مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنیم و موفق باشیم؟

در این بخش در رابطه با نحوه شروع کار در زمینه تدریس خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. معمولا مدرسین و اساتید و یا دانشجویان و فارغ التحصیلانی که به تدریس ریاضی علاقه دارند و می خواهند در این زمینه فعالیت کنند برای اینکه کار خودشان را شروع کنند اولین کاری که انجام می دهند در اینترنت آگهی های استخدام مدرس و معلم ریاضی را جستجو می کنند و سعی می کنند با آموزشگاهها مختلف حرف بزنند و از این طریق شاگرد جذب نمایند. البته برای شروع کار این روش روش خوبی است و اگر درآمد بالایی هم نداشته باشد باعث می شود شما در زمینه تدریس ریاضی تجربیات خوبی را بدست آورید.

آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی معمولا مدرسین مورد اعتماد و قدیمی خودشان را هم دارند و به همین دلیل ممکن است خیلی دیر به شما شاگرد معرفی شود و در بسیاری از مواقع حتی شاگردی هم معرفی نگردد. از طرفی ریاضی هم درسی است که اکثر افراد تدریس می کنند و متقاضی برای تدریس آن بالا است. بنابراین حقیقتی که وجود دارد این است که جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها کمی سخت است مگر اینکه در ایام امتحانات که وقت مدرسین خودشان تکمیل شد و نتوانستند شاگرد دیگری را قبول کنند به شما شاگردی معرفی شود. به هر حال این روش را امتحان کنید و ممکن است به شما شاگرد هم معرفی شود.


درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


iranmodares


برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی روشهای دیگری هم وجود دارد. می توانید به صورت مستقل برای خودتان تبلیغ کنید و یا با یکی دو نفر از دوستان خودتان یک گروه آموزشی تشکیل دهید و هزینه تبلیغات را تقسیم کنید. می توانید در روزنامه و یا سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com (بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران) و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com (که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد) و .... آگهی خودتان را درج نمائید. در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام هم می توانید فعالیت داشته باشید و از این طریق هم شاگرد جذب نمائید. خلاصه اینکه روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. اگر می خواهید در زمینه تدریس ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید به این هم فکر کنید که آیا به درس ریاضی علاقه دارید یا نه. اگر مثلا به تدریس خصوصی فیزیک بیشتر علاقه مند هستید فیزیک را درس بدهید. خلاصه اینکه در شروع کار سعی کنید درسی که تدریس می کنید را درست انتخاب نمائید. داشتن علاقه به دروس تدریسی برای موفقیت در کار خودتان ضروری است. برای موفقیت در کار تدریس ریاضی و تدریس خصوصی به صورت کلی مطالعه مقالات زیر می تواند مفید باشد.


چگونه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنیم؟

چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم

نکات مهم در زمینه شروع تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد، میزان درآمد مدرسین


iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.