مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

کسب درصد بالای ریاضی کنکور و نحوه مطالعات ریاضیات کنکوری

موارد زیر در کسب درصد بالای ریاضی کنکور می تواند موثر باشند:

1- حضور در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

2- مرور مطالب ارائه شده در جلسات تدریس ریاضی بعد از برگزاری کلاس های ریاضی

3- حل مثال و تمرینات کافی برای تسلط بر مباحث درسی ارائه شده

4- نکته برداری از تمرنیات حل شده و رفع اشکال تمرینات سخت تر

5- جزوه برداری در کلاس تدریس ریاضی و حضور فعال در کلاس درس و پرسیدن سوال



6- شرکت در آزمونهای آزمایشی: برای اینکه خودتان را محک بزنید شرکت در آزمونهای آزمایشی معتبر راهکار مناسبی است. به این ترتیب وضعیت خودتان را سنجیده و بارها حضور در جلسه کنکور را قبل از حضور در جلسه کنکور اصلی خودتان تجربه خواهید کرد. در آزمونهای آزمایشی ای که شرکت می کنید، سعی کنید با خودتان رقابت نموده و هر باز تراز خود را به نسبت دفعه قبل افزایش دهید.

7- تست زنی صحیح و اصولی: به منظور آمادگی برای کنکور، در کنار مطالعه و حل تمرین و مرور، یکی از مواردی که باید در برنامه شما گنجانده شود، تست زنی صحیح و اصولی است. هر چه تعداد تست هایی که کار می کنید بیشتر باشد، تسلط شما بر درس ریاضی افزایش خواهد یافت. در ابتدای کار تست ها را یکی یکی و بدون لحاظ کردن وقت بزنید. بعد از مدتی سعی کنید تست های ریاضی را به صورت زمان بندی شده و 10 تا 10 تا و یا با تعداد بیشتر بزنید.

8- یادداشت کردن جزوه های مناسب در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور: در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور و همچنین حین مطالعه کتابهای درسی و کمک آموزشی و حین تست زنی نکات مهم را در جزواتی برای خودتان یادداشت نمائید تا بتوانید در مرورهای بعدی از آنها استفاده کنید. در ایام نزدیک کنکور همین یادداشت ها و جزوات کوچک بسیار به شما کمک خواهد کرد.


بعد از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و ریاضی کنکور و ... سعی کنید مطالب را خوب مرور کنید. مرور شما نباید بیش از یک روز با برگزاری کلاس فاصله داشته باشد. نکاتی که حین مرور هم به نظرتان می رسد را در همان دفترچه کلاسی یادداشت کنید. پس بخشی از برنامه شما هم به مرور اختصاص پیدا می کند.

در قسمتهای بعدی کار باید مطالعه کتاب درسی، تهیه جزوه خلاصه از کتاب حین مطالعه، حل مسائل و تمرینات ریاضی و حل تست های کنکور ریاضی سالهای قبل را در برنامه خودتان جای دهید. هیچکدام از این موارد را از برنامه خودتان حذف نکنید. توصیه می شود اول درس را خوب بفهمید بعد سراغ تست زنی بروید. برای کسب درصد بالای ریاضی بعد از مطالعه مطالب، حل تمرین و تست کنکور خیلی مهم است.

اگر برای یادگیری بهتر درس ریاضی و سایر دروس به تست کنکور نیاز دارید، بر روی عبارت سوال و تست کنکور کلیک کنید. درصورتیکه در بخشی از درس ریاضی اشکال دارید برای برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی و مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



در صورتیکه برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور با مدرس خاصی هماهنگ کردید و در کلاسهای خصوصی شرکت نمودید، مطالعه و تست زنی خودتان را نباید فراموش کرده و از کلاسهای کنکور فقط به عنوان پشتیبانی استفاده نمائید.

به منظور مشاهده لیستی از مدرسین ریاضی فعال در زمینه تدریس ریاضیات کنکور، دبیرستان و دانشگاه بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی کنکور کلیک نمائید.


1- تست های کنکور سالهای گذشته را حل کنید.

2- با حل تست های کنکور و مسائل بیشتر تسلط خود را افزایش دهید. حین تست زنی نکات مهم تست ها را برای مرورهای بعدی یادداشت کنید.

3- اگر در بخش هایی از درس ریاضی اشکال دارید می توانید از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسان فعال در زمینه تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک نمائید.

روند ارائه شده برای مطالعه سایر دروس همچون شیمی و فیزیک هم کمابیش صادق است. در این زمینه می توانید از مدرس شیمی یا معلم فیزیک خود کمک بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.