مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی را 50 بزنیم

در این بخش در رابطه با نحوه 50 زدن درصد ریاضی در کنکور مطالبی ارائه شده است. البته اگر بخواهید می توانید درس ریاضی را بالاتر هم بزنید ولی به هر حال در این بخش روی درصد 50 درصد تمرکز خواهیم کرد.
نمره منفی و تأثیر پاسخ های نادرست در تست زنی در کنکور

نکته مهمی در این زمینه وجود دارد و باید به یک سوال کلیدی و اساسی پاسخ داده شود. آیا برای کسب درصد بالا و زدن 50 درصد ریاضی بهتر است کل مطالب خوانده شود و هر کدام را به اندازه 50 یا 60 درصد بلد باشیم و یا 50 درصد مطلب ها را بخوانیم و بر آن مباحثی که خوانده ایم تسلط کامل داشته باشیم؟ به احتمال زیاد از روش دوم نتیجه بهتری می گیرید. همانطور که می دایند در کنکور تست هایی را می توانید پاسخ دهید که بر مباحث مربوط به آن به صورت کامل مسلط باشید. در سالهای اخیر تست های ریاضی و سایر دروس مفهومی تر هم شده اند. بنابراین وقتی می توانید سوال و تستی را پاسخ دهید که مبحث مرتبط با آن را خوب فهمیده باشید.
چگونه در ریاضی کنکور موفق باشیم؟

اگر می خواهید درس ریاضی را 50 درصد و یا بالاتر بزنید بهتر است مباحثی که اصلا از آن خوشتان نمی آید و در مدرسه هم نتوانسته اید به درک خوبی از آنها برسید را کنار بگذارید و نخوانید. البته ما حالت ایده ال را در نظر نمی گیریم. در بهترین حالت و ایده ال ترین حالت بهتر است تمامی مباحث خوانده شود و بر همه ی آنها هم مسلط باشید. اما در این بخش در رابطه با 50 درصد زدن ریاضی حرف می زنیم و به هر حال یا شما زمان برای تمام کردن مباحث ندارید و یا قصد دارید در همین حد برای درس ریاضی وقت بگذارید. پس بهتر است مطالبی که از آن اصلا خوشتان نمی آید را کلا کنار بگذارید. البته 50 درصد مطالب را حذف نکنید. بلکه 20 تا 30 درصد را می توانید نخوانید. 60 تا 70 درصد مطالب که مواردی است که خودتان به ان علاقه دارید را خوب بخوانید و تسلط پیدا کنید. باید آنقدر بر این مباحث مسلط باشید که در جلسه کنکور به محض اینکه سوالات را دیدید تشخیص دهید که از این مباحث خوانده شده شما است و با تسلط بالا پاسخ دهید. در همین مباحث هم ممکن است تست های سختی مطرح شود که پاسخ دادن به آنها وقت زیادی بگیرد. از کنار این تست ها هم عبور کنید. اگر 60 یا 70 درصد مباحث را خوب خوانده باشید و بر انها مسلط باشید 50 درصد زدن درس ریاضی در کنکور برای شما کاری نخواهد داشت. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه می تواند مفید  و موثر باشد.


حتما بخوانید:

روش مطالعه ریاضی برای کنکور

عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور 93 از زبان خودشان

چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم

چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم

چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم


iranmodares



چگونه ریاضی را 50  بزنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.