مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی موفق باشیم و خوب شاگرد جذب کنیم؟

اگر می خواهید در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشید و خوب شاگرد جذب کنید و در نهایت از تدریس ریاضی درآمد بالایی بدست آورید در مرحله اول باید آگهی خودتان را در یک سایت معتبر ثبت کنید. سایت ایران مدرس برای درج آگهی تدریس خصوصی ریاضی و تبلیغات تدریس به صورت کلی بهترین گزینه است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای ثبت آگهی تدریس در زمینه آموزش ریاضی و سایر دروس کاملا پربازده می باشد. سایت www.tadris-riazi.com هم گزینه بسیار خوبی برای ثبت تبلیغ در زمینه تدریس ریاضی است.برای ثبت تبلیغات تدریس می توانید از سایتهای عمومی تبلیغات اینترنتی مانند سایت سودایران هم استفاده کنید. سایت سودایران یک بخش تخصصی برای ثبت آگهی تدریس دارد (اینجا کلیک کنید). در هر صورت، برای موفقیت در تبلیغ تدریس ریاضی باید در مرحله اول سایت خوبی را انتخاب کنید. سایتهای ذکر شده موارد بسیار خوبی هستند. در مرحله بعد باید آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید. در عنوان آگهی سابقه کاری خودتان را درج کنید و اگر ویژگی شاخصی دارید ذکر نمائید. مثلا اگر در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید و یا دبیر رسمی هستید و یا در دانشگاه سابقه تدریس دارید و .... در هر صورت، ذکر این موارد در عنوان آگهی باعث افزایش تعداد کلیک و افزایش بازدهی آگهی شما می شود. نکته دیگر اینکه متن آگهی خودتان را کامل بنویسید. هر چه متن تبلیغات تدریس ریاضی شما کاملتر باشد و قانع کننده تر، احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. در نهایت برای تبلیغ خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب کنید.  چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟

در صورتی که در زمینه تدریس گروهی و یا خصوصی ریاضی مشغول به فعالیت هستید، وب سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و بنر شما می باشد. تعداد زیادی از مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به فعالیت مشغول هستند برای چندمین بار است که آگهی خود را تمدید می کنند و این خود نشان می دهد که درج آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس کاملا موثر است.

1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید این وب سایت در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز می باشد. بنابراین اگر آگهی تدریس خودتان را در این وب سایت ثبت کنید، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و می توانید شاگرد جذب کنید.
2- در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. تمامی بازدید کنندگان این سایت برای مشاهده مطالب آموزشی، جزوه، سوال، لیست مدرسین و .... از ایران مدرس بازدید می کنند. بنابراین چون این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس و آموزش فعالیت دارد، ثبت آگهی در آن به نسبت سایتهای عمومی تبلیغاتی برای جذب شاگرد موثرتر است.
3- ایران مدرس فقط در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. بنابراین آگهی و تبلیغات شما در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری در بین هزاران آگهی با موضوعات غیر مرتبط گم نخواهد شد. اگر می خواهید در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است.
4- سایت ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است. به این معنی که وقتی کاربران در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس ریاضی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی حسابان و ... را وارد می کنند، سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهند دید.

ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس ریاضی ایران است و هیچ سایت دیگری را در ایران نمی توانید پیدا کنید که در مجموع ویژگیهایی مشابه سایت ایران مدرس داشته باشد و برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی بتواند با این سایت برابری کند. اگر در کار تدریس ریاضی جدی هستید و می خواهید درآمد بالایی از تدریس ریاضی داشته باشید، فرصت ثبت تبلیغات در ایران مدرس را از دست ندهید. در ایران مدرس با محیط کاملا آموزشی ای که فراهم شده است، تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین توسط متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی دیده خواهد شد و به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید.
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی: برای درس ریاضی هم مانند سایر دروس متن آگهی تدریس خصوصی را کامل و خوب بنویسید. در متن اگهی تدریس ریاضی اگر در آموزشگاههای تدریس خصوصی، مدارس و یا دانشگاههای مختلف سابقه تدریس دارید آن را بنویسید. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که اسم تمامی دروس ریاضی را با جزئیات کامل در متن اگهی بنویسید. مثلا اگر ریاضی ششم تدریس می کنید حتما عبارت تدریس خصوصی ریاضی ششم را در متن آگهی بنویسید. یا اگر در زمینه آموزش و تدریس هر کدام از دروس هندسه 1 و هندسه 2 ، ریاضیات گسسته، جبر و احتمال، ریاضیات دانشگاهی، محاسبات عددی، امار و احتمال و .... فعالیت دارید و می خواهید در هر کدام از این زمینه ها شاگرد جذب کنید، در متن اگهی اسم تمامی این دروس را هم بنویسید. در وب سایت (ایران مدرس) محدودیتی برای تعداد کاراکترهای متن آگهی تدریس وجود ندارد و توضیحات شما هر چه کاملتر باشد بهتر است. نکته دیگر اینکه در همین سایت، بعد از ورود به کنترل پنل برای درس ریاضی و یا هر درس دیگری می توانید خلاصه جزوه ثبت نموده و بازدید صفحه آگهی خودتان و در نتیجه جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. به عنوان مثال می توانید برای مباحثی مانند انتگرال و مشتق، حد و رفع ابهام حد، فرمولهای انتگرال گیری، نسبت های مثلثاتی و .... جزوه های خلاصه ای تهیه کنید، شماره تماس خودتان را در آن ثبت نمائید و در همین سایت به اسم خودتان درج نمائید.
اگر می خواهید برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آگهی تدریس خصوصی درج نمائید و درآمد کسب کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معلادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه 1 تا 3) قرار دارد. به این ترتیب وقتی متقاضیان تدریس ریاضی در جستجوی مدرس ریاضی در گوگل این عبارتها را وارد کنند، ایران مدرس را در صدر نتایج خواهند دید و با کلیک بر روی آن به سمت تبلیغات شما هدایت خواهند شد. ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و آگهی تدریس ریاضی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. علاوه بر موارد گفته شده، در این وب سایت بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه ریاضی و سایر دروس و .... نیز ثبت شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما علاوه بر صفحه اصلی و صفحات داخلی بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری هم وجود دارد و آگهی های تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور هم شاگرد جذب کنید. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی فرصت درج اگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.
برای ثبت آگهی و تبلیغات موفق در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان بهترین ویژگی خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید و یا در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا .... در عنوان آگهی بنویسید.
2- در متن آگهی اسم تمامی دروس تدریس خودتان را بنویسید. حتی اگر فقط ریاضی تدریس می کنید و مثلا توانایی تدریس هندسه و جبر و احتمال را هم دارید، در متن آگهی اسم این دروس را هم بنویسید.
3- متن آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که اگر متقاضیان تدریس و یا والدین آنها آگهی شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.
4- در همین سایت می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید. اگر می خواهید صفحه تبلیغات تدریس ریاضی شما بازدید بالایی بگیرد ثبت جزوه هم می تواند موثر باشد.
5- از شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان، فرومها و ... به آگهی تدریس خودتان لینک بدهید. به این ترتیب صفحه آگهی شما از نظر گوگل جایگاه بهتری پیدا می کند.

6-برای موفقیت در تدریس ریاضی و جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر باید آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب و موثر بنویسید.
7- برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی تدریس ریاضی موثر و پربازده مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یا آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.
8- برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از آموزش ریاضی کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را بالا نگه دارید و بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید. قبل از جلسات تدریس ریاضی سعی کنید که خودتان حتما بر مطلب مسلط باشید. اگر به جای بلد بودن مبحث بر آن مسلط باشید، در زمان کمتر مطلب بیشتری را با کیفیت بالاتر ارائه خواهید داد. به نظر می رسد که بهتر است بر روی چند درس متمرکز شوید و در انها به تسلط برسید. کسانی که تعداد زیادی درس را تدریس می کنند معمولا نمی توانند بر همه ی آنها مسلط شوند.
9- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مقاله راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را بخوانید.
10- برای موفق شدن در آموزش ریاضی به موفق شدن شاگردهایتان و نتیجه گرفتن آنها کمک کنید. شاگردهایتان را تا شب امتحان حمایت کنید.
11- مطالعه مقاله تدریس موفق ریاضی و موفقیت در تدریس ریاضیات در زمینه موفقیت در تدریس ریاضی می تواند موثر و مفید باشد.
12- برای موفقیت در تدریس ریاضی باید عالی عمل کنید. کار اضافه انجام دهید. کتاب کمک آموزشی به شاگردانتان هدیه دهید. جایگزینی خودتان را سخت کنید.
13- مطالب را به زبان ساده و از دید دانشجو یا دانش آموز توضیح دهید. حین توضیح درس، سوالاتی از خود دانشجو یا دانش آموز بپرسید که هم وارد بحث شود و هم بازخورد بگیرید و ببینید که آیا درس را متوجه می شود یا نه. اگر در فهم درس اشکال دارد و یا به سوالات شما نمی تواند پاسخ دهد، اشکال از روش تدریس شماست. حداقل در جلسات تدریس خصوصی ریاضی شما باید با دانشجو یا دانش آموز و سطح علمی او همانگ شوید.
14- باید مسائل را از بالا ببینید. اگر خودتان بر مطلب و درس تدریسی تسلط داشته باشید، به راحتی می توانید در نحوه ارائه و بیان درس به نحوی عمل کنید که شاگرد شما آن را خوب متوجه شود. ممکن است یک مبحث واحد از درس ریاضی را برای چند نفر مختلف با چند روش متفاوت توضیح دهید.
15- کلاس ریاضی را متنوع برگزار کنید. هم درس را ارائه دهید، هم تمرین و مسئله حل کنید و در بخشی از کلاس از خود شاگردانتان بخواهید که تمرین حل کنند. 

برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهای خودتان و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس، فرصت درج اگهی در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید. ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است و با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و ... ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. به این ترتیب متقاضیان آموزش و تدریس خصوصی ریاضی به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. تقاضا برای تدری خصوصی ریاضی به نسبت سایر دروس بالاتر است. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید و کسب درآمد نمائید.  درج آگهی رایگان تدریس خصوصی
درسهای ریاضی و فیزیک متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی دارد. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید و کلیک اسپیس را بزنید تا فاصله بیفتد، خواهید دید که در پیشنهادهای گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک وجود دارد. این پیشنهادهای گوگل بر مبنای جستجوی کاربران است. به این معنی که این عبارتهای پیشنهادی را کاربران بیشتر جستجو کرده اند. پس مشخص است اگر در این زمینه خوب فعالیت داشته باشید و بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و در کنار آن برای جذب شاگرد خوب کار کنید می توانید درآمد بالایی از کار تدریس خصوصی بدست آورید. کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی بالایی دارد و حتی به عنوان کار و شغل دوم در کنار کار اصلی خودتان و یا در کنار درس و تحصیل خودتان (اگر دانشجو هستید) هم می توانید به ان بپردازید. بسیاری از مدرسینی که درس ریاضی تدریس می کنند در کنار آن فیزیک را هم تدریس می کنند. شما برای شاگردهایی که جذب می کنید می توانید هر دو درس را تدریس کنید. البته نحوه تدریس این دو درس با هم کمی متفاوت است. در درس ریاضی در بسیاری از موارد روابط و فرمولها ارائه می شود و هدف یادگیری انجام محاسبات ریاضی است در حالیکه در درس فیزیک روابطی که ارائه می شود مفهومی می باشد و باید در کنار ارائه انها معنی فیزیکی این روابط هم به خوبی تشریح گردد. برای مطالعه در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی مقاله چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟ را بخوانید.


منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.