مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

کلاسهای خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و اموزش ریاضیات

در این بخش مطالبی در زمینه کلاسهای خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و اموزش ریاضیات ارائه می شود. در صورتیکه برای یادگیری درس ریاضی مشکل اساسی و پایه ای دارید و حتی با گوش دادن در کلاس درس و مطالعه منظم نمی توانید مطالب را یاد بگیرید، با یک مدرس خصوصی ریاضی هماهنگ کرده و با برگزاری کلاس خصوصی در منزل سعی کنید مشکلات موجود را برطرف نمائید.
کلاسهای خصوصی ریاضی را از اول ترم به صورت هفتگی می توانید داشته باشید و یا هر چند وقت یک بار برای رفع اشکال می توانید از چنین کلاسهایی استفاده نمائید.
در صورتی که برای ریاضی، معلم خصوصی دارید، سعی کنید در کلاسهای درس مدرسه هم به مطالب گوش دهید و داشتن معلم خصوصی ریاضی نباید باعث شود تا کلا در کلاسهای مدرسه به مطالب گوش ندهید.

iranmodares

درس ریاضی یکی از دروسی است که معمولا دانشجویان و دانش آموزان زیادی با یادگیری آن مشکل داشته و روشهای مختلفی را برای آموزش ریاضی و رفع اشکال آن امتحان می کنند. یکی از راههای یادگیری و آموزش ریاضی، علاوه بر حضور در کلاسهای تدریس ریاضی در مدرسه، استفاده از جلسات و کلاسهای خصوصی ریاضی است.

در صورتیکه شما نیز برای آموزش و یادگیری درس ریاضی و یا رفع اشکال آن نیاز به استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی دارید، به منظور مشاهده لیست تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضیات دبیرستان و دانشگاه، بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک نمائید. با کلیک بر روی لینک مزبور، اسامی مدرسان ریاضی نمایش داده خواهد شد.


ریاضی متوسطه و دبیرستان شامل دروسی همچون ریاضی 1 و 2، حسابان، آمار، حساب دیفرانسیل، هندسه 1 و 2، هندسه تحلیلی، جبر و احتمال و ... است. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دوره متوسطه و دبیرستان و ریاضیات سایر مقاطع بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک نمائید


تدریس خصوصی فیزیک، زیست، زبان و ریاضی + استخدام تدریس خصوصی

زمان مناسب برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی چند ماه قبل از شروع امتحانات و در طول ترم است.

بارها و بارها در مقالات مختلف گفته شده است که اگر واقعا قصد دارید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید، برگزاری جلسات را موکول به ایام امتحانات نکنید.

ریاضی یکی از دروسی است که برای آموزش و یادگیری صحیح آن باید در کنار کلاس درس و مدرسه و جلسات آموزش خصوصی، تمرین حل کرد و مسائل را بررسی نمود. در ایام امتحانات وقت محدودی وجود دارد. بنابراین برگزاری جلسات تدریس در ایام امتحانات بازدهی چندانی ندارد.

البته اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید ایام امتحانات است، و در بخش هایی از درس اشکال دارید برگزاری جلسات تدریس خصوصی می تواند مفید باشد. ولی اگر کل درس را می خواهید در جلسات آموزش خصوصی ریاضی یاد بگیرید بهتر است که از چند ماه قبل شروع کنید. مثلا از همان زمانی که امتحانات میان ترم شروع می شود شما هم جلسات تدریس خصوصی را شروع کرده و به صورت پیوسته تا امتحانات پایان ترم ادامه دهید.

اگر می خواهید برای آمادگی کنکور هم از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید، چند ماه قبل از کنکور شروع کرده و به تناسب نیاز هفته ای یک جلسه و یا چند جلسه کلاس برگزار نمائید. در مورد کنکور هم برگزاری جلسات تدریس خصوصی را به ایام نزدیک کنکور که ایام جمع بندی است موکول ننمائید.


تدریس خصوصی و آموزش در منزل ریاضی در ایام امتحانات می تواند به کسب نمره خوب و موفقیت در درس ریاضی کمک شایانی بکند.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

ریاضی یکی از دروس مهم دوران دبیرستان و دانشگاه است. حتی در دوره ابتدایی نیز ریاضی یکی از دروس مهم و کلیدی به شمار می رود.

برای یادگیری بهتر درس ریاضی در خود کلاسهای درس تدریس ریاضی باید به مطالب به خوبی گوش دهید. در کلاس درس نکته بردارید و سوال بپرسید. حضور فعال در کلاس تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه در یادگیری بهتر آن موثر است.


دانلود رایگان فرمولهای مهم حد و مشتق و قواعد محاسبه حد در ریاضی



دانلود پرکاربردترین فرمولهای مشتق گیری و انتگرال گیری



دانلود روابط و فرمولهای پایه ای مشتق



دانلود جزوه کاربرد مشتق



دانلود نمونه سوالات امتحانی ریاضی سوم تجربی همراه با پاسخ تشریحی - مبحث مشتق


iranmodares


دانلود کل فرمولهای پایه انتگرال گیری و مشتق گیری



دانلود 121 فرمول انتگرال گیری


حین تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- برای هر دانشجو و دانش آموز جدیدی که دارید، بررسی کنید که اشکال اساسی او چه چیزی است. آیا در بحث های مربوط به مقاطع قبلی اشکال دارد و یا اشکال او تنها به مقطع حاضر بر می گردد. این مطلب را با پرسش سوال حین تدریس می توان تشخیص داد. اگر شاگرد شما در ریاضیات مقطعهای قبلی اشکال دارد می توان در یک جلسه اختصاصی به ان پرداخت و یا در بین مباحث جدید و مباحث ریاضی مقطع فعلی او می توان کم کم اشکالات قبلی را هم پوشش داد.

2- قبل از جلسات تدریس ریاضی سعی کنید که خودتان حتما بر مطلب مسلط باشید. اگر به جای بلد بودن مبحث بر آن مسلط باشید، در زمان کمتر مطلب بیشتری را با کیفیت بالاتر ارائه خواهید داد. به نظر می رسد که بهتر است بر روی چند درس متمرکز شوید و در انها به تسلط برسید. کسانی که تعداد زیادی درس را تدریس می کنند معمولا نمی توانند بر همه ی آنها مسلط شوند.

3- در کلاس تدریس ریاضی هم درس را ارائه بدهید و هم تمرین حل کنید. هر مبحثی را که تدریس کردید تمرین یا مثالی از آن حل کنید. معمولا حین حل سوال مباحث بهتر یاد گرفته می شوند. هر از چند گاهی از شاگردتان بخواهید که خودش تمرین را حل کند. بین جلسات تدریس هم تمرین بدهید و حل آن را برای جلسات بعد بخواهید. همانطور که می دانید ریاضی درسی است که فقط با حل تمرین و مسئله می توان بر آن مسلط شد.

4- جزوه کلاسی خود دانش آموز یا دانشجو را برای تدریس مورد استفاده قرار دهید. چون به هر حال سوالات امتحان از همان جزوه ارائه می گردد. حتی اگر تمریناتی را برای حل کردن در بین جلسات تدریس به شاگردتان می دهید، سعی کنید که مشابه تمرینات جزوه و یا از نوع همانها باشند. البته خوب است که مباحث تدریسی به صورت مفهومی و کاربردی توضیح داده شود. خوب تدریس کردن شما می تواند شاگردتان را به ریاضی کاملا علاقه مند کند.


اگر در جستجوی اساتید آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی هستید ...

اگر برای یادگیری بهتر ریاضی 1 دانشگاه و مباحث حد و مشتق و انتگرال و تکنیکهای انتگرال گیری به کلاسهای خصوصی نیاز دارید ....

در صورتیکه در یادگیری انتگرالهای دوگانه و چندگانه و انتگرال سطح  و حجم به مشکل خودره اید و قصد هماهنگی با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب را دارید ...

اگر می خواهید در ترم حاضر ریاضی را بهتر یاد بگیرید و نمره خوبی در ریاضیات عمومی دانشگاهی، ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل کسب کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضیات کلیک کنید.


اگر در جستجوی سایت مدرسین تدریس ریاضی و ریاضیات مهندسی هستید ...

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به مدرس نیاز دارید ....

اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید ....

در صورتیکه در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حضور نداشته اید و با شرکت در کلاسهای خصوصی قصد دارید غیبتهای خودتان را جبران نمائید ...

اگر درس ریاضی را یاد گرفته اید ولی تمرینات را نمی توانید حل کنید ....

در صورتیکه در ترمهای قبل در درس ریاضی عملکرد خوبی نداشته اید و این ترم می خواهید به بهترین شکل از پس امتحانات برآئید ...

در صورتیکه قصد دارید ریاضی را از پایه یاد بگیرید و در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه به سوالات پایه ای شما که مربوط به سالهای گذشته است پاسخ داده نمی شود ...

اگر در حال آمادگی برای کنکور کارشناسی و یا کنکور ارشد هستید و درس ریاضی برای شما ضریب بالایی دارد و می خواهید درصد خوبی را در آن کسب کنید ....

در هر صورت ...

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.