مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرسین تدریس خصوصی ریاضی + آموزش ریاضیات دبیرستان و دانشگاه

مدرسین تدریس خصوصی ریاضی سوم دبیرستان، مانند مدرسین ریاضی سایر مقاطع، در وب سایت ایران مدرس در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی به فعالیت مشغول هستند.

دانش آموزان رشته ریاضی در سال سوم دبیرستان دروسی مانند حسابان، جبرو احتمال، هندسه و ... را نیز دارند. اگر برای دروس مزبور نیز به مدرس خصوصی نیاز دارید به موارد زیر توجه کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی حسابان بر روی عبارت مدرس خصوصی حسابان کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی جبر و احتمال بر روی عبارت مدرس خصوصی جبر و احتمال کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه 1 و آموزش خصوصی هندسه 2 بر روی عبارت مدرس خصوصی هندسه کلیک نمائید.

علاوه بر موارد ذکر شده در صورتیکه برای آموزش ریاضی سوم دبیرستان رشته تجربی، انسانی، هنر و ... به مدرس نیاز دارید، به پایین مطلب مراجعه کنید و یا بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


در وب سایت ایران مدرس هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس و آموزش خصوصی ریاضی دانشگاه و تدریس خصوصی فیزیک دانشگاهی فعالیت دارند.

علاوه بر آن در این وب سایت جزوات و نمونه سوالات امتحانی زیادی برای ریاضی دانشگاهی، فیزیک دانشگاه، فیزیک هالیدی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و .... ارائه شده است. با مراجعه به بخش دانلود همین سایت می توانید این موارد را دانلود نمائید.

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات دبیرستان و متوسطه به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید ...

اگر در طول ترم به هر دلیل موفق نشده اید ریاضی دبیرستان و متوسطه را خوب بخوانید و یا اینکه درس را خوانده اید و در حل مسائل و تمرینات مشکل دارید ....

در صورتیکه تصمیم گرفته اید این ترم در زمینه ریاضیات دبیرستان بهترین نتیجه را در مقایسه با ترم های قبل بگیرید و علاوه بر آن با آموزش صحیح ریاضی در کنکور نیز موفق شوید ...


به منظور مشاهده لیست مدرسین ریاضی و فیزیک دانشگاهی به ترتیب بر روی عبارتهای مدرس خصوصی ریاضی دانشگاه و مدرس خصوصی فیزیک دانشگاه کلیک کنید.


ریاضی یکی از دروس مهم دوران دبیرستان و دانشگاه است. حتی در دوره ابتدایی نیز ریاضی یکی از دروس مهم و کلیدی به شمار می رود.

برای یادگیری بهتر درس ریاضی در خود کلاسهای درس تدریس ریاضی باید به مطالب به خوبی گوش دهید. در کلاس درس نکته بردارید و سوال بپرسید. حضور فعال در کلاس تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه در یادگیری بهتر آن موثر است.

از طرف دیگر خود کتاب درسی را به خوبی مطالعه نمائید. مسائل و تمرینات کتاب درسی و تمرینات اضافه تر حل کنید. تمرین و حل مسئله مادر یادگیری درس ریاضی است.


بهترین راهکارها برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی و گرفتن نمره 20 در درس ریاضی در این بخش ارائه می گردد.

1- حضور مرتب در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه: در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حضور مرتب داشته باشید. اگر غیبت کنید، مطلبی که ارائه شده است را خودتان به خوبی نمی توانید یاد بگیرید. ضمنا در زمانهای بعد باید وقت بیشتری بذارید تا همان مطلب کلاس را خودتان یاد بگیرید.

2- جزوه برداشتن در کلاس درس: سعی کنید در کلاس درس حتما خودتان جزوه بردارید. هنگام نوشتن مطالب بهتر برای شما جا می افتد. ممکن است نکاتی به نظر شما مهم باشد که دیگران در جزوه خودشان آنها را یادداشت نکنند. بنابراین کپی گرفتن از جزوه سایر دانش آموزان و دانشجویان راه حل خوبی نیست. شما جزوه خودتان را بهتر خواهید فهمید.

3- داشتن تمرکز و حواس جمع در کلاس درس: در کلاس درس حواستان را جمع کنید و تمرکز صد در صدی داشته باشید. سوالاتتان را گوشه کاغذ یادداشت کنید و بپرسید. با مطالب ارائه شده در کلاس درس درگیر شوید و آن را دنبال کنید.

4- سوال پرسیدن در کلاس تدریس ریاضی: سوال پرسیدن بسیار مفید است. هر مطلبی که برایتان سوال بود را بپرسید یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید. از سوال پرسیدن هراس نداشته باشید.

5- مشارکت در کلاس درس و فعال بودن: به سوالهایی که توسط معلم ریاضی یا استاد ریاضی شما پرسیده می شود پاسخ دهید. برای حل تمرینات داوطلب شوید. به سوالات دیگران گوش دهید. خلاصه اینکه، در کلاس درس فعال باشید.



ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی در ترمهای اول و دوم ارائه می گردد. اگر دانشجو در این دو ترم اول بتواند به خوبی خودش را با محیط دانشگاه که به نسبت دبیرستان متفاوت است وفق بدهد، در ترمهای بعد هم موفق تر خواهد بود. بسیاری از دانشجویان در ترمهای اول به دلیل اینکه به جو موجود در دانشگاه و خوابگاه عادت ندارند، در درس خواندن به مشکل می خورند.

بنابراین در یکی دو ترم اول سعی کنید روی درسها متمرکز باشید. اگر برای یادگیری ریاضی 1 و ریاضی 2 دانشگاه هم مشکل داشتید و خواستید با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب هماهنگ کنید، به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید (بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاه کلیک نمائید) و از بین مدرسینی که مشاهده می کنید، با توجه به رزومه، سابقه کار، دانشگاه محل تحصیل و ... مدرس، استاد مورد نظرتان را انتخاب کنید.


اگر می خواهید تدریس خصوصی ریاضی را خوب انجام دهید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- قبل از جلسه تدریس ریاضی درس را خوب مرور کنید و بر آن مسلط باشید.

2- مطالبی را که قرار است در جلسه تدریس ریاضی گفته شود از قبل برنامه ریزی کنید.

3- همیشه سعی کنید اولین جلسه ای که برای هر کدام از شاگرهایتان برگزار می کنید بهترین جلسه تدریس ریاضی شما باشد. چون به این ترتیب هم کلاسها ادامه پیدا می کند و هم شاگرد شما دید خوبی نسبت به شما پیدا کرده و ممکن است شما را به دیگران معرفی کند. دقت کنید در کار تدریس خصوصی اگر می خواهید موفق باشید باید کیفیت را حفظ کنید.

4- جلسات بعدی تدریس ریاضی را هم با کیفیت بالا برگزار نمائید. هر بار که می خواهید کلاس تدریس جدیدی را آغاز کنید به خودتان بگویید که این بهترین جلسه تدریس من خواهد بود.

5- در کلاس درس و کلاس تدریس ریاضی مطالب را با بیان قابل فهم و روان توضیح دهید. از به کار بردن کلمات سنگین و عجیب غریب خودداری نمائید. مطلب را از بالا ببینید. سعی کنید اشکال شاگردتان را تشخیص دهید و آن مشکل را حل کنید. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است مشکل درسی مربوط به خودش را داشته باشد. تشخیص این مشکل و این کلاس تدریس ریاضی را به چه سمتی ببرید با شما است.



ریاضی اول دبیرستان یا ریاضیات متوسطه اول از دروس مهم ریاضی به شمار می رود. در حقیقت چون در این مقطع پایه ریاضی برای دانش آموز گذاشته می شود، اگر درس ریاضی به خوبی فراگرفته شود در فهمیدن بهتر این درس در سالهای بعد هم تاثیر گذار است.

برای یادگیری بهتر درس ریاضی اول دبیرستان در کلاسهای مدرسه به صورت کامل شرکت نمائید. بعد از کلاسها درس را مرور کنید. مسائل و تمرینات حل شده در کلاس ریاضی را یکبار دیگر حل نمائید. تمرینات و مسائل جدید حل کنید. در ادامه از نمونه سوالات امتحانی و جزوات موجود در اینترنت که تعدادی از آنها در ادامه آمده است استفاده نمائید.

دانلود 35 نمونه سوالات امتحانی ریاضی 1 (ریاضی اول دبیرستان) همراه با پاسخ تشریحی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.