مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

رفع اشکال در درس ریاضی دبیرستان و دانشگاه + موفق شدن در ریاضیات

اگر برای رفع اشکال در درس ریاضی دبیرستان و دانشگاه و یا یادگیری پایه ای آن به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، در همین وب سایت می توانید لیستی از بهترین مدرسان ریاضی را مشاهده نمائید.
iranmodares

مدرسین ریاضی ثبت نامی در وب سایت ایران مدرس در مقاطع مختلف تدریس می کنند. به منظور مشاهده فهرست و مشخصات مدرسین ریاضی، بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضی کلیک نمائید.
با کلیک بر روی عبارت ارائه شده در بالا، اسامی مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی را مشاهده خواهید کرد. با مشاهده لیست مدرسین و رزومه آنها به راحتی می توانید معلم خصوصی ریاضی مورد نظر خود را انتخاب نمائید.{به منظور مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس تمامی دروس (کل مدرسین ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس و به منظور مشاهده مدرسین خصوصی فعال در زمینه تدریس فصیرک نیز بر روی عبارت تدریس فیزیک در تمامی مقاطع کلیک نمائید.} 1- پیش مطالعه درس ریاضی: قبل از رفتن به کلاس درس مطلبی که قرار است درس داده شود را به صورت مختصر مطالع کنید تا یک دید اولیه نسبت به موضوع داشته باشید.
2- گوش دادن در کلاس درس: در کلاس درس با دقت گوش دهید. مطالبی که در کلاس ارائه می شود بعدا خودتان با انرژی بیشتری می توانید یاد بگیرید. پس بهتر است در همان کلاس درس آن را فرا بگیرید.

3- مرور بعد از جلسات تدریس: مرور بعد از جلسات تدریس به همان اندازه که راحت است، سخت هم می باشد. معمولا وقتی این بحث مطرح می شود همه تصمیم می گیرند آن را اجرا کنند ولی کمتر این اتفاق می افتد. مرورو بعد از تدریس به یادگیری شما کمک فراوان می کند.


4- سوال پرسیدن در کلاس تدریس ریاضی: سوال پرسیدن بسیار مفید است. هر مطلبی که برایتان سوال بود را بپرسید یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید. از سوال پرسیدن هراس نداشته باشید.

5- مشارکت در کلاس درس و فعال بودن: به سوالهایی که توسط معلم ریاضی یا استاد ریاضی شما پرسیده می شود پاسخ دهید. برای حل تمرینات داوطلب شوید. به سوالات دیگران گوش دهید. خلاصه اینکه، در کلاس درس فعال باشید.

6- داوطلب شدن برای حل مسائل در کلاس تدریس ریاضی: داوطلب شدن برای حل مسائل در کلاس تدریس ریاضی باعث می شود تا در کلاس درس فعالتر باشید و خودتان هم درس را بهتر یاد بگیرید. ضمنا اگر بخواهید برای حل مسائل داوطلب شوید باید درس را بهتر بخوانید و این هم به نوبه خودش به آموزش بهتر درس ریاضی شما کمک می کند.

7- نشستن در ردیف جلوی کلاس درس: با نشستن در ردیف جلوی کلاس درس، درس را بهتر متوجه می شوید. ضمنا اگر سوال داشته باشید بهتر می توانید آن را بپرسید. کلا کسانی که به یادگیری درس علاقه بیشتری دارند در ردیفهای جلوتر کلاس می نشینند.

8- حل تمرینات داده شده و برگشت به موقع آنها: هر تمرینی که معلم ریاضی، مدرس ریاضی یا استاد ریاضی به شما داد را در اسرع وقت حل کنید و برگردانید. از حل تمرینات جدید استقبال کنید. با فکر کردن روی تمرینات و ارائه راه حل برای آنها توانایی های ذهن شما بیشتر می گردد. درست مانند ورزشکاری که با برداشتن وزنه های سنگین و تمرین مرتب ماهیچه های خودش را قویتر می کند، شما نیز با حل تمرین ریاضی ماهیچه های ذهن و فکرتان را تقویت می کنید.

9- گوش دادن به سوال دیگران: اگر دیگر دانش آموزان و دانشجویان سوالی داشتند به آن گوش دهید. همین سوال ممکن است بعدا برای شما هم مطرح گردد.

10- انجام کار اضافه و داوطلب شدن برای حل تمرینات بیشتر: اگر تمرین اضافه، پروژه یا هر چیز دیگری در کلاس مطرح شد شما برای انجام آن داوطلب باشید. به یادگیری درس و حل مسئله و تمرین علاقه نشان دهید. همه چیز از خود شما شروع می شود. اگر با علاقه و با انگیزه کارها را انجام دهید تمام کائنات در جهت موفق شدن شما دست به کار می شود.


11- به صورت دوره ای درس را مرور نمائید.

12- اول کتاب درسی را خوب بخوانید و بعد از آن به سراغ کتابهای کمک آموزشی بروید.

13- از نمونه سوالات امتحانی سالهای قبل و جزوات ریاضی موجود در اینترنت استفاده کنید.

(برای مشاهده جزوات و نمونه سوالات ریاضی موجود در این سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت ریاضی کلیک کنید).

14- حین مطالعه و حل تمرینات ریاضی تمرکز داشته باشید و درس را برای خودتان توضیح دهید.

15- حین مطالعه درس خلاصه جزواتی یادداشت کنید تا در شب امتحان بتوانید برای مرور از آنها استفاده نمائید.

منبع: ایران مدرس

درس ریاضی یکی از دروس مهم و اصلی دوره دبیرستان و متوسطه و همچنین دانشگاه به حساب می آید. یادگیری درست و اصولی درس ریاضی در دوران متوسطه و دبیرستان به آموزش بهتر این درس در دوران دانشگاه هم کمک شایانی می کند.

درس ریاضی نه تنها به خودی خود مهم است بلکه بلد بودن آن در یادگیری بهتر سایر دروس موثر است. به عنوان مثال در درس فیزیک یا درس شیمی برای حل مثالها و مسئله ها بلد بودن ریاضی لازم است.

برای یادگیری بهتر ریاضی دبیرستان و متوسطه باید در کلاسهای تدریس مدرسه به صورت کامل شرکت نموده و در کنار آن، در صورت لزوم، از جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده کرد.

البته تنها شرکت در جلسات تدریس ریاضی مدرسه و کلاسهای خصوصی ریاضی کافی نیست. برای آموزش صحیح ریاضی، مطالعه، حل تمرین و مسئله و مرور هم لازم است.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و متوسطه بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان کلیک کنید.

استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی به معنی حذف جلسات تدریس مدرسه یا حذف مطالعه و حل تمرین نیست. همانطور که گفته شد، در کنار کلاسهای تدریس ریاضی در منزل، خود کلاسهای گروهی تدریس مدرسه و همچنین حل تمرین باید وجود داشته باشد.

اگر برای رفع اشکال درس ریاضی و یا یادگیری بهتر آن و ارتقاء معدل نیازمند جلسات تدریس خصوصی هستید، بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک نمائید تا لیست مدرسان نمایش داده شود.

ممکن است در کنار جلسات تدریس ریاضی به مدرس فیزیک هم نیاز داشته باشید. در اینصورت بر روی لینک مقابل کلیک نمائید: تدریس فیزیک در منزل.


درس ریاضی یکی از دروسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان در یادگیری آن با مشکل مواجه هستند. در بسیاری از اوقات اشکالات پایه ای وجود دارد و در موارد دیگر نیز به دلیل پایین بودن کیفیت کلاسهای مدرسه ممکن است یادگیری به خوبی اتفاق نیافتد. در حالت دیگر ممکن است در ایام امتحانات زمان باقی مانده برای مطالعه درس ریاضی کافی نباشد.

در همه ی موارد گفته شده استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در منزل می تواند مفید باشد. در جلسات تدریس ریاضی به صورت خصوصی مدرس به منزل دانش آموز یا دانشجو رفته و کلاس در منزل خود دانشجو یا دانش آموز برگزار می گردد.

در کلاسهای خصوصی ریاضی هم به علت کم بودن تعداد نفرات و هم به دلیل داشتن وقت کافی یادگیری به نسبت کلاسهای گروهی بهتر اتفاق می افتد. البته در این حالت نیز تلاش خود دانش آموز یا دانشجو لازم است.

برگزاری کلاسهای تدریس ریاضی در منزل مزیت دیگری که دارد این است که خصوصا در ایام امتحانات وقت دانش آموز یا دانشجو در مسیر تلف نشده و زمان بیشتری برای مطالع باقی می ماند.

اگر برای رفع اشکال درس ریاضی و یا یادگیری پایه ای آن به برگزاری جلسات تدریس ریاضی در منزل نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی دبیرستان و دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه کلیک نمائید.

بسیاری از مدرسین ریاضی درس فیزیک را هم تدریس می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس فیزیک کلیک نمائید.

درس ریاضی یکی از دروسی است که معمولا دانشجویان و دانش آموزان زیادی با یادگیری آن مشکل داشته و روشهای مختلفی را برای آموزش ریاضی و رفع اشکال آن امتحان می کنند. یکی از راههای یادگیری و آموزش ریاضی، علاوه بر حضور در کلاسهای تدریس ریاضی در مدرسه، استفاده از جلسات و کلاسهای خصوصی ریاضی است.

ریاضیات موضوع منحصر به فردی است. ریاضیات شامل علائم، فرمول ها، روش های ویژه، کتاب های درسی ای که سخت به نظر می آیند و خیلی کلمات و اصطلاحات منحصر به فرد است. در نتیجه، مهم است که از مهارت های مطالعه ای استفاده کنید که اختصاصاً مناسب ریاضیات باشد. در ادامه برخی که باید از آنها استفاده کنید، می آید:
1- شما نمی توانید ریاضیات را فقط با خواندن و گوش دادن یاد بگیرید. قسمت زیادی از یادگیری ریاضیات به فعالانه تمرین کردن بستگی دارد. این بدان معنی است که شما حتماً باید همه ی تکالیف و وظایف محوله ی درسی خود در ریاضیات را انجام دهید. یاد گرفتن چگونگی استفاده از فرمول ها و روش ها، حیاتی است.
2- ریاضیات یک موضوع زنجیره ای است. چیزی که در یک روز معین درس داده می شود بر اساس آموخته های روز قبل از آن است. همین که عقب افتادید، دوباره رسیدن به درس سخت می شود. آماده شدن برای امتحان آن هم در دقایق آخر، به شما کمک نخواهد کرد. باید در همه ی کلاس ها شرکت کنید و پابه پای معلم تان پیش بروید.

همانطور که در مطالب قبلی در رابطه با تدریس فیزیک و تدریس خصوصی ریاضی گفته شد، نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی از جمله سابقه کاری مدرس، شهر محل تدریس، مقطع تحصیلی، محل برگزاری کلاس و ... بستگی دارد.

نرخ کلاسهای تدریس ریاضی از ساعتی 10 هزار تومان شروع شده و بسته به مقطع تحصیلی و شهر محل تدریس می تواند تا ساعتی 50 هزار تومان و یا بیشتر باشد. در واقع هزینه جلسات تدریس ریاضی، فیزیک و کلاسهای خصوصی شیمی توافقی بوده و مقدار ثابتی ندارد.

برای هماهنگ کردن با یک مدرس ریاضی خوب و با قیمت مناسب بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کرده و از لیست مدرسین نشان داده شده، مدرس ریاضی مورد نظر خود را انتخاب کنید.


اگر برای رفع اشکال درس ریاضی و یا یادگیری پایه ای آن به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید...

اگر برای ارتقاء معدل و کسب نمره خوب در درس ریاضی تصمیم گرفته اید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید ...

اگر برای کسب درصد بالای کنکور در درس ریاضی قصد دارید معلم خصوصی ریاضی داشته باشید ...

اگر در دانشگاه مشغول به تحصیل بوده و در درس ریاضی اشکال دارید ....

اگر ....

برای مشاهده لیستی از بهترین مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک نمائید.


عبارات کلیدی: مدرسین ریاضی، ریاضی، تدریس ریاضی، ریاضیات، تدریس خصوصی ریاضی، مدرس ریاضی، مدرس خوب ریاضی


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات گسسته بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضیات گسسته کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه تحلیلی بر روی عبارت معلم خصوصی هندسه تحلیلی کلیک نمائید.

ریاضیات گسسته و هندسه تحلیلی جزو دروس مهم رشته ریاضی فیزیک بوده و یادگیری بهتر آنها هم در ارتقای معدل و هم در کسب رتبه خوب در کنکور موثر است. برای سادگیری بهتر این دو درسهم در کلاسهای مدرسه به صورت کامل شرکت کنید و هم در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.