مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

بهترین سایتهای آموزش و تدریس ریاضی

بهترین سایتهای آموزش و تدریس ریاضی در این بخش معرفی می گردد. اگر در جستجوی بهترین سایتهای آموزش و تدریس ریاضی هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

1- سایت ایران مدرس: در سایت ایران مدرس (بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران) مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس ریاضی کلیک کنید. در ضمن در این سایت تعداد بسیار زیادی جزوه ریاضی، سوال امتحانی، تست کنکور، حل تمرین و مسئله و .... برای درس ریاضی ارائه شده است. برای مشاهده این مطالب بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید.

2- سایت تدریس ریاضی: سایت تدریس ریاضی هم سایت بسیار خوبی است و به صورت تخصصی در زمینه آموزش و تدریس ریاضی فعالیت دارد. برای مشاهده این سایت بر روی عبارت سایت تدریس ریاضی کلیک کنید و برای مشاهده مقالات ثبت شده در این سایت در زمینه آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی بر روی عبارت مقالات ریاضی کلیک نمائید.

3- سایت اپارات: سایت آپارات را احتمال می شناسید. در این سایت ویدئوهای خوبی برای آموزش ریاضی ارائه شده است. برای مشاهده فیلم های مرتبط با آموزش ریاضی بر روی عبارت فیلم آموزش ریاضی کلیک کنید.

4- سایت کانون: در این سایت هم مطالب خوبی برای آموزش ریاضی ارائه شده است. به عنوان مثال برای مشاهده مطالب آموزش در زمینه ریاضی نهم می توانید بر روی لینک آموزش ریاضی نهم کلیک کنید.

5- سایت سودایران: در سایت سودایران و در بخش تدریس خصوصی این سایت هم لیست تعداد زیادی از مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید. بر روی عبارت مدرسین ریاضی کلیک کنید.

6- سایت ایران کنکور: اگر در زمینه آموزش و یادگیری ریاضی کنکور به کمک نیاز دارید می توانید از مدرسین ریاضی ثبت نامی در سایت ایران کنکور کمک بگیرید. بر روی لینک تدریس ریاضی کنکور کلیک کنید.

7- سایت mathlearningcenter : اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید در این سایت هم مطالب مفیدی برای یادگیری بهتر ریاضی می توانید پیدا کنید.

در رابطه با روشهای آموزش و یادگیری ریاضی مطالعه مقالات زیر هم می تواند مفید باشد.



iranmodares

چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و موفق باشیم؟

8- سایت انجن ریاضی ایران: اگر می خواهید با انجمن ریاضی آشنا شوید و در جریان کارهای آنها قرار بگیرید و به ریاضی علاقه دارید می توانید به سایت آنها سر بزنید. آدرس سایت انجمن ریاضی http://fa.ims.ir/ است.   در فروردین‌ماه‌ سال‌ ۱۳۵۰ ‌همزمان‌ با برگز‌ار‌ى‌  دومین‌ کنفر‌انس‌ ریاضى‌ کشور در د‌انشگاه‌ صنعتى‌ شریف‌، ‌هیات‌ موسسان‌ با تصویب‌ ‌اساسنامه‌ و ‌انتخاب‌ ۶ نفر به‌ ‌عنو‌ان‌ ‌ا‌عضا‌ى‌ شور‌ا‌ى‌ اجر‌ایى‌، تشکیل‌ ‌انجمن‌ ریاضى‌ ‌ایر‌ان‌ ر‌ا ‌ا‌علام‌ کرد.

9- سایت گروه درسی ریاضی دفتر تالیف: یک سایت بسیار مفید است و کتابهای پشتیبان تدریس ریاضی و .... را در این سایت می توانید دانلود نمائید. برای ورود به این سایت بر روی این لینک کلیک کنید.

10- سایت دپارتمان ریاضی دانشگاه شریف: در این سایت می توانید در زمینه ریاضی در دانشگاه شریف اطلاعات خوبی را کسب کنید. برای مشاهده این سایت بر روی لینک ریاضی شریف کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.