مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

نمره 20 ریاضی و موفقیت در درس ریاضیات

در این بخش مطالب مفیدی در زمینه نمره 20 ریاضی و موفقیت در درس ریاضیات ارائه شده است. اگر می خواهید در امتحان ریاضی 20 بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

همانطور که در مقالات قبلی وب سایت (ایران مدرس) هم گفته شده است، برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مهم است. در کلاس تدریس ریاضی شما مطلب را سریعتر یاد می گیرید. در این کلاسهای مدرس و معلم شما با تسلطی که بر مبحث دارد مطالب را به بهترین شکل به شما ارائه می کند. بنابراین حتما در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است غیبت نکنید. در کلاسهای تدریس ریاضی ممکن است بقیه همکلاسی های شما سوال بپرسند و روی مسائل و تمرینها بحث هم بشود. خود این امر به یادگیری بهتر شما کمک زیادی می کند. بنابراین به سوالهای همکلاسی های خودتان و جوابی که معلم ریاضی هم می دهد گوش کنید و نکات را یاد بگیرید. در کلاسهای تدریس ریاضی اگر سوالی برای خودتان هم پیش آمد بپرسید. یا اگر موقعیت مناسب نیست یادداشت کنید که بعدا بپرسید. همین سوال ممکن است بعدا در امتحان مشکل ساز شود (البته اگر سوال را نپرسید). در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس جزوه یادداشت کنید.چون هم حین نوشتن بهتری ساد می گیرید و هم بعدا که می خواهید درس را بخوانید جزوه خودتان را بهتر می فهمید. به امید جزوه دیگران نباشید.


گرفتن نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک با جلسات تدریس خصوصی ممکن است. البته برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری تنها به جلسات تدریس خصوصی بستگی ندارد ولی به هر حال، شرکت در جلسات تدریس خصوصی می تواند به موفقیت تحصیلی و کسب نمره بالا در این دروس کمک زیادی بکند.

در بسیاری از موارد کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله می تواند بسیار مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی بازدهی بالایی دارد و به این دلیل که به نسبت کلاسهای گروهی افراد کمتری در آن شرکت دارند، برای سوال پرسیدن و رفع اشکال در کلاس مفیدو موثر است. کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش اموزان و افراد ضعیف نیست. ممکن است یک دانش اموز یا دانشجوی متوسط هم با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و یا سایر دروس به یکی از دانش اموزان قوی کلاس تبدیل گردد. یا یک دانش اموز قوی و متوسط هم ممکن است در مبحث خاصی اشکال داشته باشد و با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی رفع اشکال انجام دهد. در حالت دیگر، هر دانشجو یا دانش آموزی ممکن است در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به دلیلی غیبت کند و با استفاده از کلاسهای خصوصی این غیبت را جبران نماید. بنابراین شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی و یا هر درس دیگری در حالت کلی می تواند مفید و موثر باشد. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک تنها شرکت در کلاسهای خصوصی کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. باید پشتکار داشته باشید و در طول ترم درس بخوانید. حتی باید کلاسهای خصوصی هم در طول ترم برگزار گردد. کلاسهای تدریس خصوصی، با توجه به مطالب گقته شده برای گرفتن نمره 20 و موفقیت در تحصیل موثر و مفید است.


برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان و .... شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند کمک کننده و مفید باشد. اگر در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک شرکت می کنید حتما در کنار این کلاسها تمرین و مسئله زیاد حل کنید. چون برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک حل تمرین خیلی مهم است. در ضمن درس فیزیک را باید کاملا مفهومی و عمیق بخوانید. اگر در کلاسهای تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان و ... هم شرکت می کنید، در کنار این کلاسها هم مطالعه و مرور را از یاد نبرید.



چگونه در امتحانات نهایی موفق شویم

1- در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه حاضر شوید. جبران کردن غیبت در کلاسهای تدریس سخت است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه چون روی مطالب ارائه شده بحث می شود یادگیری بهتر اتفاق می افتد. بنابراین تا جایی که ممکن است غیبت نکنید.

2- در کلاسهای تدریس جزوه یادداشت کنید. جزوه خودتان را در کلاس تدریس سادداشت کنید. ممکن است نکاتی که به نظر شما مهم است را دیگران یادداشت نکنند. بنابراین استفاده از جزوه دیگران جایگزین خوبی برای جزوه خود شما نیست.

3- در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی حضور فعال داشته باشید. در کلاس درس ساکت ننشینید. سوال بپرسید و در مباحث ارائه شده شرکت کنید. با مطالب ارائه شده درگیر شده و آنها را دنبال کنید.

4- در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به سوالات دیگران گوش دهید. سوالاتی که در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه توسط افراد دیگر پرسیده می شود ممکن است بعدا سوال شما هم باشد. به سوالهای دیگران و جوابی که به انها داده می شود دقت کنید.

5- درس را بعد از ارائه در کلاس همان روز مرور کنید. مرور درسهای ارائه شده در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی در همان روزی که مطالب ارائه شده است از فراموش شدن آنها جلوگیری می کند. با مرور مطالب در انرژی خودتان صرفه جویی می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.