مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

موفقیت در آموزش و یادگیری ریاضی، جبر و احتمال، گسسته، ریاضی مهندسی و فیزیک

اگر می خواهید در درس ریاضی موفق شوید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
iranmodares

1- کتاب درسی را خوب بخوانید و در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به صورت کامل حاضر شوید. در کلاسهای تدریس غیبت نکنید. هر یک غیبت کلی شما را عقب می اندازد. ممکن است در جلسه امتحان و یا در جلسه کنکور به سوالی نتوانید پاسخ دهید و آن سوال در همان جلسه ای که غایب بوده اید بررسی شده باشد.
2- تمرینها و مثالهای کتاب درسی را بررسی و تحلیل کنید. متن کتاب درسی را خوب بخوانید. سوالهایی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر حل کنید و برای خودتان یا دوستتان توضیح دهید. بعد از جلسات تدریس یا تدریس خصوصی ریاضی همان روز درس را مرور کنید. حل مثال و مسئله و تمرین کلی یادگیری ریاضی است.
3-اگر در بخشی از درس ریاضی اشکال اساسی دارید و یا در سالهای قبل هم همان بحث را خوب یاد نگرفته اید، استفاده از کلاسهای خصوصی آموزش ریاضی ممکن است کمک کننده باشد. استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر آن می تواند مفید و موثر باشد. به شرطی که خودتان در کنار جلسات تدریس مسئله حل کنید و درس بخوانید. دقت کنید حتی با استفاده از کلاسهای خصوصی هم نقش شما کمرنگ نخواهد شد. تلاش خودتان همواره لازم است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی در سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین همین مطلب هم نشان داده شده اند.
4- علاوه بر تمرینهای حل شده در کلاس تدریس ریاضی و تدریس فیزیک خودتان هم تمرین و مسئله اضافی حل کنید. به کتابهای حل المسائل خیلی تکیه نکنید. در ابتدا سعی کنید مسائل و تمرینات را خودتان حل کنید. هر چه بیشتر بر روی یک مسئله فکر کنید، ذهنتان آمادگی بیشتری برای حل مسائل بعدی پیدا خواهد کرد. حتی اگر مطمئن نبودید که راه حلتان درست است، یک راه حل ارائه دهید. ایرادی ندارد که در ابتدای کار حل درست مسئله را بلد نباشید. اگر به نتیجه نرسیدید حل مسئله رانگاه کنید. همینکه بر روی حل سوال فکر کرده اید و راه حلی ارائه داده اید، ذهنتان قوی تر شده است.
5- اگر به هر دلیلی نتواستید در کلاسهای تدریس مدرسه شرکت کنید و یا با وجود شرکت در کلاسهای مدرسه باز در مبحث یا مباحثی از درسهای ریاضی و فیزیک اشکال داشتید، می توانید از جلسات تدریس خصوصی برای رفع اشکال استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس

 درس جبر و احتمال یکی از دروس اصلی و اساسی سال سوم رشته ریاضی فیزیک است.

در درس جبرو احتمال قوانین احتمال، اصل لانه کبوتری و ... ارائه می شود. مبحث احتمال که در درس جبر و احتمال ارائه می شود، در درس دیگری به اسم ریاضیات گسسته کاملتر خواهد شد.

در صورتیکه برای درس جبر و احتمال و یا ریاضیات گسسته به مدرس خصوصی احتیاج دارید، بر روی لینکهای تدریس جبرواحتمال و یا مدرسین ریاضیات گسسته کلیک نمائید.

تدریس خصوصی ریاضی – تدریس خصوصی ریاضیات – تدریس ریاضی دبیرستان – تدریس ریاضی دانشگاهی – تدریس خصوصی ریاضی رشته انسانی – تدریس خصوصی ریاضی رشته تجربی – تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی مرتبط با رشته ریاضی – مدرس خصوصی ریاضی – تدریس حرفه ای ریاضیات – تدریس ریاضی با قیمت مناسب – تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی – بهترین مدرسین خصوصی درس ریاضی – تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی – تدریس ریاضی ابتدایی


در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی درس ریاضی به ارائه خدمات نیاز دارید این مطلب را بخوانید. یک مدرس ریاضی خوب باید ویژگیهای زیر را داشته باشد:

1- فن بیان خوبی داشته باشد و بتواند مطالب را به خوبی و با زبان ساده توضیح دهد.

2- در کلاسهای تدریس به صورت منظم و سر وقت حاضر گردد.

3- خودش به اندازه کافی بر مطالب ارائه شده در جلسات تدریس ریاضی تسلط داشته باشد.

4- در کوتاهترین زمان ممکن بیشترین مطالب را ارائه دهد. به عبارت دیگر از زمان کلاس به صورت بهینه استفاده کند.

5- استراحت های به جا و منطقی در وسط کلاس در نظر بگیرد.

6- بعضا با عوض کردن بحث و استراحت های کوتاه کلاس ریاضی را از حالت خشکی خارج کند.

7- دانشجو یا دانش آموز را به بحث بکشاند تا هم از یادگیری او مطمئن شود و هم تمرکز افزایش یابد.


در جلسات تدریس خصوصی ریاضی باید سادگی روش توضیح مطالب را در نظر داشته باشید.

مطلب دیگر اینکه، باید مسائل را از بالا ببینید. اگر خودتان بر مطلب و درس تدریسی تسلط داشته باشید، به راحتی می توانید در نحوه ارائه و بیان درس به نحوی عمل کنید که شاگرد شما آن را خوب متوجه شود. ممکن است یک مبحث واحد از درس ریاضی را برای چند نفر مختلف با چند روش متفاوت توضیح دهید.

در جلسات تدریس ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی، حل مثال و تمرین را فراموش نکنید. برای شاگردتان هم حل مسئله و تمرین را در بین جلسات تدریس در نظر بگیرید. هر مطلبی را که توضیح دادید از آن مثال حل کنید. به نظر می رسد، اینکه ابتدا چند مطلب را به صورت یکجا توضیح دهید و بعد بخواهید از همه مسئله حل کنید، روش خوبی نباشد.

برای موفیت در تدریس ریاضی دبیرستان و دانشگاه، یکی از مهمترین عوامل هم تسلط بر بحث است. پس اگر بر درس تسلط ندارید، قبل از جلسات تدریس مطالعه را فراموش نکنید.

منبع: ایران مدرس

برای یادگیری بهتر درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم جلسات خصوصی ریاضی شرکت کنید.

2- بعد از کلاسهای مدرسه یا کلاس خصوصی ریاضی مطالب ارائه شده را مرور نمائید.

3- مثالهای حل شده در کلاس ریاضی را دوباره حل کنید.

4- متن کتاب درسی را با دقت بخوانید.

درس ریاضی مهندسی به نسبت سایر دروس زیر مجموعه دروس ریاضی مقطع دانشگاهی کمی سنگین تر است. بسیاری از مدرسانی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی فعالیت می کنند، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی را نیز انجام می دهند.
اگر برای درس ریاضی مهندسی به مدرس خصوصی احتیاج دارید، بر روی عبارت تدریس ریاضی مهندسی کلیک کنید. با کلیک بر روی لینک ارائه شده، لیست مدرسین خصوصی ریاضی مهندسی نمایش داده خواهد شد.

ریاضی مهندسی یکی از دروس مهم مقطع کارشناسی است اکثر رشته های مهندسی درس ریاضی مهندسی را در چارت درسی خودشان دارند. از جمله سرفصلهای درس ریاضی مهندسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
سری فوریه و انتگرال آن و تبدیل فوریه: تعریف سری فوریه، فرمول اولر، بسط در نیم دامنه، نوسانات واداشته، انتگرال فوریه. معادلات با مشتقات جزئی، انتگرال خط در صفحه مختلط، قضیه انتگرال کوشی، محاسبه انتگرال خط بوسیله انتگرالهای نامعین، فرمول کوشی، بسطهای تیلر و مکلورن، انتگرالگیری به روش مانده ها، قضیه مانده ها، محاسبه برخی انتگرالهای حقیقی و ....

دکتر دیویس میگوید شما سعی می کنید به یک کودک جمع اعداد چند رقمی ا آموزش دهید این بسیار واضح ومشهود است اما در حیرت هستید چرا این کار مشکل به نظر می رسد ؟آنچه لزم دارید این است که یک متخصص باشید یک معلم کار آمد با سالها تجربه وتمرین . وی معتقد است که مادامی که مطالعات اخیر بر اهمییت دانش معلمان ریاضی فراتر از درس تاکید میکند این برای معلمان ریاضی ارزشمند است که در ریاضیات دانش ذاتی و ارثی داشته باشند . همچنین چالش در رقابت راهی برای تشخیص این دانش است .

در صورتیکه در زمینه تدریس دروس دبیرستان همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... به مدرس خصوصی احتیاج دارید، در وب سایت (ایران مدرس) به بخش تدریس خصوصی مراجعه نمائید.



iranmodares


تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در-مدرس مقاومت مصالح-تدریس solidworks-مدرس مهندسی صنایع-فیزیک-ریاضی-ریاضی-تدریس خصوصی آمار حسابداری-گرامر-هندسه تحلیلی-ریاضیات-آموزش IELTS-تدریس خصوصی ریاضی تدریس ریاضیات-تدریس خصوصی زیست-آموزش دروس مهندسی مکانیک-ریاضیات-تدریس ریاضی-تدریس خصوصی-اموزش-معادلات-تدریس ریاضی-تدریس آرایه های ادبی-ریاضیات دبیرستان-تدریس درس متره وبرآورد-تدریس خصوصی حسابداری پیشرفته-شیمی-حسابداری صنعتی-ریاضی-ریاضی عمومی-مقاومت-تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه-شیمی پایه-تدریس عربی نهم-پی ال سی-تدریس زیست-تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان-تدریس شیمی-تدریس زیست کنکور-AutoCAd-ریاضی دانشگاه-معلم خصوصی زیست-آموزش ریاضی-ریاضی پایه-فیزیک الکترونیک-ریاضی-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.