مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

در این مقاله در رابطه با منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی و نرخ مناسب کلاس خصوصی ریاضی توضیح داده می شود. در حقیقت برای کلاس های ریاضی نمی توان گفت به هر میزان نرخ کلاس پایینتر باشد در نتیجه قیمت منصفانه تر است. نرخ کلاس های خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلف از جمله سابقه تدریس استاد و درس و مقطع تدریسی بستگی دارد. بنابراین با تغییر شرایط نرخ هم می تواند متفاوت باشد. باید نرخ درخواستی هر استاد ریاضی را در کنار سوابق تدریس ایشان و رزومه کاری و ... استاد ببینید و در ادامه تشخیص خواهید داد که نرخ درخواستی منصفانه است یا خیر. در این صفحه در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی توضیحات کاملی ارائه شده است. برای مطالعه بیشتر در زمینه نرخ کلاس ریاضی اینجا کلیک کنید. به منظور مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و قیمت درخواستی هر استاد برای کلاس ریاضی در سایت ایران مدرس بر روی لینک زیر کلیک کنید.


مشاهده لیست اساتید ریاضی و نرخ کلاس ها


چه قیمتی مناسب و منصفانه است؟ اینکه قیمت و هزینه کلاس ها خیلی پایین باشد را در نظر نگیرید. چون همانطور که خودتان هم بهتر می دانید خدمات و یا کالای خوب و با کیفیت را با قیمت بسیار کم و خیلی ارزان نمی توان تهیه کرد. اگر شما با یک مدرس و معلم تدریس خصوصی ریاضی خانم یا آقا که خوب درس می دهد و تجربه و سابقه بالایی در زمینه آموزش ریاضی دارد کلاس داشته باشید هم پایه خودتان را قوی تر خواهید کرد و در آینده هم حتی بدون کمک معلم خصوصی در این درس موفق خواهید بود و هم این ترم نتیجه خوبی خواهید گرفت. بنابراین بهتر است با یک استاد خوب کلاس داشته باشید و کمی بیشتر هزینه پرداخت کنید تا اینکه فقط قیمت پایین کلاس ها را در نظر بگیرید و نتیجه خوبی نگیرید.
کلاس ارزان ریاضی خوب است؟ همه ی افراد در جستجوی کلاس های تدریس خصوصی ارزان هستند و این در حالی است که انتطار دارند کلاس های با کیفیتی هم داشته باشند. از طرف دیگر مدرسین مجرب و با سابقه هم برای کلاس های خودشان قیمت کمی را در نظر نمی گیرند. البته منطقی است که برای دریافت خدمات با کیفیت در زمینه تدریس خصوصی و یا هر زمینه دیگری باید هزینه پرداخت کرد و کالا و خدمات خوب ارزان نخواهد بود.

نحوه هماهنگ کردن کلاس ریاضی با نرخ مناسب: اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارید می توانید روی آن مانور بدهید و از استاد و معلمی که انتخاب کرده اید تخفیف بخواهید. به هر حال وقتی شما تعداد جلسات بالایی لازم دارید در نهایت مبلغ بیشتری را به استاد پرداخت می کنید و به همین دلیل ایشان راضی می شود که برای هر جلسه درصدی به شما تخفیف بدهد. به عنوان مثال اگر یک معلم هر جلسه را 60000 تومان درخواست می کند وقتی شما 10 جلسه کلاس لازم دارید می توانید از ایشان بخواهید هر جلسه را 50 هزار تومان حساب کند و معمولا این کار را انجام خواهند داد. برای هماهنگ کردن کلاس های ریاضی با قیمت خوب و منصفانه موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- با مدرسینی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید.

2- شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاس خودتان تخفیف بگیرید.

3- همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید تا جلسات کمتری لازم باشد.

4- در صورت امکان از کلاس های نیمه خصوصی استفاده نمائید.

5- روی قیمت پیشنهادی مدرس حرف بزنید و تخفیف بگیرید.

6- به اندازه کافی لیست اساتید را بررسی نمائید.

7- کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید.