مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

روش های عالی برای کسب نمره بالا ریاضی و نمره ی 20 ریاضیات

روش های عالی برای کسب نمره بالا ریاضی و نمره ی 20 ریاضیات در این بخش ارائه شده است.

1- بعد از کلاس تدریس ریاضی سعی کنید همان روز یا روز بعد درس را مرور کنید.


2- تمرینات حل شده در کلاس درس را یکبار دیگر خودتان حل کنید.

3- درس را در طول ترم بخوانید و یادگیری ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید.

4- تا جایی که وقت دارید تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است.

5- در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید.

(برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید).


6- کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری را در طول ترم برگزار کنید و در ایام امتحانات این جلسات را به صورت رفع اشکالی و برای حل تمرین و سوال بیشتر داشته باشید. اگر می خواهید کلاس خصوصی داشته باشید هر چه زودتر اقدام کنید.

7- در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی یا کلاسهای مدرسه حضور فعال داشته باشید. سوال بپرسید و روی یادگیری درس تمرکز داشته باشید. سعی کنید از کلاسها نهایت استفاده را ببرید.

8- برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به معنی کنار گذاشتن حل تمرین و مسئله و مطالعه شما نیست. در کنار کلاسهای مدرس و جلسات تدریس خصوصی تلاش خودتان هم لازم است.


9- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید و کلاسها را از دست ندهید. در کلاسهای ریاضی حضور فعال داشته باشید. جزوه یادداشت کنید و سوال بپرسید. به سوالهایی که توسط دانش آموزان یا دانشجویان دیگر پرسیده می شود نیز گوش دهید چون ممکن است این سوالات بعدا برای خود شما هم پیش بیاید.

10- بعد از کلاسهای ریاضی، درس ارائه شده را همان روز مرور کنید. حتی اگر یک ربع درس را مرور کنید در نهایت تاثیر زیادی خواهد داشت. حین مرور مواردی را که یاد نگرفته اید یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید.



نمره بالا ریاضی


برای کسب نمره بالا در درس ریاضی دبیرستان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
....

بازدید: 432

استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر آن می تواند مفید و موثر باشد. اگر می خواهید برای کسب نمره خوب در امتحانات و درصد بالا در کنکور برای درس ریاضی کلاس خصوصی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:
....

بازدید: 184

راهکارهایی برای کسب نمره خوب در درس ریاضی در این بخش ارائه شده است. درس ریاضی یکی از دروس مهم و پایه ای در تمامی مقاطع است. یادگیری اصولی و صحیح ریاضی در یادگیری و فهم دروس دیگری همچون فیزیک و شیمی موثر است.
....

بازدید: 312

روشهای زیر برای کسب نمره خوب در درس ریاضی می تواند موثر و مفید باشد:
....

بازدید: 1423



iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.