مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

راهکارهایی برای کسب نمره بهتر و موفقیت در درس ریاضی

در این بخش راهکارهایی برای کسب نمره بهتر در درسهای ریاضی و فیزیک ارائه می گردد.

1- تا جایی که ممکن است در کلاسهای تدریس ریاضی و تدریس فیزیک مدرسه حاضر شده و غیبت نکنید. با حضور در کلاسهای تدریس مدرسه درس را بهتر یاد می گیرید. سوالاتی که در کلاسهای تدریس مطرح می گردد و بحثهایی که اتفاق می افتد به یادگیری بهتر شما کمک می کند.

2- بعد از جلسات تدریس ریاضی و فیزیک مرور را فراموش نکنید. برای هر کدام از این درسها دفترچه ای داشته باشید و بعد از کلاس درس در حد دقیقه درس را مرور نموده و مهمترین نکاتی که از درس آن روز به نظرتان می رسد را در دفترچه مربوطه یادداشت نمائید.

3- حل تمرین و مسئله برای درسهایی مانند ریاضی و فیزیک کلید یادگیری این دروس است. در مرحله اول سعی کنید مثالها و تمرینهایی که در کلاس درس حل شده است را خوب یاد بگیرید و آنها را یک بار دیگر حل کنید. راه حل را برای خودتان توضیح دهید و اگر سوالی برایتان پیش آمد یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید.


4- مغز خودتان را مانند سایر عضلات با تمرین و مداومت می توانید قوی کنید. هر چه تمرین ریاضی بیشتری حل کنید، ذهن ریاضی شما و آن بخشی از مغز شما که با حل مسائل ریاضی در ارتباط است قوی تر خواهد شد. ابتدا از مسائل راحتتر شروع کنید و به مرور سراغ مسائل و تمرینات سطح بالاتر بروید.

5- اگر در بخشی از درس ریاضی اشکال اساسی دارید و یا در سالهای قبل هم همان بحث را خوب یاد نگرفته اید، استفاده از کلاسهای خصوصی آموزش ریاضی ممکن است کمک کننده باشد. استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر آن می تواند مفید و موثر باشد. به شرطی که خودتان در کنار جلسات تدریس مسئله حل کنید و درس بخوانید. دقت کنید حتی با استفاده از کلاسهای خصوصی هم نقش شما کمرنگ نخواهد شد. تلاش خودتان همواره لازم است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی در سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

6- هر سوالی که در کلاس برایتان پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید.

7- به سوالاتی که سایر دانش آموزان یا دانشجویان می پرسند گوش دهید.

8- بعد از کلاسهای تدریس ریاضی درس را مرور کنید.

9- در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید.

10- برای مشاهده مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

11- حین مرور درس هر سوالی که پیش آمد یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید.

12- سوالاتی که در کلاس تدریس ریاضی یا جلسات تدریس خصوصی ریاضی حل شده است را دوباره حل کنید.


اگر می خواهید امتحان ریاضی را خوب بدهید سعی کنید در طول ترم ریاضی را بخوانید. اگر می خواهید در امتحان ریاضی نمره خوبی بگیرید و معدلتان بهتر و بهتر شود باید به صورت پیوسته و در طول ترم درس بخوانید. برای موفقیت در امتحان ریاضی و یا هر درس دیگری باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید. ریاضی را باید در کنار سایر دروس بخوانید. یعنی یک برنامه ریزی خوب برای خودتان در نظر بگیرید و در آن هم به درس ریاضی بها بدهید و هم برای سایر دروس وقت بذارید.

برای موفقیت در امتحان ریاضی و موفقیت در تحصیل در حالت کلی باید انگیزه و علاقه شدیدی در خودتان ایجاد کنید. به این فکر کنید که اگر در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید و این درس را خوب یاد بگیرید چه نتایج مثبت دیگری برای شما خواهد داشت. مثلا باعث می شود معدل شما افزایش یابد. یا اینکه در رتبه کنکور شما هم در نهایت موثر است و در آینده تحصیلی و آینده شغلی شما هم تاثیر گذار است. باید هدف مشخصی برای خودتان در نظر بگیرد. مثلا این ترم نمره ریاضی من بالای 18 است. همین هدف خودتان را بر روی کاغذ بنویسید و به دیوار بزنید تا همیشه جلوی چشم شما باشد.


اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید، بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. تمرینها را دوباره حل کنید و مثالها را بررسی کنید. در این مرحله هم اگر سوالی پیش آمد یادداشت کنید که جلسه بعد بپرسید. تمرینها را خودتان از اول حل کنید. به جواب نگاه نکنید. ببینید آیا می توانید حل کنید. تا جایی که می توانید از مغزتان کار بکشید. ذهن شما هر چه بیشتر فعالیت داشته باشد و تمرین حل کند قوی تر می شود. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید قوی تر خواهید شد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید داشتن یک برنامه ریزی خوب است. سعی کنید در برنامه ریزی خودتان مطالعه، حل تمرین، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، استراحت و ... را بگنجانید.


البته فقط حضور در کلاسهای تدریس ریاضی شرط نیست. بلکه باید در کلاسهای تدریس ریاضی حضور فعال داشته باشید. حل تمرین و مسائل را دنبال کنید و سوال بپرسید. اگر به هر دلیل نتوانستید در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کنید، برای جبران مطالب ارائه شده، از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی را هم در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید.


کسب نمره عالی در درس ریاضی و تدریس موفق ریاضیات

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هفتم (ریاضی 7) به ارائه خدمات نیاز دارید ....

اگر در یادگیری مطالب ارائه شده در ریاضی هفتم ( عددهای صحیح، هندسه، جبر و معادله، مساحت و حجم، بردار، توان و ....) اشکال دارید و با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی قصد دارید اشکالات خودتان را برطرف کنید.

اگر می خواهید لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده نموده و مدرس مورد نظر خودتان را با مشاهده رزومه انها انتخاب کنید ....

در هر صورت برای مشاهده لیسات مدرسین ریاضی 7 و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در وب سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضیات کلیک کنید.

در سایت ایران مدرس هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند.

اگر شما نیز در زمینه تدریس ریاضی هفتم، تدریس ریاضی سایر مقاطع و تدریس سایر دروس فعالیت دارید، برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد از تدریس خصوصی در همین سایت عضو شوید (بر روی لینک عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک نمائید). در ادامه آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید.

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس هزاران مدرس (بیش از 13300 مدرس تا خرداد 95) ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند.

سرفصلهای ریاضی7 (ریاضی پایه هفتم) در ادامه ارائه شده است.

فصل ۱:راهبردهای حل مسئله- روشهای نمادین

فصل 2: عددهای صحیح

فصل 3: هندسه و استدلال

فصل 4: جبر و معادله

فصل 5: مساحت و حجم

فصل 6: اعداد طبیعی و اعداد اول

فصل 7: بردار

فصل 8: توان

فصل 9: احتمال

فصل 10:اعداد گویا

فصل 11:تبدیل های هندسی



iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.