مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

موفقیت در امتحانات نهایی ریاضی، ریاضی کنکور و دانشگاهی

برای موفقیت در امتحانات نهایی ریاضی، موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور سراسری و آزاد می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید.
کلاسای تدریس خصوصی به صورت کلی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی به صورت خاص، اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند و در کنار آن مطالعه و مرور و حل تمرین و مسئله وجود داشته باشد، می تواند در موفقیت تحصیلی موثر و مفید باشد.

دانلود اعداد گویا و روابط و محاسبات مربوطه


iranmodares


البته نباید به امید شرکت در کلاسهای خصوصی در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت کرد. کلاسهای گروهی ای که در دانشگاه و مدرسه تشکیل می شود نیز مزایایی برای خودش دارد. به عنوان مثال ممکن است حل یک مسئله به بحث کشیده شود و در جریان همان بحث شما مطالب زیادی یاد بگیرید. و یا یکی از هم کلاسی هایتان سوالی بپرسد که بعدا برای شما هم مطرح گردد.
چه در کلاسهای گروهی تدریس مدرسه و دانشگاه و چه در جلسات تدریس خصوصی سعی کنید حضور فعالی داشته باشید. سوال بپرسید و در مباحثی که مطرح می شود شرکت کنید. در کلاسهای تدریس مدرسه اگر کسی سوالی پرسید، گوش دهید و ببینید از آن چه چیزی می توانید یاد بگیرید. اگر سوال یا مسئله ای مطرح شد برای پاسخ دادن به آن داوطلب شوید.

دانلود خلاصه جزوه بحث مجموعه ها

در این بخش مطالبی در رابطه با آموزش، تدریس، جزوه و سوال امتحانی ریاضی 2 دوم دبیرستان ارائه می گردد. در وب سایت ایران مدرس ، مطالب زیاد و متنوعی در زمینه آموزش، تدریس، جزوه و سوال امتحانی ریاضی 2 دوم دبیرستان ارائه شده است.

دانلود خلاصه جزوه ریاضی اول دبیرستان

اگر در زمینه ریاضی 2 دوم دبیرستان به مدرس خصوصی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی دبیرستان و سایر مقاطع بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی دوم دبیرستان کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید. وب سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ریاضی وسایر دروس است. بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی را در بین سایتهای تدریس در ایران مدرس می توانید پیدا کنید. در سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته شده است. اگر شما هم در زمینه تدریس خصوصی ریاضی اول دبیرستان، ریاضی سایر مقاطع و سایر دروس دبیرستان، کنکور و دانشگاه فعالیت دارید، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت ثبت کنید.
تدریس خصوصی ریاضی 1 و 2 دانشگاه (ریاضیات عمومی دانشگاه) در کنار آموزش و تدریس خصوصی سایر دروس در سایت ایران مدرس  ارائه شده است.
ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی در ترمهای اول و دوم ارائه می گردد. اگر دانشجو در این دو ترم اول بتواند به خوبی خودش را با محیط دانشگاه که به نسبت دبیرستان متفاوت است وفق بدهد، در ترمهای بعد هم موفق تر خواهد بود. بسیاری از دانشجویان در ترمهای اول به دلیل اینکه به جو موجود در دانشگاه و خوابگاه عادت ندارند، در درس خواندن به مشکل می خورند.
بنابراین در یکی دو ترم اول سعی کنید روی درسها متمرکز باشید. اگر برای یادگیری ریاضی 1 و ریاضی 2 دانشگاه هم مشکل داشتید و خواستید با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب هماهنگ کنید، به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید (بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاه کلیک نمائید) و از بین مدرسینی که مشاهده می کنید، با توجه به رزومه، سابقه کار، دانشگاه محل تحصیل و ... مدرس، استاد مورد نظرتان را انتخاب کنید.
ریاضی اول دبیرستان یا ریاضیات متوسطه اول از دروس مهم ریاضی به شمار می رود. در حقیقت چون در این مقطع پایه ریاضی برای دانش آموز گذاشته می شود، اگر درس ریاضی به خوبی فراگرفته شود در فهمیدن بهتر این درس در سالهای بعد هم تاثیر گذار است.
برای یادگیری بهتر درس ریاضی اول دبیرستان در کلاسهای مدرسه به صورت کامل شرکت نمائید. بعد از کلاسها درس را مرور کنید. مسائل و تمرینات حل شده در کلاس ریاضی را یکبار دیگر حل نمائید. تمرینات و مسائل جدید حل کنید. در ادامه از نمونه سوالات امتحانی و جزوات موجود در اینترنت که تعدادی از آنها در ادامه آمده است استفاده نمائید.

دانلود 35 نمونه سوالات امتحانی ریاضی 1 (ریاضی اول دبیرستان) همراه با پاسخ تشریحی


راهکارهایی برای یادگیری بهتر و تقویت پایه درسی درس ریاضی
برای کسب نمره بالا در درس ریاضی دبیرستان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- به صورت مرتب در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه شرکت کنید.

2- در کلاسهای تدریس و آموزش ریاضی مدرسه به صورت کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.

3- در کلاس درس هر سوال که برایتان پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید.

4- به سوالاتی که دیگر دانش آموزان می پرسند گوش دهید چون ممکن است همان سوال بعدا برای شما هم پیش بیاید.

5- در کلاس درس جزوه بردارید و بنویسید. به این ترتیب درس را بهتر یاد می گیرید.

6- بعد از کلاس تدریس ریاضی سعی کنید همان روز یا روز بعد درس را مرور کنید.

7- تمرینات حل شده در کلاس درس را یکبار دیگر خودتان حل کنید.

8- درس را در طول ترم بخوانید و یادگیری ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید.

9- تا جایی که وقت دارید تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است.

10- در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید.
ریاضی چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی)، به نسبت ریاضی سایر مقاطع، مهمترین درس ریاضی ای است که باید خوانده شود. در کنکور بیشترین سوالات ریاضی از این ریاضی مطرح می شود. دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک در سال چهارم دبیرستان دروس مهمی همچون حساب دیفرانسیل، ریاضیات گسسته و هندسه تحلیلی دارند.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل بر روی عبارت مدرس خصوصی حساب دیفرانسیل کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات گسسته بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضیات گسسته کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه تحلیلی بر روی عبارت مدرس خصوصی هندسه تحلیلی کلیک نمائید.

علاوه بر موارد ذکر شده، اگر در رشته تجربی، انسانی و ... در سال چهارم دبیرستان به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضیات کلیک کنید.
برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه 1 و آموزش خصوصی هندسه 2 بر روی عبارت مدرس خصوصی هندسه کلیک نمائید.
دانلود رایگان تمامی کتابهای پایه هشتم (دوره اول متوسطه جدید)برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.

2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.

3- حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد.

4- مرور پیوسته درسهای ارائه شده در طول ترم: درسها و تمرینات و مثالهای حل شده در طول ترم را مرور نمائید. نگذارید که مطالب ارائه شده انباشت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.