاس مطرح شد شما برای انجام آن داوطلب باشید. به یادگیری درس و حل مسئله و تمرین علاقه نشان دهید. همه چیز از خود شما شروع می شود. اگر با علاقه و با انگیزه کارها را انجام دهید تمام کائنات در جهت موفق شدن شما دست به کار می شود.
11- داشتن هدف و انگیزه مشخص: در زندگی و تحصیل هدف مشخص و واضحی داشته باشید. مثلا برای ریاضی هدف خودتان را به این شکا می توانید مشخص کنید که این ترم نمره من بالای 19 خواهد شد.
12- از حل المسائل درست استفاده نمائید. بسیاری از دانشجویان و دانش اموزان برای دروس مختلف و از جمله درس ریاضی حل المسائل و حل تمرین دارند. داشتن حل المسائل بد نیست به شرطی که درست از ان استفاده شود. به این معنی که اگر خواستید جواب سوال یا تمرینی را از روی حل المسائل ببینید مطمئن شوید که قبل از دیدن حل سوال، قبلا به اندازه کافی به آن فکر کرده اید و راه حلی ارائه نموده اید. اگر سوال و تمرین را درست هم حل نکنید ایرادی ندارد فقط باید حداقل به ان فکر کرده باشید و راه حلی بر روی کاغذ آورده باشید. حین فکر کردن به تمرینات و نوشتن راه حل است که ذهن شما قوی تر و قوی تر می شود.

حتما بخوانید: چگونه در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی موفق شویم؟

13- تلاش و پشتکار مادر موفقیت در هر کاری و از جمله در آموزش ریاضی است. اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و یا به هر هدف بزرگ دیگری برسید ... اگر می خواهید در درس ریاضی 20 بگیرید ... اگر قصد دارید در تحصیل و در زندگی موفق شوید .... در هر صورت، تلاش و پشتکار لازمه موفقیت است. حتی اگر هوش شما به عنوان مثال به اندازه یکی دیگر از همکلاسی هایتان نباشد، با تلاش و پشتکار می توانید از او جلو بیفتید. اگر تلاش و پشتکار داشته باشید همه ی ضعفها و کمبودهای دیگر را می توانید جبران کنید. دقت کنید که برای تلاش و پشتکار هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد. مثلا، حتی با شرکت در 1000 جلسه تدریس خصوصی ریاضی هم نتیجه نخواهید گرفت.
14- حین حل تمرینات هر سوالی که پیش آمد را یادداشت نموده و از مدرس ریاضی و یا مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. اتفاقا یکی از مزایای حل تمرین و مسئله این است که اشکالات شما مشخص می شود. خواندن متن کتاب درسی ریاضی لازم است و شرکت در کلاسهای ریاضی هم مفید می باشد. ولی فقط حین تمرین و مسئله حل کردن است که مشخص می شود آیا مطالب را خوب یاد گرفته اید یا نه. حین حل تمرین و مسئله شما باید به صورت کاربردی از مطالب یاد گرفته شده استفاده کنید. وقتی که تمرین و مسئله حل می کنید اشکالات خودتان را یادداشت نمائید تا بعدا از مدرس، معلم؛ استاد و یا مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید.
15- از جزوات و نمونه سوالهای موجود در اینترنت استفاده کنید. در بسیاری از سایتهای اینترنتی و از جمله همین سایت (ایران مدرس) جزوات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات درسی، حل تمرینات متن کتابهای درسی ریاضی و ... برای دانلود رایگان ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی و نمونه سوال امتحانی ریاضی و ... بر روی عبارت دانلود سوال و جزوه ریاضی کلیک نمائید. استفاده از این جزوات آموزشی و سوالات امتحانی برای یادگیری بهتر درس ریاضی می تواند بسیار مفید باشد. خصوصا، حتما از نمونه سوالات امتحانی ریاضی استفاده کنید. به این ترتیب با روند مطرح شدن سوالات در امتحان ریاضی آشنا خواهید شد.

اولویت دادن به کتاب درسی ریاضی برای مطالعه: قبل از اینکه سراغ کتابهای کمک درسی و کتابهای کمک آموزشی بروید خود کتاب درسیتان را بخوانید. کتابهای کمک آموزشی بر مبنای همین کتاب درسی نوشته شده اند. اگر کتاب درسی را خوب بلد باشید توضیحات ارائه شده در کتابهای کمک آموزشی را هم بهتر می فهمید.
شما اگر می خواهید در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید و در تحصیل و کنکور موفق شوید، حتما سعی کنید این کار را انجام دهید. بعد از شرکت در کلاس تدریس ریاضی یا هر درس دیگری، همان روز در حد 10 دقیقه و یا یک ربع درسی را که مدرس یا معلم و یا استادتان ارائه کرده است را مرور کنید. این کار واقعا موثر است. چون در مراحل بعد، مثلا یک هفته بعد، وقتی به سراغ همان مبحث برمی گردید به خاطر همان مرور 10 دقیقه ای همه ی مطالب را به خوبی به یاد خواهید آورد.
هنگام مرور ریاضی سعی کنید در دفترچه ای که قبلا تهیه کرده اید فرمولها و نکات مهم را بنویسید. این دفترچه بعدا و در ایام امتحانات و کنکور واقعا بدردبخور خواهد بود. اگر در رابطه با هر فرمول نکته خاصی وجود دارد ان را هم بنویسید. این نکات خاص و مهم را بعدا خودتان به یاد نخواهید آورد ولی همین که آن را در دفترچه یادداشت کرده اید در دفعات بعد بع راحتی از انها استفاده می کنید.


مرور درس ریاضی و سایر دروس در کل در زمان شما صزفه جویی خواهد کرد. چون اگر مطلبی را به صورت برنامه ریزی شده مرور کنید، دفعات بعد زمان و انرژی کمتری از شما خواهد گرفت. برای درس ریاضی، خیلی از اوقات می توانید مرور را از طریق حل تمرین و مسئله انجام دهید. مثلا امروز که درس را خوانده اید، سه روز بعد تمرینات را حل کنید. به این ترتیب مطالب برای شما دوباره یادآوری خواهد شد.
علاوه بر تمرینهای حل شده در کلاس تدریس ریاضی و تدریس فیزیک خودتان هم تمرین و مسئله اضافی حل کنید. به کتابهای حل المسائل خیلی تکیه نکنید. در ابتدا سعی کنید مسائل و تمرینات را خودتان حل کنید. هر چه بیشتر بر روی یک مسئله فکر کنید، ذهنتان آمادگی بیشتری برای حل مسائل بعدی پیدا خواهد کرد. حتی اگر مطمئن نبودید که راه حلتان درست است، یک راه حل ارائه دهید. ایرادی ندارد که در ابتدای کار حل درست مسئله را بلد نباشید. اگر به نتیجه نرسیدید حل مسئله رانگاه کنید. همینکه بر روی حل سوال فکر کرده اید و راه حلی ارائه داده اید، ذهنتان قوی تر شده است.
یک برنامه ریزی خوب داشته باشید. درس ریاضی را در طول ترم بخوانید و به ایام امتحانات موکول نکنید. ابتدا سوالهایی که در جلسات تدریس حل شده است را یکبار دیگر حل کنید. سپس سراغ مسائل حل نشده و تمرینات بروید. هر چه تمرین بیشتری حل کنید بهتر است. کسانی که ریاضی را از شما بهتر بلدند از شما بیشتر تمرین حل کرده اند. کسی از شما باهوش تر نیست.
مغز خودتان را مانند سایر عضلات با تمرین و مداومت می توانید قوی کنید. هر چه تمرین ریاضی بیشتری حل کنید، ذهن ریاضی شما و آن بخشی از مغز شما که با حل مسائل ریاضی در ارتباط است قوی تر خواهد شد. ابتدا از مسائل راحتتر شروع کنید و به مرور سراغ مسائل و تمرینات سطح بالاتر بروید.

در کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی با تمرکز کامل به مطالبی که ارائه می شود گوش دهید. در همان کلاسهای تدریس ریاضی سعی کنید درس را خوب بفهمید و خوب گوش دهید. بعضی از دانش آموزان و دانشجویان در کلاسهای تدریس ریاضی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی فقط حضور فیزیکی دارند و به مطالب ارائه شده توجهی ندارند. بعضی از آنها در کلاسهای تدریس ریاضی فقط جزوه یادداشت می کنند. شما که در کلاس تدریس ریاضی شرکت دارید و وقت می ذارید، سعی کنید در همان کلاس ریاضی درس را بفهمید و از وقت خودتان خوب استفاده نمائید. به مطالب ارائه شده با دقت گوش دهید و مطالب را دنبال کنید تا خوب متوجه شوید. رعایت کردن همین یک نکته کلی در وقت شما صرفه جویی می کند.
برای فهمیدن پایه ای و عمقی درس ریاضی به گونه ای که در ترمهای بعد هم مطالب یادتان بماند و هیچ اشکالی برایتان باقی نماند، درس ریاضی را در طول ترم بخوانید. در طول ترم درس ریاضی را به مرور مطالعه نمائید و تمرین و مسئله حل کنید. وقتی ریاضی و یا هر درس دیگری را به مرور و در طول ترم یاد می گیرید، هم درس را بهتر خواهید فهمید و هم مطالبی را که آموزش دیده اید دیرتر فراموش خواهید کرد. همانطور که می دانید، برای یادگیری بهتر درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار لازم و ضروری است. شاید برای سایر دروس بدون حل تمرین بتوان درس را فهمید ولی برای درس ریاضی حل تمرین و مسئله برای یادگیری خوب ضروری است. با مطالعه ریاضی در طول ترم فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله خواهید داشت.
اگر می خواهید ریاضی را خوب بفهمید باید ریاضی را به صورت عمقی بخوانید. از کنار کوچکترین نکات هم به آسانی رد نشوید. شاید در هر نکته کوچک مطلب مهمی نهفته باشد و باعث شود فهم بسیار بهتری از مطالب داشته باشید. کتاب درسی را در اولویت قرار دهید و تمرین و مسئله حل کنید. مسائل ریاضی را برای خودتان تشریح کنید. دلیل راه حلها را بدایند و فقط فرمول حفظ نکنید. به گونه ای سوالها و مسائل را حل کنید و یاد بگیرید که اگر یکی از دوستانتان از شما خواست مطالب را برای او توضیح دهید به راحتی توضیحات را ارائه دهید و ایشان را هم متوجه مطلب سازید. اگر می خواهید بفهمید که آیا مطلبی را خوب متوجه شوید، ببینید که آیا به راحتی می توانید آن را برای دیگران تشریح کنید یا نه. ریاضی را عمقی بخوانید.
به خودتان اطمینان داشته باشید و با اعتماد به نفس برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید. برای رسیدن به هر هدف خوبی و از جمله برای موفقیت در امتحان ریاضی و گرفتن نمره بیست در درس ریاضی باید به خودتان اعتماد داشته باشید. خودتان را باور کنید و با اعتماد به نفس ادامه دهید. به خودتان شک و تردید راه ندهید. حتی برای موفقیت در کنکور و یا هر کار دیگری هم این روحیه لازم است. فقط به هدف خودتان فکر کنید و به راههای رسیدن به آن. فکرهای منفی را کنار بگذارید و با تلاش و پشتکار به سمت هدفتان حرکت نمائید. گرفتن نمره 20 در درس ریاضی برای شما کاری ندارد. کافی است در طول ترم درس بخوانید و به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید.
تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند متغیر و کم و زیاد باشد. بسته به سطح تحصیلی دانشجو و دانش آموز می توان تعداد جلسات را کم و زیاد کرد. این ویژگی کلاسهای تدریس خصوصی می تواند باعث یادگیری بهتر شود. اگر دانش اموزی ریاضی پایه های ثبل را خوب یاد نگرفته است می توان چند جلسه ای را به آموزش مباحث قبلی اختصاص داد.
کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند تا روز امتحان ادامه یابد. معمولا دانشجویان و دانش آموزانی که با استفاده از کلاسهای تدریس ریاضی دوباره به درس ریاضی علاقه مند شده اند و می خواهند نتیجه خوبی بگیرند، در ایام امتحانات کمی استرس دارند. مدرس ریاضی با برگزاری جلسات جمع بندی و رفع اشکال در این ایام و ارائه مشاوره می تواند کمک زیادی به یادگیری بهتر و موفقیت شاگردان خودش در امتحان ریاضی بکند.
در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توان تمرینات و مسائل اضافه تری حل کرد و به این ترتیب سطح علمی دانشجو و دانش آموز را به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم بالاتر برد. در این کلاسها می توان از نمونه سوالات امتحانی ریاضی سالهای گذشته هم استفاده نموده و بیشتر و بیشتر به موفقیت دانشجو یا دانش آموز در امتحان کمک کرد (دانلود رایگان:
دانلود 121 فرمول انتگرال گیری)

- آمادگی برای المپیاد ریاضی با کلاسهای خصوصی ریاضی: اگر در حال آمادگی برای المپیاد ریاضی هستید و قصد دارید در المپیاد ریاضی رتبه خوبی کسب کنید، در این حالت هم کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. در همین سایت مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس المپیاد ریاضی فعالیت دارند. برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه المپیاد ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوص المپیاد ریاضی کلیک کنید. برای کشب رتبه خوب در المپیاد ریاضی باید خودتان با پشتکار و تلاش فراوان مباحث را به صورت پایه ای یاد بگیرید ولی به هر حال شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی هم مفید است.

اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید مقاله مقابل را مطالعه نمائید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !

- روش های حل تمرین و مسئله ریاضی و تسلط بر ریاضیات: همانطور که خودتان هم بهتر می دانید، برای یادگیری بهتر ریاضی حل تمرین و مسئله لازم و ضروری است. در کلاسهای تدریس ریاضی می توانید روش های مختلف حل تمرین و مسئله را یاد بگیرید و کاملا بر درس ریاضی مسلط گردید. اگر شما هم از آن دسته از دانش آموزان و دانشجویانی هستید که متن درس را خوب می فهمید ولی تمرین و مسئله نمی توانید حل کنید، شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند برای شما مفید باشد. در این حالت باید به مدرس خودتان بگوئید که بیشتر بر حل تمرین و مسئله متمرکز شود تا ارائه درس.
  - گرفتن نمره 20 در درس ریاضی با جلسات تدریس خصوصی ریاضی: در نهایت اگر برای درس ریاضی اهداف بزرگی دارید و می خواهید خیلی خوب درس ریاضی را یاد بگیرید و در امتحانات 20 بگیرید هم استفاده از کلاسهای خصوصی برای شما می تواند مفید و موثر باشد. در این حالت باید با یک مدرس خوب و مسلط ریاضی کلاسهای را هماهنگ کنید. سوالهای امتحانی سالهای گذشته را حل کنید و با حل تمرینات و مسائل سطح بالا تسلط خودتان را بر درس ریاضی به میزان زیادی افزایش دهید. با شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و در کنار آن با تلاش و پشتکار خودتان می توانید در این درس 20 هم بگیرید.
برای کسب نمره خوب در درس ریاضی شرکت در کلاسهای خصوصی گزینه و راهکار خوب و مناسبی است. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید درسی که در کلاس اصلی خودتان خوب یاد نگرفته اید را مرور کرده و اشکالات را برطرف نمائید. هر سوالی که حین گوش دادن به مدرس ریاضی خودتان برایتان پیش آمده و فرصت نبوده بپرسید را در کلاسهای خصوصی می توانید پرسش نمائید. اگر حین مرور درس و یا حل تمرین و مسئله سوالی برایتان پیش آمده است می توانید این سوالات را هم از مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. چنانچه از نحوه تدریس مدرس ریاضی خودتان رضایت ندارید و یا به خاطر شلوقی کلاس درس را خوب متوجه نمی شوید، می توانید در کلاسهای خصوصی درس را خوب آموزش ببینید. در ایام امتحانات که کلاسهای خودتان تمام می شود و به مدرس اصلی خودتان دسترسی ندارید می توانید سوالات را از مدرس خودتان بپرسید. خلاصه اینکه در کنار داشتن یک مدرس و معلم خصوصی ریاضی خوب می تواند برای پیشرفت شما در درس ریاضی کاملا موثر و مفید باشد. در کلاسهای خصوصی ریاضی وقت شما به صورت 100 درصدی صرف آموزش و یادگیری ریاضی می گردد. در کلاسهای گروهی ممکن است دانش آموزان و دانشجویان ضعیفتر سوالاتی را بپرسند که قبلا برای شما حل شده است و در نتیجه وقت شما تلف خواهد شد. در کل، در صورتیکه کلاسهای خصوصی خودتان را با یک مدرس خوب برگزار نمائید، شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای گروهی مفیدتر و پربازده تر است.
شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی به این معنی نیست که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر نباشید یا اینکه دیگر لازم نیست خودتان درس بخوانید. اولا کلاسهای مدرسه و دانشگاه را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این کلاسها چون روس مطالب بحث می شود نکات خوبی را می توانید یاد بگیرید. در ضمن جزوه ای که در این کلاسها یادداشت می کنید را بعدا هم می توانید در ایام امتحانات مرور کنید و هم در کلاسهای تدریس خصوصی هم جزوه کلاسی خودتان بهترین منبع برای ارائه درس است. چون در نهایت مدرس و استاد ریاضی خودتان از همین جزوه امتحان خواهد گرفت. در ضمن اگر شما در کلاسهای اصلی خودتان جزوه بنویسید، در کلاس حواستان جمع تر هم خواهد بود و حتی اگر حداقل 50 درصد مطالب را یاد بگیرید بعدا در کلاسهای خصوصی ریاضی و یا حین مطالعه ریاضی کارتان راحت تر خواهد بود. نکته دیگر اینکه شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی شما را از مطالعه و حل تمرین و مسئله بی نیاز نمی کند. باید خودتان هم تمرین و مسئله حل کنید و درس بخوانید. با این وجود، باز هم کلاسهای خصوصی ریاضی برای موفقیت شما در این درس مفید و موثر است. هر اشکال و سوالی که داشته باشید از مدرس خصوصی ریاضی خودتان می توانید بپرسید. می توانید در کلاسهای خصوصی ریاضی تمرینات و مسائل زیادی حل کنید و حتی نمونه سوالات امتحانی ترمهای قبل را بررسی نمائید. در ایام امتحانات که به مدرس و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی برای جمع بندی و رفع اشکال کاملا مفید است. در کلاسهای خصوصی می توانید هر سوالی که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به نظرتان ابتدایی می رسد و از پرسیدن آن ترس دارید را می توانید بپرسید و هر اشکالی قابل برطرف کردن است.
منبع: ایران مدرس

عوامل موثر بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کرج و کل ایران

در این بخش در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کرج و کل ایران مطالبی ارائه می گردد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر معمولا بیشتر است. در شهرهای بزرگتر مدرسین زمان بیشتری را در مسیر رسیدن به کلاس از دست می دهند و در ضمن در این شهرها هزینه های زندگی به صورت کلی بالاتر هم می باشد. در نتیجه منطقی است که هزینه و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی هم بالاتر باشد. حتی در یک شهر مشخص قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در بالا و پایین شهر با هم متفاوت است. یکی از عوامل موثر دیگر بر نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی زمان برگزاری کلاسها است. اوایل ترم که تقاضا برای تدریس ریاضی کمتر است، مدرسین هم کلاسهای خصوصی را با هزینه پایین تری برگزار می کنند. بنابریان بهتر است کلاسهای ریاضی را از همان اوایل ترم هماهنگ کنید. نکته دیگر اینکه همان اوایل ترم مدرسین وقتشان آزاد است و مدرسین با سابقه به نسبت عادی خودشان هم قیمت کمتری درخواست می کنند در حال که در ایام امتحانات این مدرسین وقتشان پر است و نمی توانید مدرس خوب و با سابقه هماهنگ کنید. در ضمن، وقتی کلاسهای ریاضی را از اول ترم هماهنگ می کنید، علاوه بر هزینه کمتر، وقت بیشتری برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله خواهید داشت و در نتیجه احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. قیمت تدریس ریاضی

از عوامل موثر دیگر بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی تعداد جلساتی است که لازم دارید. با افزایش تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی قیمت کلاسها هم کاهش می یابد. وقتی شما تعداد جلسات بالایی لازم دارید مدرسین هم معولا تخفیف می دهند. اگر خودتان تعداد جلسات بالایی لازم ندارید می توانید از دوستان و همکلاسی هایتان را معرفی کنید و در عوض از مدرس خودتان تخفیف بگیرید. برای برگزاری کلاسهای خصوصی با قیمت کمتر می توانید از جلسات نیمه خصوصی ریاضی استفاده کنید و هزینه کلاس را با دوست یا همکلاسی خودتان تقسیم کنید. - مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)

خواهید دید که قیمتهایی که مدرسین برای کلاسهای تدریس ریاضی در جزئیات آگهی تدریس خودشان ثبت نموده اند کاملا با هم متفاوت است. دلیل آن هم این است که، همانطور که گفته شد، عوامل مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی موثر است و هر کدام از مدرسین ریاضی با توجه به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خودش، سابقه تدریس در آموزشگاهها، مدارس و دانشگاهها، دروس تدریسی و .... قیمت مختص به خودش را ثبت نموده است. شما باید لیست مدرسین را مشاهده نمائید و با مشاهده سوابق تدریس و ویژگیها و رزومه مدرسین و مقایسه آن با قیمتهای ذکر شده در نهایت مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. قمیت کلاسهای خصوصی ریاضی از 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر برای هر جلسه می تواند متفاوت باشد. راهکار خوب برای کسب اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی این است که لیست مدرسین ریاضی ثبت نامی در سایت (ایران مدرس) را مشاهده کنید (بر روی عبارت لیست مدرسین ریاضی کلیک کنید) و ببینید که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش چه هزینه ای را ثبت نموده است.
در ایام امتحانات هم ریسک نتیجه نگرفتن زیاد می شود و هم قیمت کلاسهای خصوصی بیشتر می شود و هم هماهنگ کردن مدرس خوب سخت می شود. چون در ایام امتحانات مدرسین خوب ریاضی وقتشان پر می شود. به مدرس ریاضی خودتان شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. خودتان در کنار کلاسهای خصوصی ریاضی خوب درس بخوانید تا تعداد جلسات کمتری لازم باشد و در نهایت هزینه کلاسها پایینتر بیاید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان این مقاله را بخوانید.
همانطور که در بخشهای دیگر همین وب سایت گفته شده است، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است.  - مطالعه کنید:قیمت‌های نجومی معلمان خصوصی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شرایط و زمان تدریس: در ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاسهای خصوصی سایر دروس بالاتر است. در ایام امتحانات مدرسین سرشان شلوق تر بوده و هماهنگ کردن با آنها برای کلاسهای خصوصی سخت تر هم می باشد. پس اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید و در ضمن کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت مناسبتری هم هماهنگ نمائید، جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار کنید.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و تعداد جلسات تدریس ریاضی: قیمت تدریس خصوصی ریاضی به تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم بستگی دارد. هر چه تعداد جلسات کلاسهای خصوصی بیشتر باشد، هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی پایینتر خواهد بود. جلسات خصوصی ریاضی که به صورت رفع اشکالی و در ایام امتحانات برگزار می شود معمولا قیمت بالاتری هم دارد.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی
قیمت تدریس خصوصی ریاضی، هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی، نرخ جلسات آموزش خصوصی ریاضی در منزل و ... برای بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به عنوان یک سوال مطرح است. در سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و اینکه چه عواملی بر قیمت تدریس ریاضی موثر است، ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) یا هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در این زمینه مطالعه نمائید. البته اگر بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید، لیست مدرسین ریاضی و قیمتهایی که برای کلاسهای خصوصی خودشان در نظر گرفته اند را می توانید مشاهده کنید. با مشاهده آگهی تدریس ریاضی چند مدرس می توانید به صورت سرانگشتی تخمینی از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید. خبر خوب اینکه، خیلی از مدرسین در آگهی تدریس خودشان و در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند. به این معنی که می توانید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به توافق برسید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در همین سایت و در مقالاتی که ذکر شد، به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته است. مثلا با نزدیک شدن به ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی هم افزایش پیدا می کند. چون مدرسین کلاسهای زیادی خواهند داشت و هماهنگ کردن با آنها سخت تر هم خواهد شد. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی ارزان و قیمت مناسب مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید.

هر میزان که قصد دارید برای کلاسهای خصوصی هزینه کنید و هر قیمتی که از تظر شما مناسب است، در کنار آن باید نکته مهم دیگری را در نظر داشته باشید. کلاسهای خصوصی ریاضی وقتی موثر است که در کنار آن خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی با مدرسین با تجربه و موفق احتمال موفقیت شما در امتحان ریاضی را افزایش می دهد به شرطی که خودتان هم همکاری کنید و درس بخوانید.
با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت به جای آنکه در جستجوی بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی باشید، بهتر است در جستجوی بهترین مدرس خصوصی ریاضی باشید که احتمال نتیجه گرفتن شما در امتحان را افزایش داده و پول و زمان شما هدر نرود.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی مقدار ثابتی ندارد و به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. قیمت تدریس خصوصی ریاضی به پارامترهای زیر بستگی دارد:
- سابقه مدرس تدریس ریاضی: مدرسینی که سابقه بالاتری دارند قیمت بالاتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند.
- شهر محل تدریس: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر معمولا بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هزینه ها بالاتر است و عواملی مانند ترافیک و مسافت طولانی باعث می شود مدرس ریاضی زمان بیشتری را برای رسیدن به کلاس از دست بدهد.
- محله تدریس: در شهرهای بزرگ حتی قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در بالای شهر و پایین شهر یکسان نیست.
اگر باز هم می خواهید قیمت کلاسها مناسبتر و ارزان تر باشد، با یک دو نفر از دوستانتان که سطح تحصیلی انها تقریبا مشابه خودتان است هماهنگ کنید و کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. اگر برای یک جلسه کلاس نیمه خصوصی 100 هزار تومان هم پرداخت کنید و 2 نفر در کلاس حاضر باشید هر نفر 50 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. همان مدرس برای کلاس خصوصی ممکن است 80 هزار تومان از شما بگیرد. پس کلاس نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک به لحاظ هزینه هم به نفع شما است و به لحاظ درآمدی هم به نفع مدرس می باشد. اگر همزمان با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید در نهایت هم با ضریب اطمینان بالاتری در امتحان یا کنکور قبول خواهید شد و هم تعداد جلسات تدریس خصوصی کمتری لازم خواهید داشت و هزینه کلاسها برای شما پایینتر خواهد بود. مطالعه کنید: بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟
با توجه به مطالب ارائه شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در سایت (ایران مدرس) و با در نظر گرفتن نکاتی که ارائه شد، می توانید کلاسهای خصوصی را با قیمت ارزان و مناسب هماهنگ کنید و در کنار ان در امتحان و یا کنکور هم نتیجه خوب و مناسبی بگیرید.

کلاسهای خصوصی ریاضی با قیمت های متفاوتی می تواند برگزار گردد. در کل موارد زیر در تعیین هزینه جلسات تدریس ریاضیات نقش دارد:
1- با افزایش تعداد جلسات، هزینه تدریس ریاضی کاهش می یابد (به زبان ریاضی: هزینه جلسات تدریس نسبت عکس با تعداد جلسات آن دارد).
2- هر چه مدرک تحصیلی، فن بیان و سابقه مدرس بالاتر باشد هزینه ای که مدرس خصوصی ریاضی مطالبه می کند بیشتر است.
3- هزینه تدریس ریاضیات و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بالاتر است.
هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 10 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 50 و 60 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند.
منبع: ایران مدرس

راهکارهایی عالی برای موفقیت در تدریس ریاضی، ویژگیهای مدرسین موفق ریاضی

راهکارهایی عالی برای موفقیت در تدریس ریاضی، ویژگیهای مدرسین موفق ریاضی و ... در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. همیشه سعی کنید اولین جلسه ای که برای هر کدام از شاگرهایتان برگزار می کنید بهترین جلسه تدریس ریاضی شما باشد. چون به این ترتیب هم کلاسها ادامه پیدا می کند و هم شاگرد شما دید خوبی نسبت به شما پیدا کرده و ممکن است شما را به دیگران معرفی کند. دقت کنید در کار تدریس خصوصی اگر می خواهید موفق باشید باید کیفیت را حفظ کنید.
در کلاس درس و کلاس تدریس ریاضی مطالب را با بیان قابل فهم و روان توضیح دهید. از به کار بردن کلمات سنگین و عجیب غریب خودداری نمائید. مطلب را از بالا ببینید. سعی کنید اشکال شاگردتان را تشخیص دهید و آن مشکل را حل کنید. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است مشکل درسی مربوط به خودش را داشته باشد. تشخیص این مشکل و این کلاس تدریس ریاضی را به چه سمتی ببرید با شما است.
به دانش آموز یا دانشجوی خودتان تمرین بدهید و برای جلسات بعدی تدریس ریاضی حل تمرین را از او بخواهید. کلاسها را با جدیت پیگیری کنید و در حل تمرینها و پیگری حل آن توسط شاگردتان سخت گیر باشید.

مطالعه کنید: موفق شدن در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا

حین تدریس ریاضی شاید یک روند خوب این باشد که ابتدا متن درس را ارائه دهید و مرحله به مرحله تمرین حل کنید. هر فرمول جدیدی که گفته شد از ان تمرین و مثال حل کنید. سوال بپرسید و ببینید که شاگردتان مباحث قبلی را که برای یاد گرفتن مبحث فعلی لازم می باشد بلد است. اگر بلد نیست، گریزی به آن مباحث هم بزنید. در نهایت شاگرد شما باید نتیجه بگیرد و شما باید تشخیص دهید که اشکال کار کجاست.
حین تدریس ریاضی و حین حل تمرینها و مسائل به صورت مداوم از شاگردانتان سوال بپرسید تا مطمئن شوید که با مسئله و تمرین درگیر شده اند و روند حل را یاد گرفته اند.
کلاس ریاضی را متنوع برگزار کنید. هم درس را ارائه دهید، هم تمرین و مسئله حل کنید و در بخشی از کلاس از خود شاگردانتان بخواهید که تمرین حل کنند.

در کلاس تدریس ریاضی جدی باشید: تدریس ریاضی را جدی بگیرید تا شاگرد یا شاگردان شما هم آن را جدی بگیرند. در کلاس درس در عین حال که جدی هستید و مطالب را تا جایی که می توانید به بهترین شکل ارائه می کنید، استراحت و شوخی را هم در نظر بگیرید. جدی بودن کلاس تدریس به معنی خشک و بی روح بودن آن نیست. در کلاس تدریس خود درس را جدی بگیرید و مطالب را عالی ارائه کنید. تمرین بدهید و تمرینات را با جدیت در جلسات بعدی تدریس ریاضی بخواهید. سوال بپرسید و از دانش آموزان و یا دانشجویان با جدیت انجام تمرینات و حل مسائل و مثالها را بخواهید. اگر شاگردهای شما در طول برگزاری کلاسها، درس را جدی نگیرند و تمرین و مسئله حل نکنند در آخر کلاسها به مشل بر می خورند. بنابراین باید در طول ترم و در زمان برگزاری کلاسها آنها هدایت کنید. در ضمن، تنها در صورتی که شاگرد یا شاگردهای شما تمرین حل کنند می توانید تشخیص دهید که درس را یاد گرفته اند یا نه.

کوئیز یا امتحان بگیرید: برای موفقیت در تدریس ریاضی و برای اینکه خیالتان راحت باشد که شاگردان شما نتیجه خواهند گرفت، ارزیابی و امتحان گرفتن را فراموش نکنید. می توانید در تعدادی از جلسات اول جلسه یک کوئیز بگیرید و در حد 15 دقیقه وقت به آن اختصاص دهید. کوئیز و امتحان باعث می شود میزان یادگیری شاگردانتان مورد سنجش قرار گرفته و اگر خوب درس را یاد نگرفته اند روش تدریس خودتان را اصلاح کنید و یا توصیه هایی در رابطه با روش مطالعه به آنها داشته باشید.
مطالب را از دید دانش آموزان دانشجویان ببینید: دقت کنید که هر کدام از شاگردان شما ممکن است در بخشی از درس اشکال داشته باشند که با بقیه متفاوت باشد. ممکن است یکی از شاگردان شما اشکال پایه ای داشته باشد و دیگری در حل تمرین و مسئله و تحلیل مسائل در حالت کلی دچار اشکال گردد. باید با پرسیدن سوالهای مداوم، ارزیابی های به موقع و دادن تمرین و مسئله و بررسی جوابهای شاگردانتان اشکال هر کدام از آنها را تشخیص داده و سعی کنید دقیقا همان اشکال را در جلسات تدریس و تدریس خصوصی ریاضی برطرف کنید.
سعی کنید کلاس تدریس ریاضی را جذاب و مفید و موثر برگزار کنید. هر وقت دیدید که کلاس ممکن است خسته کننده باشد، استراحت کوتاهی بدهید. کلاس متنوعی برگزار نموده و تدریس و حل تمرین را در آن بگنجانید.
کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار نمائید. البته این مورد در کلاسهای تدریس خصوصی بیشتر به متقاضیان تدریس ریاضی بستگی دارد. به هر حال اگر شاگردان شما از شما حرف شنویی دارند به آنها توصیه کنید که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را از اول ترم شروع نموده و در طول ترم برگزار نمائید. به این ترتیب فرصت کافی برای اموزش و یادگیری و حل تمرین و مسئله وجود خواهد داشت.
در کلاس تدریس ریاضی هم تمرین حل کنید و هم درس بدهید. همانطور که گفته شد برای اینکه کلاس مفید و متنوعی داشته باشید فقط درس ندهید. بلکه تمرین حل کنید و بعضا از شاگردتان بخواهید که خودش یکی از تمرینات ریاضی را حل کند. یا مبحثی را خودش توضیح دهد.

با پرسیدن سوال از هر کدام از شاگردهایتان میزان معلومات او در ریاضی را بسنجید و به تناسب ان درس دهید. همانطور که در مطلب قبل گفته شد، باید به تناسب وضعیت تحصیلی شاگردانتان تدریس کنید. شاید یکی از شاگردان شما در بحثهای پایه ای ریاضی اشکال دارد. باید با پرسیدن سوال میزان معلومات شاگردانتان را تشخیص داده و ضعفهای آنها را برطرف کنید.
در کلاس درس و کلاس تدریس ریاضی مطالب را با بیان قابل فهم و روان توضیح دهید. از به کار بردن کلمات سنگین و عجیب غریب خودداری نمائید. مطلب را از بالا ببینید. سعی کنید اشکال شاگردتان را تشخیص دهید و آن مشکل را حل کنید. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است مشکل درسی مربوط به خودش را داشته باشد. تشخیص این مشکل و این کلاس تدریس ریاضی را به چه سمتی ببرید با شما است.
حین تدریس ریاضی شاید یک روند خوب این باشد که ابتدا متن درس را ارائه دهید و مرحله به مرحله تمرین حل کنید. هر فرمول جدیدی که گفته شد از ان تمرین و مثال حل کنید. سوال بپرسید و ببینید که شاگردتان مباحث قبلی را که برای یاد گرفتن مبحث فعلی لازم می باشد بلد است. اگر بلد نیست، گریزی به آن مباحث هم بزنید. در نهایت شاگرد شما باید نتیجه بگیرد و شما باید تشخیص دهید که اشکال کار کجاست.
در کلاسهای تدریس ریاضی مباحث را از دید شاگردتان دیده و به تناسب وضعیت تحصیلی او تدریس کنید. هر کدام از شاگردهای شما وضعیت متفاوتی از دیگر شاگردانتان دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در یکی دو جلسه اول با پرسش سوالهایی وضعیت ریاضی شاگردتان را ارزیابی کرده و به تناسب آن تدریس کنید. اگر شما خیلی عالی ریاضی را تدریس کنید ولی شاگردتان چیزی متوجه نشود فایده ای ندارد.
مطلب دیگری که برای موفقیت در تدریس باید در نظر بگیرید، تسلط بر مطلب تدریسی است. بهتر است دروسی را تدریس کنید که با رشته خودتان در ارتباط باشد و برآنها کاملا مسلط هستید. به این ترتیب هم برای آمادگی تدریس دروس مزبور وقت کمتری می ذارید و هم آنها را بهتر تدریس می کنید. قبل از جلسات تدریس درس را مرور کنید. اگر کاملا مسلط هم هستید می توانید تمرینات و مسائل جدیدتر و بهتری را آماده کنید. برای کسب موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از این شغل مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که شاگردانتان را حمایت کنید.
استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس ریاضی و ریاضی مهندسی و همچنین کلاسهای خصوصی برای سایر دروس در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آنها خود دانش آموز و دانشجو تمرین و مسئله حل کند و مرور را هم از یاد نبرد، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب  می تواند مفید و موثر باشد. اگر شما هم به هر دلیلی نتوانسته اید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای شما است. البته همانطور که گفته شد خودتان هم باید مسئله حل کنید و مطالبی که در این جلسات ارائه می شود را بخوانید.



در طول ترم درس ریاضی را بخواند. خواندن ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. ریاضی برای یادگیری به حل تمرین و مسئله نیاز دارد. برای یادگیری بهتر آن باید وقت کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید. بنابراین در طول ترم ریاضی بخوانید.

در کلاس تدریس ریاضی هم درس را ارائه بدهید و هم تمرین حل کنید. هر مبحثی را که تدریس کردید تمرین یا مثالی از آن حل کنید. معمولا حین حل سوال مباحث بهتر یاد گرفته می شوند. هر از چند گاهی از شاگردتان بخواهید که خودش تمرین را حل کند. بین جلسات تدریس هم تمرین بدهید و حل آن را برای جلسات بعد بخواهید. همانطور که می دانید ریاضی درسی است که فقط با حل تمرین و مسئله می توان بر آن مسلط شد.
باید مسائل را از بالا ببینید. اگر خودتان بر مطلب و درس تدریسی تسلط داشته باشید، به راحتی می توانید در نحوه ارائه و بیان درس به نحوی عمل کنید که شاگرد شما آن را خوب متوجه شود. ممکن است یک مبحث واحد از درس ریاضی را برای چند نفر مختلف با چند روش متفاوت توضیح دهید.
برای یادگیری ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. باید شاگردهایتان را به هر روشی که شده وادار کنید در بین کلاسها و جلسات تدریس خصوصی ریاضی تمرین حل کنند و نتایج حل تمرین آنها را ارزیابی نمائید.
تسلط خودتان بر مطالب تدریسی را بالا ببرید و در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی عالی عمل کنید. هر چه میزان تسلط شما بر مطالب بیشتر و بیشتر باشد، در زمان کمتری حجم بیشتری از درس را می توانید تدریس کنید و میزان یادگیری شاگردتان هم بیشتر خواهد بود.

در نهایت، رمز موفقیت در تدریس ریاضی، موفقیت شاگردهای شما است. اگر بتوانید روندی را به شاگردهایتان ارائه دهید و به گونه ای ریاضی را به آنها یاد بدهید که موفق شوند و نتیجه بگیرند، بدون شک شما هم در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از آن موفق خواهید بود.
اگر به اندازه کافی فرصت دارید و جلسات تدریس خصوصی ریاضی به اندازه کافی ادامه پیدا می کند، در کلاسهای خصوصی سوالات امتحانی هم حل کنید. برای دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی ریاضی بر روی عبارت جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید.
به کار تدریس و تدریس خصوصی متعهد باشید. به گونه ای تدریس کنید که مطمئن باشید شاگرد یا شاگردهای شما نتیجه می گیرند. برنامه ریزی کنید و مشاوره بدهید. جدی باشید و در طول ترم از شاگردانتان کار بکشید. هر کاری که منجر به نتیجه گرفتن آنها می شود را انجام دهید.
در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از جزوه کلاسی خود دانشجو و دانش آموز استفاده نمائید. به هر حال سوالات امتحان از همان جزوه مطرح خواهد شد و اگر مطالب دیگری را در کلاسهای خصوصی تدریس کنید موثر نخواهد بود.

مشاهده کنید: بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی

تا روز امتحان پشتیبان و حامی شاگردهایتان باشید. در صورت لزوم، روز قبل از امتحان هم یک جلسه جمع بندی و رفع اشکال برگزار کنید. حتی بعد از برگزاری امتحان ریاضی هم پیگیری نتیجه شاگردهایتان باشید. برای موفقیت در تدریس و آموزش ریاضی، تلاش کنید شاگردهایتان موفق شوند.

به کار تدریس و تدریس خصوصی متعهد باشید. به گونه ای تدریس کنید که مطمئن باشید شاگرد یا شاگردهای شما نتیجه می گیرند. برنامه ریزی کنید و مشاوره بدهید. جدی باشید و در طول ترم از شاگردانتان کار بکشید. هر کاری که منجر به نتیجه گرفتن آنها می شود را انجام دهید.
در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از جزوه کلاسی خود دانشجو و دانش آموز استفاده نمائید. به هر حال سوالات امتحان از همان جزوه مطرح خواهد شد و اگر مطالب دیگری را در کلاسهای خصوصی تدریس کنید موثر نخواهد بود.
برای موفق شدن در تدریس خصوصی کنکور (ریاضی کنکور و یا سایر دروس) در مرحله اول باید آمادگی و توانایی لازم را در خودتان ایجاد نمائید و در ادامه روشهای مختلف را برای جذب شاگرد در زمینه تدریس کنکور امتحان کنید. یکی از این روشهای جذب شاگرد و شاید بهترین انها، ثبت آگهی تدریس در همین سایت است. در ادامه بعد از جذب شاگرد تلاش کنید تا حتما اعتماد شاگردهایتان را پاسخگو باشید و برای موفقیت انها در کنکور از هر کاری دریغ نکنید. اگر می خواهید در تدریس کنکور و تدریس خصوصی دروس کنکوری موفق باشید، سعی کنید شاگردهایتان را در کنکور به موفقیت برسانید. منبع: ایران مدرس

درآمد بالای مدرسین ریاضی، کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی

در این بخش توضیحاتی در رابطه با درآمد بالای مدرسین ریاضی، کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی و .... ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و از کار تدریس ریاضی درآمد خوبی بدست آورید به سایت تدریس ریاضی و یا سایت ایران مدرس مراجعه کنید و آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. درج اگهی تدریس ریاضی در این سایتها کاملا رایگان بوده و برای جذب شاگرد کاملا موثر است. سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد. سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


http://www.iranmodares.com/index.php

http://www.tadris-riazi.com/


برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

درآمد تدریس ریاضی


درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی

در این بخش مطالبی در رابطه با درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی ارائه می ......



برای موفق شدن در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا در این بخش توضیحاتی ......



اگر می خواهید در آموزش و تدریس ریاضی موفق شوید و در آغاز راه هستید موارد زیر را در نظر داشته باشید. ......



چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی کسب کنیم؟

هر چه میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان بیشتر باشد، در کار تدریس موفق تر خواهید بود و فن بیان شما هم بهتر خواهد شد. چون به جای اینکه حین تدریس ریاضی خودتان درگیر فهمیدن مطلب باشید، کلمات و اصطلاحات مناسبتری را انتخاب می کنید و مطالب را بهتر و در زمان کمتری ارائه خواهید کرد. در مرحله بعد، اگر می خواهید شاگردهای زیادی داشته باشید و واقعا از تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید باید نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. سعی کنید روند برگزاری کلاسها، مطالبی که ارائه می کنید، تمریناتی که به شاگرداهایتان میدهید و راهنمایی ها و مشاوره های شما به گونه ای باشد که در نهایت شاگردهایتان نتیجه بگیرند و در امتحان ریاضی و یا کنکور ریاضی بهترین نتیجه را بگیرند. به این ترتیب هم ترمهای بعد برای تدریس سایر دروسشان با شما تماس می گیرند و هم شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی خواهند کرد. برای موفقیت در تدریس ریاضی، تلاش کنید شاگردهایتان موفق شوند. 
برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و ریاضیات کنکور و .... یک راهکار بسیار عالی که وجود دارد این است که در ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است عضو شوید و تبیلغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان درج نمائید. با درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس، متقاضیان تدریس ریاضی به صورت مستقیم تبلیغات خود شما را مشاهده کرده و بدون هیچ واسطه ای مستقیما با خودتان تماس خواهند گرفت. برای مشاهده آگهی های تدریس خصوصی مدرسینی که در زمینه آموزش ریاضی فعالیت دارند و در این وب سایت تبلیغات ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. برای ثبت آگهی تدریس ریاضی و کسب درآمد از تدریس ریاضی کافی است در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از عضویت در سایت و ورورد به صفحه کاربری خودتان آگهی تدریس ثبت نمائید. 
در سایت ایران مدرس بیش از 10000 مقاله آموزش در زمینه یادگیری بهتر ریاضی و سایر دروس (مطالعه کنید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !)، مطاب دانلودی، جزوات آموزشی و تست کنکور (کلیک کنید: دانلود سوال و جزوه ریاضی)، حل تمرینات کتاب درسی ریاضی و سایر دروس و ... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید در کنار این مطالب آموزشی نیز تبلیغات شما نمایش داده شده و بازدهی آن بیشتر و بیشتر می گردد. آگهی تدریس ویژه مدرسین، در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد (مشاهده کنید: سایت کنکور ایران مدرس).
در این بخش در زمینه موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی مطالبی ارائه می گردد. برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.
1- کلاسهای تدریس ریاضی خودتان را با کیفیت بالا برگزار نمائید. در کلاسهای تدریس ریاضی تنوع ایجاد کنید. نحوه تدریس را به گونه ای تنظیم کنید که کلاس خسته کننده نباشد. هم درس بدهید و هم تمرین حل کنید. بعضا از خود شاگردتان بخواهید تمرین یا مثالی را حل کند.
2- در کلاسهای تدریس ریاضی همزمان با ارائه درس ارزیابی هم داشته باشید. سوال بپرسید و میزان یادگیری شاگردهایتان را بسنجید. به انها تمرین بدهید و حل تمرینات را بررسی نمائید. اگر شاگرد شما درس ریاضی را خوب یاد نگرفته است در روند تدریس خودتان تغییری ایجاد کنید.
3- فقط تدریس نکنید. مشاوره بدهید و برای شاگردانتان برنامه ریزی کنید. کاملا پیگیر میزان پیشرفت انها باشید. دلسوزانه و متعهدانه برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان بکوشید. اگر روند پیشرفت مناسب نیست مسئولیت آن را بپذیرید و با ایجاد تغییر مناسب شرایط را بهبود ببخشید.

4- مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ریاضی ویژه ثبت نموده اند بارها و بارها آگهی خودشان را تمدید کرده اند. برای جذب شاگرد، درج اگهی ویژه تدریس ریاضی در ایران مدرس مفید و موثر است.
5- ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس دارد. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس از تدریس ریاضی درآمد کسب کنید.
6-برای موفقیت در تدریس ریاضی و جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر باید آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب و موثر بنویسید.
7- برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی تدریس ریاضی موثر و پربازده مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یا آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

اکثر دانش آموزان و دانشجویان در زمینه آموزش و یادگیری ریاضی اشکال دارند و با درج تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و درامد بالایی کسب کنید. درس ریاضی در تمامی مقاطع و حتی برای کنکور هم بسیار مهم است. اگر بتوانید در زمینه ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید، درامد بسیار بهتری هم می توانید کسب کنید. البته برای ریاضی کنکور والدین سخت تر اعتماد می کنند و برای فعالیت در این زمینه باید رزومه بسیار خوبی داشته باشید و عملکرد عالی ارائه دهید.