مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

تدریس خصوصی ریاضی، موفقیت در اموزش و یادگیری ریاضی + نمره 20

در صورتی که نیازمند دریافت خدمات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هستید، از راهنمایی زیر کمک بگیرید. در ایران مدرس تدریس خصوص ریاضی به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته و مدرسین زیادی در این زمینه مشغول فعالیت هستند. در رابطه با مبحث تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر حائز اهمیت است:
1- به منظور مشاهده لیست مدرسین ریاضی مقطع دبیرستان مسیر زیر را در صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید:

تدریس خصوصی دبیرستان> دروس مشترک>ریاضی


iranmodares

تدریس خصوصی ریاضی – تدریس خصوصی ریاضیات – تدریس ریاضی دبیرستان – تدریس ریاضی دانشگاهی – تدریس خصوصی ریاضی رشته انسانی – تدریس خصوصی ریاضی رشته تجربی – تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی مرتبط با رشته ریاضی – مدرس خصوصی ریاضی – تدریس حرفه ای ریاضیات – تدریس ریاضی با قیمت مناسب – تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی – بهترین مدرسین خصوصی درس ریاضی – تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی – تدریس ریاضی ابتدایی

درس ریاضی یکی از دروسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان در یادگیری آن با مشکل مواجه هستند. در بسیاری از اوقات اشکالات پایه ای وجود دارد و در موارد دیگر نیز به دلیل پایین بودن کیفیت کلاسهای مدرسه ممکن است یادگیری به خوبی اتفاق نیافتد. در حالت دیگر ممکن است در ایام امتحانات زمان باقی مانده برای مطالعه درس ریاضی کافی نباشد.

در همه ی موارد گفته شده استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در منزل می تواند مفید باشد. در جلسات تدریس ریاضی به صورت خصوصی مدرس به منزل دانش آموز یا دانشجو رفته و کلاس در منزل خود دانشجو یا دانش آموز برگزار می گردد.

بسیاری از مدرسین ریاضی درس فیزیک را هم تدریس می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس فیزیک کلیک نمائید.

کسانی که مسائل ریاضی را بهتر از شما حل می کنند، فقط مسائل بیشتری حل کرده اند. شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی متنوع و خرید کتابهای مختلف با وجود اینکه کمک کننده است ولی جای حل سوال و مسئله را نمی تواند بگیرد.

مسائلی را که نمی توانید حل کنید می توانید از معلم ریاضی یا مدرس خصوصی ریاضی خود بپرسید.

میزان تاثیر شرکت در کلاس در یادگیری ریاضی - شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و جلسات آموزش خصوصی ریاضی در منزل در خیلی از موارد می تواند به یادگیری بهتر و رفع اشکال در درس ریاضی کمک کند.

سعی کنید که حتما در کلاسهای گروهی ریاضی که در مدرسه برگزار می شود حتما شرکت کنید. اگر نحوه تدریس معلم ریاضی یا دبیر ریاضی خوب نبود، در این حالت استفاده از خدمات تدریس خصوصی ریاضی هم می تواند کمک کننده باشد.


یکی از عوامل مهم در آموزش ریاضی و هر درس دیگری و به طور کلی حین مطالعه هر کتابی داشتن تمرکز است.

بدون تمرکز نمی توان به عمق مسائل پی برد. تمرکز هم باید در کلاسهای تدریس ریاضی و هم حین حل مسائل وجود داشته باشد.

در کلاسهای تدریس ریاضی وقتی که مدرس ریاضی درس را توضیح می دهد، با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.

تمرکز کافی، حین حل مسائل و تمرینهای ریاضی و مرور هم لازم است. یک راهکار خوب برای افزایش تمرکز این است که حین مطالعه هر از چند گاهی از خودتان سوال پرسیده و مطالب را به زبان خودتان شرح دهید.


برای دروس دیگری مانند شیمی و فیزیک هم حل مسئله مهم است (در این موارد با مدرس فیزیک و مدرس شیمی خود مشورت کنید).


ریاضی و فیزیک دبیرستان و دانشگاه جزو دروس بسیار مهم بوده و بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در یادگیری آن مشکل دارند. برای یاد گیری بهتر این دروس یکی از راهکارهای خوب استفاده از جلسات تدریس خصوصی است.

برای آموزش بهتر ریاضی و فیزیک می توانید از جلسات تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک استفاده نمائید. البته این کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم شرکت کرده و خودتان هم درس را مطالعه کنید.



برای کسب نمره خوب در درس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید و کلاسها را از دست ندهید. در کلاسهای ریاضی حضور فعال داشته باشید. جزوه یادداشت کنید و سوال بپرسید. به سوالهایی که توسط دانش آموزان یا دانشجویان دیگر پرسیده می شود نیز گوش دهید چون ممکن است این سوالات بعدا برای خود شما هم پیش بیاید.

2- بعد از کلاسهای ریاضی، درس ارائه شده را همان روز مرور کنید. حتی اگر یک ربع درس را مرور کنید در نهایت تاثیر زیادی خواهد داشت. حین مرور مواردی را که یاد نگرفته اید یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید.

3- همان روز بعد از کلاس درس یا جلسه آموزش خصوصی ریاضی یا در روزهای بعد مثالها و تمرینات حل شده در کلاس درس را یک بار دیگر حل کنید. مثالها و تمرینات را برای خودتان توضیح دهید. از کنار هیچ اشکالی به سادگی عبور نکنید.

4- تمرین حل کنید و تمرین حل کنید. برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی اصل کار تمرین حل کردن است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مسلط تر می شوید. کسی از شما باهوش تر نیست. اگر افرادی هستند که ریاضی را از شما بهتر بلدند فقط بیشتر تمرین حل کرده اند.

5- برای رفع اشکال و یادگیری بهتر مسائل و درس ریاضی می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی یا مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


هزینه تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان به نسبت هزینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور و هزینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی پایین تر است. دلیل این امر آن است که دروس ریاضی دبیرستان را مدرسان بیشتری می توانند تدریس کنند.

هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 10 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 50 و 60 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند.

معمولا در ایام امتحانات چون تقاضا برای تدریس بیشتر بوده و مدرسان وقت کمتری دارند، هزینه تدریس هم بالاتر خواهد بود. تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمایید. برای دانلود جزوه و سوال دبیرستان بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



iranmodares


برای کسب نمره بالا در درس ریاضی دبیرستان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- به صورت مرتب در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه شرکت کنید.

2- در کلاسهای تدریس و آموزش ریاضی مدرسه به صورت کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.

3- در کلاس درس هر سوال که برایتان پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید.

4- به سوالاتی که دیگر دانش آموزان می پرسند گوش دهید چون ممکن است همان سوال بعدا برای شما هم پیش بیاید.

5- در کلاس درس جزوه بردارید و بنویسید. به این ترتیب درس را بهتر یاد می گیرید.

6- بعد از کلاس تدریس ریاضی سعی کنید همان روز یا روز بعد درس را مرور کنید.

7- تمرینات حل شده در کلاس درس را یکبار دیگر خودتان حل کنید.

8- درس را در طول ترم بخوانید و یادگیری ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید.

9- تا جایی که وقت دارید تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است.

10- در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید.

(برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید).

11- به صورت دوره ای درس را مرور نمائید.

12- اول کتاب درسی را خوب بخوانید و بعد از آن به سراغ کتابهای کمک آموزشی بروید.

13- از نمونه سوالات امتحانی سالهای قبل و جزوات ریاضی موجود در اینترنت استفاده کنید.

(برای مشاهده جزوات و نمونه سوالات ریاضی موجود در این سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت ریاضی کلیک کنید).

14- حین مطالعه و حل تمرینات ریاضی تمرکز داشته باشید و درس را برای خودتان توضیح دهید.

15- حین مطالعه درس خلاصه جزواتی یادداشت کنید تا در شب امتحان بتوانید برای مرور از آنها استفاده نمائید.

منبع: ایران مدرس

درس ریاضی یکی از دروس مهم و اصلی دوره دبیرستان و متوسطه و همچنین دانشگاه به حساب می آید. یادگیری درست و اصولی درس ریاضی در دوران متوسطه و دبیرستان به آموزش بهتر این درس در دوران دانشگاه هم کمک شایانی می کند.

درس ریاضی نه تنها به خودی خود مهم است بلکه بلد بودن آن در یادگیری بهتر سایر دروس موثر است. به عنوان مثال در درس فیزیک یا درس شیمی برای حل مثالها و مسئله ها بلد بودن ریاضی لازم است.

برای یادگیری بهتر ریاضی دبیرستان و متوسطه باید در کلاسهای تدریس مدرسه به صورت کامل شرکت نموده و در کنار آن، در صورت لزوم، از جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده کرد.

البته تنها شرکت در جلسات تدریس ریاضی مدرسه و کلاسهای خصوصی ریاضی کافی نیست. برای آموزش صحیح ریاضی، مطالعه، حل تمرین و مسئله و مرور هم لازم است.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و متوسطه بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان کلیک کنید.

در این بخش روشهای کاربردی برای موفقیت در آموزش ریاضی دبیرستان و دانشگاه ارائه می گردد.

1- در کلاسهای تدریس و در صورت لزوم تدریس خصوصی ریاضی حاضر باشید و از غیبت اجتناب کنید. در کلاس تدریس ریاضی فعال باشید و سوال بپرسید. خودتان جزوه بنویسید و مطالبی که به نظرتان مهم است را یادداشت نمائید.

2- اگر مطلبی را متوجه نشدید یادداشت کنید و در پایان کلاس از معلم و مدرس ریاضی خودتان بپرسید. از سوال پرسیدن نترسید و هر موضوعی را که متوجه نشدید بپرسید.

3- حتما بعد از کلاس تدریس ریاضی و یا جلسات تدریس خصوصی ریاضی درس را مرور کنید. نگذارید مطالبی که خوانده شده است روی هم انباشت گردد. با مرور بعد از جلسات تدریس ریاضی درس را در طول ترم یاد می گیرید و در ایام امتحانات هم خیالتان راحت خواهد بود.

4- به هیچ عنوان خواندن درس ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. ریاضی درس شب امتحانی نیست. خواندن و یاد گرفتن ریاضی در ایام امتحانات واقعا سخت است. اگر هم بتوانید به این ترتیب درس را پاس کنید، در مقاطع بعدی به مشکل خواهید خورد.

5- تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید. در ابتدای کار مثالهایی که در کلاس درس حل شده است را مرور کنید. سپس مسائل ساده را حل کنید و در ادامه به مسائل و تمرینات پیشرفته تر بپردازید. هر چه تمرین بیشتری حل کنید، در حل مسائل ریاضی قویتر خواهید شد.


iranmodares


منبع: ایران مدرس



آموزش زبان روسی-تدریس خصوصی ریاضی نهم و دهم-تحقیق در عملیات-زبان های برنامه نویسی-مدرس ریاضیات-آموزش فیزیک دبیرستان-مقاومت مصالح-معلم ریاضیات دبیرستان-تدریس خصوصی ریاضیات-تحلیل سازه ها در مشهد-آگهی تدریس خصوصی-خسابان-تدریس شیمی 2-هندسه-تدریس ریاضیات دانشگاه-فیزیک دبیرستان-عمران سازه-تدریس زبان عربی-مدرس رشته مکانیک-مدرس فیزیک در تهران-دروس ابتدایی در زنجان-ریاضی پایه-زبان انگلیسی راهنمایی-ریاضی-شیمی-تدریس خصوصی-تدریس ادبیات-تدریس ریاضی-ریاضی-autocad-رآکتور پیشرفته-تدریس خصوصی حسابداری پیشرفته-شیمی-الکترومغناطیس-ریاضی دهم-انگلیسی-شیمی پایه تا پیش-آموزش عناصر و جزئیات-تدریس برنامه نویسی-لیست مدرسین دروس دانشگاهی-تدریص خصوصی فیزیک-تدریس فیزیک 2-مدرس حقوق-ریاضی-فیزیک-مهندسی معدن-طراحی اجزاء-شیراز-آموزش دروس دانشگاهی-تدریس خصوصی ماشین الکتریکی-تدریس زیست-فیزیک-تدریس خصوصی-تدریس ریاضیات دبیرستان-طرح-پژوهشی-ژنتیک-اموزش تعمیر مادربورد-تدریس دیفرانسیل-تدریس خصوصی ریاضی-تدریس دروس مهندسی عمران-تدریس تضمینی-ریاضی مقطع راهنمایی-دانشگاه-مدرس خصوصی فیزیک دبیرستان-ریاضی-آموزش دروس ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺑﺮﻕ-نوازندگی تمبک-شیمی-فیزیک-شیمی-انگلیسی-زبان-تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاه-آموزش تعمیرات اسپیکر-تدریس شیمی-استاد دروس تخصصی برق-تدریس ریاضی دبیرستان-powermill-عربی-سایت معتبر-آمار-تدریس زیست-ریاضیات-تدریس خصوصی-تدریس خصوصی فقه-سایت پایان نامه-تدریس رایگان ریاضی-تدریس خصوصی برنامه نویسی C-ریاضی کنکور-تدریس مفهومی ریاضیات-حسابان-دانشجوی دکترای مخابرات دانشگاه خواجه نصیر-فیزیک-پردازش تصویر دیجیتال-فیزیک-آموزش زبان انگلیسی پیشرفته-اموزش-تدریس-مدرس فیزیک تبریز-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.