مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی ریاضی و یادگیری بهتر درس ریاضی

در این بخش مطالب در رابطه با استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی ریاضی و یادگیری بهتر درس ریاضی ارائه می شود. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ریاضی برای شما بازدهی خوبی داشته باشد باید مجموعه ای از عوامل و پارامترها را در نظر داشته باشید. در مرحله اول با کلیک بر روی عبارتی که در بالا گفته شد می توانید لیست مدرسین را مشاهده کنید. در لیست مدرسین ثبت نامی در این وب سایت می توانید معلم های رسمی آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه و مدرسین مجربی که خودشان در دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر، امیرکبیر و سایر دانشگاههای دولتی و سراسری درس خوانده اند را مشاهده نمائید. فقط به مشاهده لیست مدرسین و اساتید اکتفا نکنید. بر روی آگهی تدریس هر مدرس کلیک کنید تا جزئیات بیشتر را مشاهده نمائید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت توضیحات کاملی در رابطه با سابقه تدریس و رزومه کاری خودشان، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، افتخاراتی که کسب کرده اند و دانشگاهها و مدارسی که قبلا و یا در حال حاضر در آن درس می دهند و .... را هم ذکر نموده اند. با این ترتیب می توانید با در دست داشتن اطلاعات کافی معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید.
مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی

برای موفقیت در امتحان ریاضی و ریاضی کنکور، برای رفع اشکال و جمع بندی در ایام امتحانات و برای یادگیری مفهومی و عمقی درس در طول ترم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی راهکار بسیار خوبی است. البته منظور این نیست که فقط با شرکت در این کلاسها می توان به هر نتیجه ای رسید. همواره درس خواندن و حل تمرین و مسئله توسط شاگرد لازم است. درس ریاضی درسی است که برای یادگیری بهتر آن باید تمرین و مسئله حل شود. اصلا بدون حل تمرین و مسئله یادگیری ریاضی ممکن نیست. حتی تمریناتی که در کلاسهای خصوصی تعیین می شود را هم باید حل کرد. مهمترین مزیت کلاسهای خصوصی ریاضی این است که سطح کلاس کاملا قابل تنظیم است و دانش آموزان و دانشجویان ضعیف برای رسیدن به سطح خوب و عالی و دانش آموزان و دانشجویان متوسط و خوب برای اول شدن در کلاس و گرفتن نمره 20 در امتحان و .... می توانند از این کلاسها استفاده نمایند. در کلاسهای خصوصی می توان از پایه های قبل هم سوال پرسید، سوالاتی که در کلاس درس فرصت پاسخ دادن به آنها وجود نداشته است را پرسید و در کل هر اشکالی را برطرف نمود. 

برای اینکه این کلاسها در پیشرفت تحصیلی و موفقیت شما در امتحان ریاضی، کنکور ریاضی و یادگیری عمقی ریاضی مفید باشد خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. وقتی تمرین حل می کنید متوجه خواهید شد که چند درصد مطالب را یاد گرفته اید و اشکالات شما در این حالت خودشان را نشان خواهد داد. وقتی تمرین حل می کنید خود جلسات تدریس خصوصی هم مفیدتر خواهد بود و مطالبی که معلم ارائه می کند را بهتر متوجه خواهید شد. در کلاسهای خصوصی وقتی حرفی برای گفتن دارید و می توانید حرف بزنید و اظهار نظر کنید و در کل با حضور فعال در کلاس درس را بهتر متوجه شوید که در بین کلاسها درس خوانده باشید. 1000 جلسه کلاس هم مفید نخواهد بود اگر خودتان درس نخوانید. بنابراین برای اینکه خود این کلاسها مفید تر باشد و در نهایت نتیجه خوبی در امتحان بگیرید هم در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه شرکت کنید و هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید.
منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.