مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

آموزش و یادگیری بهتر ریاضی و کسب نمره ی بالا در درس ریاضی

برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی و کسب نمره ی بالا در درس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- برای کسب نمره خوب در درس ریاضی هدف مشخصی داشته باشید.
2- نمره ای که در درس ریاضی می خواهید این ترم کسب کنید را به وضوح برای خودتان مشخص کنید.
3- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حاضر باشید.
4- درس ریاضی را در طول ترم بخوانید و به شب امتحان موکول نکنید.
5- در کلاسهای تدریس ریاضی تمرکز داشته باشید.
6- کتاب درسی ریاضی منبع اصلی مطالعه شما باشد.7- در کلاس ریاضی حضور فعال داشته باشید و سوال بپرسید.

اگر می خواهید برای امتحان ریاضی درس بخوانید در مرحله اول کلاسهای تدریس ریاضی را جدی بگیرید. در کلاسهای تدریس ریاضی مباحث درسی به صورت کاملا ارائه می گردد. درادامه تمرین و مثال حل می شود. تمرینات و مثالهایی که در کلاسهای تدریس ریاضی حل می شود برای یادگیری بسیار موثر است.

البته فقط حضور در کلاسهای تدریس ریاضی شرط نیست. بلکه باید در کلاسهای تدریس ریاضی حضور فعال داشته باشید. حل تمرین و مسائل را دنبال کنید و سوال بپرسید. اگر به هر دلیل نتوانستید در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کنید، برای جبران مطالب ارائه شده، از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


تدریس خصوصی ریاضی و ریاضی مهندسی + دانلود جزوه و سوال امتحانی
در وب سایت ایران مدرس مدرسان زیادی ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوص ریاضی و برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی فیزیک بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک کلیک نمائید. در بسیاری از موارد کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله می تواند بسیار مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی بازدهی بالایی دارد و به این دلیل که به نسبت کلاسهای گروهی افراد کمتری در آن شرکت دارند، برای سوال پرسیدن و رفع اشکال در کلاس مفیدو موثر است. کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش اموزان و افراد ضعیف نیست. ممکن است یک دانش اموز یا دانشجوی متوسط هم با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و یا سایر دروس به یکی از دانش اموزان قوی کلاس تبدیل گردد. یا یک دانش اموز قوی و متوسط هم ممکن است در مبحث خاصی اشکال داشته باشد و با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی رفع اشکال انجام دهد.
1- در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه حاضر شوید. جبران کردن غیبت در کلاسهای تدریس سخت است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه چون روی مطالب ارائه شده بحث می شود یادگیری بهتر اتفاق می افتد. بنابراین تا جایی که ممکن است غیبت نکنید.

2- در کلاسهای تدریس جزوه یادداشت کنید. جزوه خودتان را در کلاس تدریس سادداشت کنید. ممکن است نکاتی که به نظر شما مهم است را دیگران یادداشت نکنند. بنابراین استفاده از جزوه دیگران جایگزین خوبی برای جزوه خود شما نیست.

3- در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی حضور فعال داشته باشید. در کلاس درس ساکت ننشینید. سوال بپرسید و در مباحث ارائه شده شرکت کنید. با مطالب ارائه شده درگیر شده و آنها را دنبال کنید.

4- در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به سوالات دیگران گوش دهید. سوالاتی که در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه توسط افراد دیگر پرسیده می شود ممکن است بعدا سوال شما هم باشد. به سوالهای دیگران و جوابی که به انها داده می شود دقت کنید.

5- درس را بعد از ارائه در کلاس همان روز مرور کنید. مرور درسهای ارائه شده در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی در همان روزی که مطالب ارائه شده است از فراموش شدن آنها جلوگیری می کند. با مرور مطالب در انرژی خودتان صرفه جویی می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.