مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

کسب نمره بالا در درس ریاضی و مدرسین تدریس ریاضی دبیرستان و دانشگاه

کسب نمره بالا در درس ریاضی و مدرسین تدریس ریاضی دبیرستان و دانشگاه - برای کسب نمره بالا در درس ریاضی دبیرستان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- به صورت مرتب در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه شرکت کنید.

2- در کلاسهای تدریس و آموزش ریاضی مدرسه به صورت کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.

3- در کلاس درس هر سوال که برایتان پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید.

4- به سوالاتی که دیگر دانش آموزان می پرسند گوش دهید چون ممکن است همان سوال بعدا برای شما هم پیش بیاید.

5- در کلاس درس جزوه بردارید و بنویسید. به این ترتیب درس را بهتر یاد می گیرید.

6- بعد از کلاس تدریس ریاضی سعی کنید همان روز یا روز بعد درس را مرور کنید.


7- نشستن در ردیف جلوی کلاس درس: با نشستن در ردیف جلوی کلاس درس، درس را بهتر متوجه می شوید. ضمنا اگر سوال داشته باشید بهتر می توانید آن را بپرسید. کلا کسانی که به یادگیری درس علاقه بیشتری دارند در ردیفهای جلوتر کلاس می نشینند.

8- حل تمرینات داده شده و برگشت به موقع آنها: هر تمرینی که معلم ریاضی، مدرس ریاضی یا استاد ریاضی به شما داد را در اسرع وقت حل کنید و برگردانید. از حل تمرینات جدید استقبال کنید. با فکر کردن روی تمرینات و ارائه راه حل برای آنها توانایی های ذهن شما بیشتر می گردد. درست مانند ورزشکاری که با برداشتن وزنه های سنگین و تمرین مرتب ماهیچه های خودش را قویتر می کند، شما نیز با حل تمرین ریاضی ماهیچه های ذهن و فکرتان را تقویت می کنید.

9- گوش دادن به سوال دیگران: اگر دیگر دانش آموزان و دانشجویان سوالی داشتند به آن گوش دهید. همین سوال ممکن است بعدا برای شما هم مطرح گردد.

10- انجام کار اضافه و داوطلب شدن برای حل تمرینات بیشتر: اگر تمرین اضافه، پروژه یا هر چیز دیگری در کلاس مطرح شد شما برای انجام آن داوطلب باشید. به یادگیری درس و حل مسئله و تمرین علاقه نشان دهید. همه چیز از خود شما شروع می شود. اگر با علاقه و با انگیزه کارها را انجام دهید تمام کائنات در جهت موفق شدن شما دست به کار می شود.

11- داشتن هدف و انگیزه مشخص: در زندگی و تحصیل هدف مشخص و واضحی داشته باشید. مثلا برای ریاضی هدف خودتان را به این شکا می توانید مشخص کنید که این ترم نمره من بالای 19 خواهد شد.


12- استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی: اگر در بخشی از درس ریاضی اشکال دارید یا سوالات و تمرینات را نمی توانید خوب بفهمید یک راهکار می تواند استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی باشد. در وب سایت حاضر مدرسین زیادی در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت دارند که با کلیک بر روی معلم خصوصی ریاضی می توانید آنها را مشاهده کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

13- مطالعه ریاضی در طول ترم و نه فقط در شب امتحان: بارها و بارها توصیه شده است که درس ریاضی را در طول ترم بخوانید. ریاضی درس شب امتحانی و حتی ایام امتحانی نیست. اگر می خواهید به خوبی از پس درس ریاضی برآئید و در ایام امتحانات استرس هم نداشته باشید، درس را در طول ترم بخوانید. اگر بخواهید درس را در ایام امتحانات بخوانید بعد از امتحانات هم خیلی زود آن را فراموش کرده و سالهای بعد هم در یادگیری ریاضی مشکل خواهید داشت.

14- مرور منظم و مداوم در طول ترم: در طول ترم مرورهای منظم داشته باشید. مرور بعد از جلسه تدریس ریاضی در بخش های قبل گفته شد. علاوه بر آن، با یک برنامه ریزی منظم در وقتهای بعد هم هر از چند گاهی مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی را مرور نمائید.

منبع: ایران مدرس



مدرسین تدریس ریاضی دبیرستان، متوسطه و دانشگاهی در وب سایت (ایران مدرس) در کنار مدرسین تدریس خصوصی سایر دروس و سایر مقاطع فعالیت دارند.

اگر در زمینه تدریس ریاضی دبیرستان، متوسطه و دانشگاهی به ارائه خدمات نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضی کلیک کنید.

ریاضی یکی از دروس مهم دبیرستان و دانشگاه است. برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور رشته های ریاضی و تجربی و سایر رشته ها هم باید ریاضی را خوب یاد گرفت.


اگر در جستجوی لیست مدرسین تدریس ریاضی ابتدایی در تهران و کل کشور هستید ...

اگر می خواهید برای فرزندتان از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید ....

اگر ساکن تهران هستید و از نتایجی که فرزندتان در ترمهای قبل گرفته است راضی نبوده و برای تقویت پایه درسی و تضمین موفقیت تحصیلی او قصد دارید با یک مدرس ریاضی خوب هماهنگ کنید ....

اگر به جز تهران، از هر جای دیگر ایران برای آموزش ریاضی به فرزندتان می خواهید لیست کاملی از مدرسین تدریس ریاضی ابتدایی و دبستان را مشاهده نموده و مدرس مورد نظر خودتان را از بین آنها انتخاب کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس ریاضی و ریاضی مهندسی و همچنین کلاسهای خصوصی برای سایر دروس در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آنها خود دانش آموز و دانشجو تمرین و مسئله حل کند و مرور را هم از یاد نبرد، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب  می تواند مفید و موثر باشد. اگر شما هم به هر دلیلی نتوانسته اید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای شما است. البته همانطور که گفته شد خودتان هم باید مسئله حل کنید و مطالبی که در این جلسات ارائه می شود را بخوانید.اگر در جستجوی سایت مدرسین تدریس ریاضی و ریاضیات مهندسی هستید ...

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به مدرس نیاز دارید ....

اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید ....

در صورتیکه در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حضور نداشته اید و با شرکت در کلاسهای خصوصی قصد دارید غیبتهای خودتان را جبران نمائید ...

اگر درس ریاضی را یاد گرفته اید ولی تمرینات را نمی توانید حل کنید ....

در صورتیکه در ترمهای قبل در درس ریاضی عملکرد خوبی نداشته اید و این ترم می خواهید به بهترین شکل از پس امتحانات برآئید ...

در صورتیکه قصد دارید ریاضی را از پایه یاد بگیرید و در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه به سوالات پایه ای شما که مربوط به سالهای گذشته است پاسخ داده نمی شود ...

اگر در حال آمادگی برای کنکور کارشناسی و یا کنکور ارشد هستید و درس ریاضی برای شما ضریب بالایی دارد و می خواهید درصد خوبی را در آن کسب کنید ....

در هر صورت ...

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.
اگر در آموزش و یادگیری ریاضی اشکال دارید تنها به استفاده از کلاسهای تدریس ریاضی بسنده نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را در کنار جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه داشته باشید. به عبارت دیگر، به امید جلسات تدریس خصوصی در مدرسه یا دانشگاه غیبت نکنید. مطلب دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که باز هم به امید کلاسهای خصوصی ریاضی حل تمرین و مسئله را کنار نگذارید. دروسی مانند ریاضی و فیزیک را بدون حل تمرین و مسئله نمی توان یاد گرفت. اگر 1000 جلسه کلاس تدریس خصوصی هم شرکت کنید ولی تمرین و مسئله حل نکنید نتیجه نخواهید گرفت. بنابراین حل تمرین و مسئله یکی از مهمترین پارامترها در یادگیری ریاضی است. کار دیگری که برای یادگیری بهتر ریاضی و سایر دروس می توان انجام داد این است که نمونه سوالهای امتحانی سالهای قبل را حل کنید و با نمونه سوالات امتحانی آشنا شوید. ابتدا نمره ای را که قصد دارید در درس ریاضی بگیرید مشخص نمایید. دوست دارید چه نمره ای بگیرید، 13، 15، 17 یا 20. به هر حال ابتدا باید تصمیم بگیرید. این مرحله را دست کم نگیرید چون حتما تصمیمی که در این مرحله می گیرید به وقوع خواهد پیوست. بعد از آنکه تصمیمتان را گرفتید آن را "به زبان شخصی، به صورتی مثبت و به زمان حال" بنویسید و روی دفترتان یا جایی که همیشه در معرض دیدتان قرار دارد بچسپانید. بلند پرواز باشید نمره زیر 17 یا 18 برای خودتان در نظر نگیرید. تصمیمتان را به شکلی بنویسید که انگار الان اتفاق افتاده است و آن را مرتب مرور کنید. با این کار ضمیر ناخودآگاهتان نیز در کنار پشتکار و روش کار درستتان به کمک شما می آید و حتما به هدفی که دارید می رسید. من خودم بارها و بارها این را امتحان کرده ام و نتیجه گرفته ام. یک مثال برای انتخاب هدف یا تصمیم به صورت مقابل است: "خدا را شکر می کنم که این ترم نمره ریاضی من 18 شد." یا " من مطمئنم که نمره ریاضی من این ترم بالای 18 است." (راستی این روش را برای رسیدن به هر هدف دیگری نیز می توانید به کار ببرید از جمله افزایش معدلتان تا نمره خاصی که مد نظرتان است، قبولی در کنکور و کسب رتبه دلخواهتان و یا ...).در صورتیکه در زمینه تدریس دروس دبیرستان همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... به مدرس خصوصی احتیاج دارید، در وب سایت (ایران مدرس) به بخش تدریس خصوصی مراجعه نمائید.ممکن است شما به علتی کلاسی را غایب بوده اید و نیاز به کلاس خصوصی دارید، در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کمک بزرگی باشد. اگر خودتان بخواهید غیبت ها را جبران کنید و به تنهایی درس را بخوانید ممکن است در بعضی از قسمتهای درس به مشکل بخورید و نتوانید مطلب را متوجه شوید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی هم درس را به خوبی یاد می گیرید و هم در زمان کمتری مطالب را آموزش خواهید دید. گاهی نیاز به تمرین بیشتر و حل سوال امتحانی دارید، در این حالت هم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. البته سعی کنید بعد از کلاسهای مدرسه و دانشگاه و قبل از شرکت در جلسات تدریس خصوصی خودتان تمرین و مسئله حل کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید مسائل سطح بالاتر را حل نمائید و یا مسائلی که در آنها اشکال داشته اید را رفع اشکال کنید.
برخی اوقات دانش آموزان در برخی از دروس دارای ضعف هایی هستند که در این مواقع نیز استفاده از معلم خصوصی پیشنهاد می شود. مثلا اگر در درس ریاضی یا فیزیک و یا زبان انگلیسی اشکال دارید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند به یادگیری و کسب نمره بالا در این دروس توسط شما کمک زیادی بکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.