مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از 10 هزار تومان تا 200 هزار تومان

قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از 10 هزار تومان تا 200 هزار تومان می تواند متغیر باشد. در حقیقت برای کلاسهای خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری قیمت و نرخ ثابت و مشخصی وجود ندارد. مدرسین وقتی کلاسهای ریاضی را برگزار می کنند برای شرکت در کلاس وقت می گذارند و اینکه هزینه زمان و وقت خیلی مشخص نیست و هر استادی با توجه با سابقه کاری، رزومه تحصیلی ، تعداد جلسات و سایر پارامترهایی که در نظر دارد هزینه ای را برای کلاسهای خودش در نظر می گیرد. ممکن است یک معلم ریاضی برای هر جلسه مبلغ 10 هزار تومان را درخواست کند و استاد دیگری با هزینه 200 هزار تومان حاضر شود در کلاسها شرکت نماید.

اطلاع دقیق از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی: برای اینکه از قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی به صورت دقیق اطلاع پیدا کنید بهترین راهکاری که وجود دارد این است که لیست مدرسین ریاضی را مشاهده کنید و ببینید که هر مدرس و استاد چه هزینه ای را برای کلاسهای خودش در نظر دارد. در سایت ایران مدرس (بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) مدرسین ثبت نامی در زمینه آموزش ریاضی و یا هر درس دیگری برای کلاسهای خودشان قیمت و هزینه هم در نظر گرفته اند. بر روی عبارت لیست معلم های ریاضی کلیک کنید و در ادامه بر روی عکس یا عنوان آگهی هر استاد کلیک نمائید تا ببینید مدرسین مختلف برای کلاسهای ریاضی چه هزینه ای را در نظر دارند. بعضی از مدرسین ممکن است به صورت توافقی تدریس کنند و بعضی دیگر در بخش هزینه تدریس قیمت مشخصی را ذکر نموده اند و خواهید دید که بازه تغییر قیمتها از حدود 10 و 15 هزار تومان تا 150 و 200 هزار تومان برای یک جلسه تغییر می کند.

با چه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی مناسب است؟ اینکه کلاسهای ریاضی با چه قیمت مناسب است را به صورت کامل نمی توان توضیح داد. نکته مهم این است که شما باید در مرحله اول این را مد نظر داشته باشید که کلاسها را با یک مدرس خوب و مجرب برگزار نمائید. اگر یک مدرس خوب را بتوانید پیدا کنید (برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس بر روی  https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php کلیک کنید) که بتواند شما را به بهترین نتیجه برساند اگر کمی هزینه های کلاس ایشان بالاتر هم باشد باز هم ارزشش را دارد. قیمت ارائه شده برای کلاسها توسط هر مدرس را در کنار رزومه و سوابق تدریس ایشان، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی و .... ببینید. مسلما مدرسین با تجربه، دبیران رسمی آموزش و پرورش، اساتید دانشگاهی که در دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر، دانشگاه تبریز و سایر دانشگاههای بزرگ ایران تدریس می کنند و خودشان هم فارغ التحصیل این دانشگاهها هستند هزینه بالاتری را برای کلاسهای خصوصی درخواست می کنند.

عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی: در مقالات مختلفی که در سایت ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ ارائه شده است، در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس توضیحات مفصلی داده شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 96 و 97 چقدر است؟ و قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی سال 96 و 97 در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شده قیمت این کلاسها از 10 تا 200 هزار تومان و حتی بیشتر (برای کلاسهای تضمینی و کنکوری و المپیاد و ....) می تواند متغیر باشد و به صورت متوسط شاید بتوان گفت در سال 97 و 98 قیمت 70 تا 100 هزار تومان برای هر جلسه مناسب است. سابقه تدریس مدرس، مقطعی که قرار است تدریس شود، شهر محل تدریس، زمان برگزار کلاس و تعداد جلسات و ... بر نرخ کلاسهای ریاضی موثر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.