مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی 20 شویم

در این بخش در پاسخ به سوال چگونه ریاضی 20 شویم مطالبی ارائه می گردد. 20 شدن در درس ریاضی کار راحتی است. البته به تلاش و پشتکار نیاز دارد ولی به هر حال اگر در طول ترم درس بخوانید یک هدف قابل دستیابی است.

برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان 20 گرفتن در درس ریاضی مهم است. گرفتن نمره خوب در این درس و 20 گرفتن در درس ریاضی می تواند بسیار مفید و در عین حال شیرین باشد. ریاضی درس بسیار مهمی است. در مقطع متوسطه برای رشته ریاضی فیزیک مهمترین درس و برای رشته های تجربی و انسانی مثل یک برگ برنده است. در رشته ریاضی اگر شخصی دروس مرتبط با ریاضیات مانند حسابان، هندسه، ریاضیات گسسته و .... را خوب بلد باشد و در ایام امتحانات نمره خوب و حتی 20 گرفته باشد در کنکور هم کارش راحت تر خواهد بود. برای رشته های انسانی و تجربی هم اگر چه ریاضی مهمترین درس نیست ولی چون اکثرا در کنکور آن را خوب نمی زنند اگر شخصی در این زمینه قوی کار کند روی تراز کلی اول اثر بسیار خوبی دارد. پس تقریبا برای تمامی رشته ها خوب بلد بودن ریاضی و در حد بیست بلد بودن آن کاملا مفید است. در ضمن، برای پاسخ دادن به تمرینات دروسی مانند فیزیک و شیمی باید ریاضیات و انتگرال گیری و مشتق گیری و .... را خوب بلد باشید. پس خوب بلد بودن ریاضی اینطور نیست که فقط برای خود امتحان ریاضی مفید باشد بلکه برای موفقیت در امتحان و کنکور سایر دروس هم اهمیت دارد. در پاسخ به سوال چگونه در امتحان ریاضی  20 بگیریم تعدادی از مقالات عالی در ادامه معرفی میگردد.

برای مطالعه در زمینه نحوه 20 گرفتن در درس ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید. در ضمن برای یادگیری بهتر درس ریاضی می توانید از مدرسین خصوصی ریاضی هم کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید.

چگونه امتحان ریاضی را بیست شویم

20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !

کسب نمره عالی در درس ریاضی و نمره ی 20 ریاضیات

چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم

چگونه ریاضی بخوانیم؟

چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم؟

نمره 20 ریاضی و در اولویت قرار دادن کتاب درسی

نمره 20 درس ریاضی و حضور فعال در کلاسهای ریاضی

نمره 20 ریاضی - حل تمرین و مسئله

نمره 20 درس ریاضی - استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی

برای یادگیری درس ریاضی انگیزه اشتیاق و هدف داشته باشید. هدفی برای خودتان در نظر بگیرید. اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید بر روی یک کاغذ بنویسید "من مطمئن هستم نمره این ترم من در درس ریاضی 20 است" و این کاغذ را به دیوار اتاقتان بزنید. به این ترتیب برای خودتان هدف تعیین کرده اید. برای رسیدن به هدف خودتان با انگیزه و اشتیاق درس بخوانید و تمام راهکارهای رسیدن به هدفتان را امتحان کنید. هدف سوخت کوره موفقیت است. اگر می خواهید در درس ریاضی عالی عمل کنید و نمره خوبی بگیرید باید برای خودتان هدف تعیین کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

به خودتان اطمینان داشته باشید و با اعتماد به نفس برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید. برای رسیدن به هر هدف خوبی و از جمله برای موفقیت در امتحان ریاضی و گرفتن نمره بیست در درس ریاضی باید به خودتان اعتماد داشته باشید. خودتان را باور کنید و با اعتماد به نفس ادامه دهید. به خودتان شک و تردید راه ندهید. حتی برای موفقیت در کنکور و یا هر کار دیگری هم این روحیه لازم است. فقط به هدف خودتان فکر کنید و به راههای رسیدن به آن. فکرهای منفی را کنار بگذارید و با تلاش و پشتکار به سمت هدفتان حرکت نمائید. گرفتن نمره 20 در درس ریاضی برای شما کاری ندارد. کافی است در طول ترم درس بخوانید و به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید.
مجموعه ای از عوامل که می تواند برای گرفتن نمره خوب ریاضی شما مفید و موثر باشد شامل حضور مرتب در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه، حضور فعال در کلاسها و نوشتن جزوه مناسب و سوال پرسیدن، درس خواندن در طول ترم و مرور و حل تمرین و مسئله به اندازه کافی، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای رفع اشکال و افزایش تسلط بر درس، مطالعه کتاب درسی و در اولویت قرار دادن آن به نسبت کتابهای کمک آموزشی، رفع اشکال و اجازه ندادن به اینکه هیچ اشکالی باقی بماند و .... است. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده می توانید در درس ریاضی بیست شوید. نمونه سوالات امتحانی هم دید بسیار خوبی به شما می دهد و باعث می شود در جلسه امتحان راحت تر از پس سوالات بربیائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.