مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

قوی شدن در درس ریاضی و تقویت پایه ریاضی

در این بخش مطالبی در رابطه با قوی شدن در درس ریاضی و تقویت پایه ریاضی ارائه می گردد. در مقاله چگونه در ریاضی قوی شویم هم در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است. برای اینکه در درس ریاضی قوی تر شوید باید از تمامی ابزارهایی که در دسترس است استفاده نمائید. برای قوی شدن در درس ریاضی ابتدا باید برای هر مبحث پایه را خوب بذارید. باید مطالب پایه ای هر بحث را خوب آموزش ببینید از تمرینات ساده تر شروع کنید و در مرحله بعد سراغ تمرینات سطح بالاتر بروید. بسیاری از افراد در مباحث پایه ای درس اشکال دارند و بدون اینکه اشکالات را برطرف نمایند سراغ مباحث سطح بالا می روند. بنابراین در مرحله اول سراغ پایه ای ترین مباحث بروید و پایه ریاضی خودتان را تقویت کنید و بعد از انجام این مرحله با حل سوالات سطح بالا سراغ قوی تر شدن در این درس بروید.

اما پایه ریاضی را چگونه می توان قوی کرد و چگونه می توان ابتدا مباحث پایه ای را خوب آموزش دید. راهکارهای مختلفی دارد. در کلاس های ریاضی حاضر باشید. کلاس های ریاضی برای آموزش اولیه هر مبحث بهترین روش است. یعنی به جای اینکه بخواهید خودتان از همان ابتدای کار درس را بخوانید سعی کنید در کلاس ان را یاد بگیرید. در کلاس روی مطالب بحث می شود و اگر سوالی دارید می توانید بپرسید. استاد و معلم ریاضی شما با تجریه و سابقه ای که دارد در کمترین زمان ممکن مباحث را ارائه می کند. بنابراین تلاش کنید در کلاس ها حاضر باشید.

آیا فقط حضور در کلاس برای یادگیری پایه ریاضی کافی است؟ خیر اینطور نیست. اولا فقط حاضر بودن در کلاس کافی نیست. حضور شما باید حضور فعالی باشد. بهترین راهکار این است که در دریف های جلو بنشینید و جزوه بنویسید. جزوه نوشتن به جمع شدن حواس شما کمک می کند. سوال بپرسید و اگر اشکالات زیادی دارید از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید (مشاهده لیست مدرسین ریاضی). برای قوی شدن پایه ریاضی شما باید از تمامی امکانات به خوبی استفاده نمائید. در کلاس حاضر باشید و حضور فعال داشته باشید. قبل از کلاس نیم نگاهی به مبحث جدید بیندازید و بعد از کلاس هم مبحث خوانده شده را مرور نمائید. در فاصله زمانی بین کلاس ها تمرین و مسئله حل کنید و در نهایت در طول ترم برای یادگیری ریاضی وقت بگذارید. بهترین توصیه این است که در طول ترم درس بخوانید. برای یادگیری ریاضی درس خواندن در طول ترم و تمرین و مسئله حل کردن به اندازه کافی حیاتی است و به قوی تر شدن شما در این درس کمک می کند. مطالعه مقالات زیر هم مفید است.

چگونه ریاضی را خوب یاد بگیریم و قوی تر شویم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.