مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

قیمت دقیق تدریس خصوصی ریاضی در سال 1400 آنلاین و حضوری

در این مقاله در رابطه با قیمت دقیق تدریس خصوصی ریاضی در سال 1400 به صورت آنلاین و حضوری توضیح داده می شود. قیمت کلاس خصوصی در سال 1400 به نسبت سال 99 تغییر زیادی نخواهد کرد. در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی در سال 99 و 1400 این مقاله خوب را بخوانید: نرخ کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در سال 99 و 1400

برای اینکه بدانید در سال 1400 چه نرخی برای کلاس های خصوصی ریاضی مناسب است، باید هزینه درخواستی اساتید را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com می توانید لیست کامل مدرسین ریاضی، سوابق تدریس ایشان، رزومه کاری، نظرات شاگردهای قبلی و قیمت درخواستی هر استاد برای هر ساعت یا هر جلسه کلاس خصوصی ریاضی را مشاهده کنید.
متوسط قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 1400
هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در سال 99 و 1400 برای هر جلسه از 50 تا 300 هزار تومان متغیر است. به صورت متوسط می توان نرخ هر جلسه کلاس خصوصی ریاضی در منزل را 165 هزار تومان در نظر گرفت. البه کلاس آنلاین حدودا 20 درصد ارزانتر است و نرخ هر جلسه تدریس آنلاین ریاضی به صورت متوسط 130 هزار تومان است.
یک توصیه برای هماهنگ کردن کلاس ریاضی با نرخ مناسب
اگر می خواهید کلاسهای تدریس ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کنید، کلاسها را در طول ترم هماهنگ کنید و به ایام امتحانات موکول ننمایید. علاوه بر بحث قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به نسبت ایام امتحانات، نتیجه بهتری را برای شما در بر دارد و مطمئن تر هستید که نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. در ضمن در ایام امتحانات مدرسین درجه  یک وقتشان پر شده است و نمی توانید با آنها هماهنگ کنید و از آنها وقت بگیرید.

مطالعه کنید:منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

مقایسه قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 1400 در تهران با شهرستانها

در شهرهای بزرگتر مانند شهر تهران قیمت کلاس های خصوصی بیشتر است. به هر حال در تهران هزینه ها به صورت کلی تر بالاتر بوده و در ضمن بحث ترافیک و وقتی که استاد در مسیر رسیدن به منزل شاگرد از دست می دهد هم مطرح است. بنابراین باید این موارد در نظر گرفته شود. البته می توان از کلاس های آنلاین هم استفاده نمود. اساتیدی که تجربه و سابقه کاری بالاتری در زمینه آموزش ریاضی 7 دارند مسلما به نسبت اساتید تازه کار هزینه بیشتری را درخواست می کنند. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com لیست کامل مدرسین خانم و آقا برای ریاضی هفتم و نرخ درخواستی اساتید برای هر جلسه و یا هر ساعت ارائه شده است.
تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسهای تدریس خصوصی آنلاین و حضوری
در کلاسهای تضمینی ریاضی مدرس در صورتی هزینه دریافت می کند که شاگردش نتیجه مورد نظر را بگیرد. قیمت کلاسهای خصوصی تضمینی بالاتر است. - تعداد جلسات تدریس خصوصی: با افزایش تعداد جلسات مدرسین معمولا قیمتهای پایینتری برای کلاسهای ریاضی و سایر دروس پیشنهاد می دهند. به زبان ریاضی: قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی با تعداد جلسات نسبت عکس دارد. - زمان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی: در صورتیکه کلاسهای تدریس ریاضی در اوایل ترم هماهنگ شود با قیمت کمتری می توان این کلاسها را هماهنگ نمود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات بیشتر است.
قیمت کلاس خصوصی ریاضی توسط مدرسین مجرب در سال 1400
مدرسین با تجربه تر معمولا قیمت های بالاتری برای کلاسها دریافت می کنند. شهر محل تدریس، تعداد جلسات، درسی که قرار است تدریس شود و بسیاری از عوامل دیگر هم بر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی تاثیر می گذارد. از بین مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که رنگ پس زمینه آگهی آنها طلایی و یا نقره ای است هماهنگ کنید. مدرسین ویژه حاضر شده اند برای ثبت آگهی تدریس هزینه پرداخت کنند و بنابراین به صورت جدی تری کار تدریس را دنبال می کنند. اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی را با بهترین قیمت و نرخ هماهنگ کنید و در کنار آن نتیجه خوبی هم بگیرید، برای انتخاب مدرس خصوصی مد نظرتان فقط قیمت پایین کلاسها را مد نظر قرار ندهید. سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسی هماهنگ کنید که مطمئن هستید کار ایشان خوب است و حتما نتیجه می گیرید. حال اگر هزینه کمی بالاتر هم باشد ارزشش را دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.