مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

تدریس موفق ریاضی، کسب نمره عالی در درس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی

راهکارهایی برای تدریس موفق ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور و دانشگاه در این بخش ارائه می گردد. برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و برای موفقیت در کار تدریس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- اگر به کار تدریس ریاضی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. مسلما در صورتیکه به ریاضی و تدریس ریاضی علاقه داشته باشید به صورت اتوماتیک این علاقه را به شاگردانتان منتقل کرده و در کار تدریس موفق خواهید شد.
2- قبل از حضور در کلاسهای تدریس ریاضی آمادگی لازم را در خودتان ایجاد کنید. تسلط بر درس بسیار مهم است. اگر بر درس ریاضی مسلط باشید حتی نحوه بیان شما متفاوت خواهد شد. اگر بر درس مسلط باشید خودتان مطالب را از بالا می بینید و روانتر تدریس خواهید کرد.

3- کتاب و مقطعی از ریاضیات را تدریس کنید که بر آن مسلط هستید. مثلا اگر ریاضی کنکور را خوب نمی توانید تدریس کنید و یا جزوه آماده ای برای تدریس کنکور ندارید سراغ تدریس ریاضی کنکور نروید. اگر می توانید ریاضی ابتدایی یا دبیرستان را خوب تدریس کنید در همان مقاطع به کار تدریس بپردازید.


iranmodares


برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.
2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.
3- حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد.


برای مشاهده جزوات آموزشی فیزیک بر روی عبارت مقابل کلیک کنید.  جزوه فیزیک
برای مشاهده نمونه سوال امتحانی فیزیک بر روی عبارت مقابل کلیک کنید.  سوال فیزیک
برای مشاهده تست کنکور فیزیک بر روی عبارت مقابل کلیک کنید.  تست کنکور فیزیک
برای مشاهده مقالات در زمینه نحوه مطالعه فیزیک بر روی عبارت مقابل کلیک کنید.  فیزیک


برای استفاده مفید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- در صورت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، در طول ترم از این کلاسها استفاده نمائید.
2- به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.
3- فکر نکنید که تنها با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید در درس ریاضی نمره عالی کسب کنید. مطالعه و حل تمرین خودتان همواره لازم است.
4- در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید و هر سوالی که برایتان پیش آمد از مدرس خصوصی خودتان بپرسید.
5- کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مانند کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید. اگر تمرینی به شما داده شده حتما انجام دهید.


با استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می توانید در کنکور درصد بالاتری برای این درس زده و در جهت موفقیت در کنکور گام مثبتی بردارید.
ریاضی یکی از دروس مهم و تعیین کننده در کنکور رشته ریاضی و تجربی است. اگر بتوانید ریاضی را خوب بزنید واقعا به کسب رتبه خوب در کنکور کمک زیادی کرده اید.
برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور در مرحله اول باید در کلاسهای مدرسه شرکت کرده و کتاب درسی را با دقت بخوانید. از معلم ریاضی و دبیر ریاضی خودتان برای رفع اشکال و یادگیری بهتر مشورت و کمک بخواهید. هر سوالی که در کلاس درس برایتان پیش آمد بپرسید.
در مرحله بعد از کتابهای کمک آموزشی، تست های کنکور سالهای قبل و ... کمک بگیرید. با یک بر نامه ریزی خوب مطالعه، تست زنی و مرور را در کنار هم داشته باشید. در نهایت اگر درجایی از درس برایتان اشکالی باقی ماند، از جلسات آموزش خصوصی ریاضی کمک بگیرید و با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب هماهنگ کنید.


تدریس خصوصی ریاضی – تدریس خصوصی ریاضیات – تدریس ریاضی دبیرستان – تدریس ریاضی دانشگاهی – تدریس خصوصی ریاضی رشته انسانی – تدریس خصوصی ریاضی رشته تجربی – تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی مرتبط با رشته ریاضی – مدرس خصوصی ریاضی – تدریس حرفه ای ریاضیات – تدریس ریاضی با قیمت مناسب – تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی – بهترین مدرسین خصوصی درس ریاضی – تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی – تدریس ریاضی ابتدایی


کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی برگزار شده و در کنار آن مطالعه و حل تمرین خود دانشجو و دانش آموز وجود داشته باشد، می تواند به رفع اشکال، یادگیری بهتر و افزایش معدل بسیار کمک کند.


موارد زیر در کسب درصد بالای ریاضی کنکور می تواند موثر باشند:
1- حضور در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی
2- مرور مطالب ارائه شده در جلسات تدریس ریاضی بعد از برگزاری کلاس های ریاضی
3- حل مثال و تمرینات کافی برای تسلط بر مباحث درسی ارائه شده
4- نکته برداری از تمرنیات حل شده و رفع اشکال تمرینات سخت تر
5- جزوه برداری در کلاس تدریس ریاضی و حضور فعال در کلاس درس و پرسیدن سوال
6- حل تمرینات داده شده توسط مدرس ریاضی و یا معلم خصوصی ریاضی و برگرداندن به موقع ان


در این بخش مطالبی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان و  تهران، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی در کرج، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، هشتم و نهم و .... ارائه شده است.
همانطور که در بخشهای دیگر همین وب سایت گفته شده است، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است.
بهترین راه برای اینکه بدانید قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان چقدر است این است که به صفحه آگهی مدرسین سری بزنید. تعدادی از مدرسین در صفحه آگهی خودشان قیمت تدریس ریاضی و سایر دروس را گفته اند و می توانید به صورت حدودی تخمینی از هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی داشته باشید. تعدادی دیگر از مدرسین توافقی کار می کنند و تعدادی از مدرسین هم طی تماس تلفنی به شما هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی را خواهند گفت. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس ریاضی کلیک کنید.



iranmodares


حل مسائل و مثالهای حل شده توسط معلم، استاد و یا مدرس خصوصی ریاضی: مسائل و مثالهای حل شده را بدون نگاه کردن به راه حل آن دوباره حل کرده و راه حل خود را با راه حل ارائه شده توسط مدرس یا استاد خود مقایسه کنید. سعی کنید مسئله را خودتان حل نمائید. به صورت روزنامه وار خواندن سوالها و مرور سطحی فایده ای ندارد. با حل دوباره سوالها بیشتر با مسئله درگیر شده و علاوه بر اینکه به لحاظ ذهنی قویتر می شوید، یادگیری عمیق تری هم خواهید داشت. تعداد زیادی از دانش آموزان یا دانشجویان در طول ترم یا ایام امتحانات تعداد زیادی مسئله حل شده را از روی کتاب یا حل المسائل نگاه می کنند تا بلکه با دیدن تعداد زیادی سوال حل شده ریاضی بتوانند از پس امتحان برآیند. ولی اینگونه حل سوال و مسئله ریاضی و این شیوه مطالعه فایده ای ندارد. اگر تعداد محدودتری سوال حل کرده باشید ولی برای حل هر سوال به اندازه کافی فکر کرده و زحمت کشیده باشید درس را بهتر یاد گرفته و از لحاظ ذهنی قویتر می شوید. ذهن ریاضی شما تنها با فکر کردن و حل مسائل توسط خودتان قوی تر می شود. خواندن درس، حضور در کلاسها، مرور و .... این موارد همه لازم است ولی عاملیکه بیشترین تاثیر در یادگیری ریاضی توسط شما را دارد، حل مسائل و تمرینها به گونه ای است که گفته شد. درست مانند ورزشکاری که با بلند کردن هر وزنه ای که مقداری وزن آن از توانایی خودش بیشتر است مقداری به حجم عضلات خود می افزاید، شما نیز با حل هر مثال و مسئله ریاضی که مقداری شما را به تفکر وادارد مقداری به توانائی های ذهنی تان می افزائید. پس در قدم اول مثالها و تمرینات حل شده را خودتان یکبار دیگر حل کنید. برای حل این تمرینات و مثالها بدون نگاه کردن به حل آنها باید فکر کنید و این مفید است. اگر نهایتا نتوانستید حل کنید به راه حل نگاه کنید. این کار ایراد ندارد ولی اینکه از همان ابتدا مستقیم بروید سراغ راه حلها این نوع مطالعه برای یادگیری ریاضی مفید نیست. در ادامه از مسائل و تمرینات سخت تر و سطح بالاتر که ذهن شما را به چالش می کشد و توانائی های شما را افزایش می دهد استقبال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.