مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم برای یادگیری بهتر درس ریاضی

در این بخش در رابطه با تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم برای یادگیری بهتر درس ریاضی مطالبی ارائه می گردد. تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم برای آموزش و یادگیری درس ریاضی به وضعیت تحصیلی خودتان و میزان بلد بودن خودتان بستگی دارد. اگر درس را اصلا بلد نیستید حدود 15 جلسه، اگر در حد متوسط هستید 8 تا 10 جلسه، اگر اشکالات محدودی دارید حدود 4 جلسه و اگر اشکالات جزئی در درس ریاضی دارید 1 یا 2 جلسه کلاس تدریس خصوصی ریاضی کفایت می کند. البته موارد گفته شده به صورت حدودی است و اگر شما گیرایی خوبی داشته باشید یا مدرس شما سریع تدریس کند در هر حالت ممکن است تعداد جلسات کمتری لازم باشد و اگر بخواهید تمرینات بیشتر، نمونه سوالات امتحانی و .... حل کنید ممکن است تعداد جلسات بیشتری لازم باشد. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که در هر حالت بهتر است کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم برگزار شده و به ایام امتحانات موکول نگردد. چون همانطور که گفته شد، در ایام امتحانات مدرسین خوب و با سابقه تدریس خصوصی ریاضی وقت ازاد ندارند و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در این ایام بالا خواهد بود. برای گرفتن نتیجه بهتر، حین شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. اتفاقا فایده مهم موکول نکردن کلاسهای تدریس خصوصی به ایام امتحانات این است که در طول ترم شما وقت بیشتری برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله دارید و مطالب که به تدریج یاد گرفته می شود در ذهن شما باقی می ماند و در جلسه امتحان به خوبی می توانید از آن استفاده کنید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی، حل تمرین و مسئله و درس خواندن خودتان کاملا لازم است.چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم؟ برای 20 گرفتن در درس ریاضی باید با برنامه ریزی پیش بروید و در طول ترم خوب درس بخوانید. در کلاسهای ریاضی از همان ابتدای ترم به صورت مرتب شرکت کنید و در طول ترم درس را مرتبا مرور کنید. برای 20 گرفتن در درس ریاضی لازم است تمرینات و مسائل زیادی حل کنید و هیچ اشکالی را بدون پاسخ نگذارید. در صورت لزوم برای رفع اشکال و تسلط کامل بر مطالب درسی از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه 20 گرفتن در درس ریاضی و امتحان ریاضی بر روی این لینک کلیک کنید. 

قیمت تدریس ریاضی به چه عواملی بستگی دارد؟ همانطور که گفته شد، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کاملا متغیر است و به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی می توان به تعداد جلسات تدریس ریاضی، زمان برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاسهای ریاضی، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاسهای ریاضی، مقطع تحصیلی و درس تدریسی و ... اشاره کرد. مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)

نمونه سوال و جزوه ریاضی از کجا پیدا کنیم؟ در سایت (ایران مدرس) جزوات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور، جزوات کنکوری ریاضی، حل تمرینات متن کتابهای ریاضی و ... برای دانلود رایگان ارائه شده است. برای دانلود جزوه و سوالات امتحانی و ... برای درس ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید. مطالب ارائه شده در این وب سایت به صورت رایگان ارائه شده است و برای یادگیری بهتر ریاضی می توانید از انها استفاده کنید. البته کتاب درسی خودتان را در اولویت اول قرار دهید.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنیم؟ چنانچه قصد دارید به عنوان مدرس ریاضی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید، آگهی تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و در ایام امتحانات بازدید روزانه ان به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی را مطالعه کنید. ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت تبلیغات روزنامه و تبلیغات تراکت برای جذب شاگرد هم مزیتهای بسیاری دارد. از جمله اینکه ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و حتی اگر تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید، هزینه ان به نسبت تبلیغات در روزنامه و چاپ تراکت خیلی کمتر است. ایران مدرس از نظر گوگل برای عبارتهای شاکل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک یازدهم، معلم خصوصی ریاضی، مدرس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی فیزیک هالیدی و .... از نظر گوگل بهینه است. بنابراین وقتی متقاضان کلاس خصوصی ریاضی و فیزیک از طریق گوگل در جستجوی مدرس هستند با دیدن سایت ایران مدرس در صدر نتایج به راحتی به سمت آگهی و تبلیغات تدریس شما هدایت می شوند. آگهی و تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی هدفمند است. وقتی شما در ایران مدرس که یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کنید افرادی آگهی شما را خواهند دید که واقعا نیازمند خدمات تدریس خصوصی هستند.


iranmodares


اگر باز هم می خواهید قیمت کلاسها مناسبتر و ارزان تر باشد، با یک دو نفر از دوستانتان که سطح تحصیلی انها تقریبا مشابه خودتان است هماهنگ کنید و کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. اگر برای یک جلسه کلاس نیمه خصوصی 100 هزار تومان هم پرداخت کنید و 2 نفر در کلاس حاضر باشید هر نفر 50 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. همان مدرس برای کلاس خصوصی ممکن است 80 هزار تومان از شما بگیرد. پس کلاس نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک به لحاظ هزینه هم به نفع شما است و به لحاظ درآمدی هم به نفع مدرس می باشد. اگر همزمان با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید در نهایت هم با ضریب اطمینان بالاتری در امتحان یا کنکور قبول خواهید شد و هم تعداد جلسات تدریس خصوصی کمتری لازم خواهید داشت و هزینه کلاسها برای شما پایینتر خواهد بود. مطالعه کنید: بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟
شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری و اموزش بهتر این درس می تواند کاملا مفید و موثر باشد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در تهران و کرج و کل کشور در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارند. وجود این اشکالات می تواند به دلایل مختلف از جمله خوب تدریس نکردن مدرس یا معلم ریاضی در ترمهای قبل، درس نخواندن خود دانشجو یا دانش آموز، تراکم زیاد شاگردها در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و بازدهی نداشتن کلاسها و .... باشد. برای جبران اشکالات پایه ای در درس ریاضی و یادگیری بهتر آن می توان از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کرد. در کلاسهای خصوصی ریاضی چون فقط مدرس و شاگرد خودش حضور دارد، معلم خصوصی ریاضی به راحتی می تواند متوجه شود که شاگردش در کدام بخش اشکال دارد.
شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی به این معنی نیست که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر نباشید یا اینکه دیگر لازم نیست خودتان درس بخوانید. اولا کلاسهای مدرسه و دانشگاه را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این کلاسها چون روس مطالب بحث می شود نکات خوبی را می توانید یاد بگیرید. در ضمن جزوه ای که در این کلاسها یادداشت می کنید را بعدا هم می توانید در ایام امتحانات مرور کنید و هم در کلاسهای تدریس خصوصی هم جزوه کلاسی خودتان بهترین منبع برای ارائه درس است. چون در نهایت مدرس و استاد ریاضی خودتان از همین جزوه امتحان خواهد گرفت. در ضمن اگر شما در کلاسهای اصلی خودتان جزوه بنویسید، در کلاس حواستان جمع تر هم خواهد بود و حتی اگر حداقل 50 درصد مطالب را یاد بگیرید بعدا در کلاسهای خصوصی ریاضی و یا حین مطالعه ریاضی کارتان راحت تر خواهد بود. نکته دیگر اینکه شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی شما را از مطالعه و حل تمرین و مسئله بی نیاز نمی کند. باید خودتان هم تمرین و مسئله حل کنید و درس بخوانید. با این وجود، باز هم کلاسهای خصوصی ریاضی برای موفقیت شما در این درس مفید و موثر است. هر اشکال و سوالی که داشته باشید از مدرس خصوصی ریاضی خودتان می توانید بپرسید.
اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک برای شما مهم است و می خواهید این کلاسها را با قیمت ارزان داشته باشید، نکاتی را باید در نظر بگیرید. به صورت معمول مدرسین با سابقه و با تجربه و اساتید دانشگاه و مدرسین و دبیران رسمی و .... با قیمت خیلی کم کلاس برگزار نمی کنند. پس اگر می خواهید از مدرسین خوب در کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید باید حاضر باشید برای این کلاسها تا حدی هزینه کنید. البته با همین مدرسین هم می توانید حرف بزنید و سر قیمت کلاسها با قیمت مناسب به توافق برسید.
محل مناسب برای برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی: به صورت معمول کلاسهای تدریس خصوصی در منزل برگزار می گردد. کلاسهای خصوصی ریاضی در منزل به دلیل جو راحت تری که دارد به نسبت آموزشگاه و موسسات بهتر است. در این حالت دانشجو یا دانش آموز وقتش را در مسیر رسیدن به کلاس تلف نخواهد کرد.
نحوه استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی ریاضی: اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بهترین استفاده را داشته باشید سعی کنید کلاسها را با یک مدرس با تجربه و خوب هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسها کمی بالاتر باشد. در ضمن در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید و خودتان هم درس بخوانید.
موارد لزوم کلاسهای خصوصی ریاضی: اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید و نمی توانید تمرینات را حل کنید ... اگر ترمهای قبل در درس ریاضی خیلی موفق عمل نکرده اید .... چنانچه قصد دارید این ترم به نسبت ترمهای قبل در نمره شما تحول مثبت بزرگی ایجاد شود ... در هر صورت استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی موثر است. 
تدریس ریاضی عمومی
موفقیت در آموزش و یادگیری ریاضی هفتم: برای موفقیت در درس ریاضی هفتم و یادگیری بهتر آن والدین باید تلاش کنند تا بر نحوه درس خواندن و مطالعه فرزند خودشان نظارت داشته باشند. دانش آموز باید به صورت کامل در کلاسهای مدرسه حاضر شود و برنامه خواب، ورزش، استراحت و تفریح ایشان به گونه ای تنظیم شود تا سرحال در کلاسهای ریاضی آماده شود. بسیاری از دانش آموزان چون شب ها دیر می خوابند در طول روز و در کلاس ریاضی و سایر کلاسها خیل حال و حوصله گوش دادن به مطالب را ندارند. بنابراین والدین در مرحله اول باید بر برنامه روزانه و برنامه درسی فرزندانشان نظارت داشته باشند. البته نباید خیلی به آنها سخت گرفت و انتظار داشت که فقط درس بخوانند ولی به هر حال فرض کنید در طول روزهای عادی هفته که معمولا دانش اموزان صبح زود از خواب بیدار می شوند، دیر خوابیدن شب می تواند مشکل ساز باشد و با وجود اینکه به ظاهر دانش آموز در کلاس ریاضی حضور دارد ولی در حقیقت به خاطر کمبود خواب و بی حوصلگی چیزی از درس متوجه نمی شود. پس در مرحله اول یک نظارت کلی بر برنامه درسی دانش آموزان پایه هفتم توسط والدین لازم است. در ادامه باید برای گرفتن نمره خوب در درس ریاضی هفتم و سایر دروس دانش آموز به صورت کامل در کلاسهای ریاضی حضور داشته باشد و به ایشان توصیه کنید که برای خودش جزوه بنویسد.
برای مشاهده لیست کامل مدرسینی که در زمینه آموزش ریاضی هفتم فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی هفتم و برای مشاهده لیست کامل تر مدرسینی که در زمینه آموزش ریاضی در تمامی مقاطع فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.