مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم؟

اگر می خواهید در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شوید باید خواندن ریاضی و مطالعه ریاضی را از خیلی وقت قبل شروع کنید. اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید تا برگزاری امتحانات زمان زیادی باقی مانده است از همین امروز شروع کنید به خواندن ریاضی. برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید و تصمیم بگیرید از امروز هر روز یکی دو ساعت (به تناسب وقتی که دارید) ریاضی بخوانید. مطالعه ریاضی در طول زمان یادگیری ان را راحت تر می کند و بهتر برای شما جا می افتد. بر وسوسه عقب انداختن مطالعه درس ریاضی غلبه کنید. هر چه زودتر مطالعه درس ریاضی را شروع کنید بهتر است. اگر در درس ریاضی اشکالات اساسی دارید از مدرسین ریاضی که در زمینه اموزش خصوصی ریاضی فعالیت دارند کمک بگیرید (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی و یا مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید).

برای یادگیری درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. البته قبل از آن باید درس ریاضی را به صورت پایه ای یاد گرفته باشید. به این معنی که سعی کنید ابتدا متن درس را بفهمید و متوجه شوید. فهمیدن متن درس به دو روش ممکن است. اول اینکه در کلاس ریاضی به مطالبی که مدرس ارائه می کند خوب گوش دهید و روی مطالب ارائه شده تمرکز کنید. در مرحله بعد متن کتاب درسی را خوب بخوانید. به روند حل سوالات و تمرینات توسط مدرس و معلم ریاضی خودتان دقت کنید. نحوه انتخاب فرمولها و روابط را مورد بررسی قرار دهید. اگر سوالی برای شما پیش آمد از معلم ریاضی و یا مدرس ریاضی خودتان بپرسید. سپس تمرین حل کنید. ابتدا تمریناتی که در کلاس ریاضی حل شده است را دوباره حل کنید و در ادامه سراغ تمرینات جدید و حل نشده بروید.

اگر لازم است از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید، برگزاری این کلاسها را هم به ایام امتحانات واگذار نکنید. کلاسهای خصوصی هم در طول ترم مفید تر است.
از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی استفاده نمائید. در ایام امتحانات هم درس ریاضی را با جدیت بخوانید.
اگر می خواهید در درس ریاضی 20 بگیرید مطالعه این مقاله بسیار مفید است. در مقاله مزبور 20 راهکار برای 20 گرفتن در درس ریاضی ارائه شده است.
برای موفقیت در امتحان ریاضی و قبولی در ان با نمره خوب درس را به صورت مفهومی و عمقی بخوانید. فقط فرمول حفظ نکنید. مسائل را بفهمید.
حل نمونه سوالات امتحان برای موفقیت در امتحان ریاضی می تواند مفید باشد. برای دانلود جزوات رایگان و سوالات امتحانی ریاضی بر روی عبارت دانلود ریاضی کلیک کنید.
همانطور که گفته شد، بهترین توصیه برای موفقیت در امتحان ریاضی این است که خواندن درس را به ایام امتحانات موکول نکنید. خصوصا اگر می خواهید نمره بالا بگیرید باید زودتر شروع کنید.
از کتابهای کمک آموزشی معتبر برای یادگیری ریاضی استفاده نمائید. هر کتابی که بدستان رسید را نخوانید و برای ان وقت نذارید. البته کتاب درسی در اولویت اول است. قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب

اگر می خواهید در امتحان ریاضی قبول شوید و نمره خوبی بگیرید باید به خودتان نظم بدهید. خصوصا اگر ترمهای قبل در درس ریاضی نمره خوبی نگرفته اید باید این ترم از همان اوایل ترم شروع به درس خواندن بکنید و با نظم و برنامه پیش بروید. یادگیری ریاضی به تلاش و کوشش و زمان نیاز دارد. شاید ترمهای قبل مطالعه ریاضی را عقب انداخته اید تا زمان امتحانات فرا رسیده است و در ایام امتحانات هم زمان کافی برای مطالعه نداشته اید. این خودش یکی از عواملی است که می تواند در نهایت منجر به گرفتن نمره کم در درس ریاضی گردد. بنابراین برای موفقیت در امتحان ریاضی و گرفتن نمره قبولی در آن و حتی نمره خوب در درس ریاضی سعی کنید از همان اوایل ترم خواندن ریاضی را شروع کنید. اگر نمره شما در درس ریاضی در ترمهای قبل 10 تا 12 بوده است (به عنوان مثال) برای ترم پیش رو هدفی برای گرفتن نمره بهتر برای خودتان انتخاب نمائید (مثلا: نمره من در درس ریاضی در این ترم بیشتر از 15 است). البته می توانید نمره های بهتری بگیرید ولی به هر حال اگر قبلا خیلی خوب نبوده اید انتخاب هدف نمره 20 شاید کمی برای خودتان هم غیر واقعی به نظر برسد و برای رسیدن به آن زیاد تلاش نکنید. اما اگر ترمهای قبل نمره شما حدود 15 و 16 بوده است این ترم می توانید هدف خودتان را گرفتن نمره 20 در این درس قرار دهید. در طول ترم درس بخوانید و در کلاسهای ریاضی به صورت مرتب شرکت کنید.
کلاسهای ریاضی را کامل شرکت کنید و فعال باشید: اگر می خواهید در درس ریاضی قوی باشید و ریاضی را خوب و مفهومی یاد بگیرید، در کلاسهای ریاضی شرکت کنید. مزیتی که کلاسهای ریاضی دارد این است که اولا مدرس و معلم شما مطالب را به صورت جمع بندی شده ارائه می کند و ثانیا روی مطالب ارائه شده بحث شده و مطلب را بهتر یاد می گیرید. دوستانتان ممکن است سوال بپرسند و همین سوال پرسیدنها و بحث روی مطالب باعث می شود درس را بهتر آموزش ببینید. در کلاسهای ریاضی هر سوالی که برای خودتان هم پیش آمد را می توانید بپرسید و درس را بهتر هم یاد بگیرید.  تدریس خصوصی ریاضی هفتم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.