مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

شرکت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در یادگیری ریاضیات

شرکت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در یادگیری ریاضیات در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است.  گوش دادن به مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل می تواند در یادگیری بهتر درس ریاضی و موفقیت شما در درس ریاضی مفید و موثر باشد. فقط حضور در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کافی نیست. باید با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و تا جایی که می توانید تمرکز داشته باشید. یادداشت کردن جزوه به افزایش تمرکز شما کمک می کند.
iranmodares

بسیاری از دانشجویان و دانش اموزان فقط به خاطر بحث حضور و غیاب و یا برای اینکه وقتشان پر شود در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت می کنند. به هر حال، شما که وقت می ذارید، چرا از وقت خودتان که از هر چیز دیگری ارزشمندتر است درست استفاده نمی کنید؟! حضور در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه در صورتیکه به مطالب ارائه شده خوب گوش دهید و تمرکز کنید، می تواند در موفقیت تحصیلی شما مفید و موثر باشد.
در کنار کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و برای تمرین بیشتر و رفع اشکال می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید. اگر برای رفع اشکال، جمع بندی مطالب و حل تمرین و مسئله بیشتر به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.
یک عامل خیلی مهم برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور، درک کامل درس ریاضی و یادگیری عمقی و مفهومی ان است. هر چه ریاضی را بهتر یاد بگیرید و فهم عمیقتری از ان داشته باشید، در کنکور هم درصد بالاتری کسب می کنید. برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور در مراحل اولیه کار باید پایه ریاضی خودتان را خوب قوی کنید. به این معنی که در کلاسهای تدریس ریاضی به صورت کامل شرکت نمائید، تمرین و مسئله حل کنید و کتاب درسی را با دقت مطالعه کنید.
بسیاری از افراد سعی می کنند خیلی زود سراغ تست زنی بروند و بدون اینکه تمرین و مسئله حل کرده باشند و یا در کلاسهای ریاضی شرکت کرده باشند، سراغ تست زنی می روند. این روند اصلا خوب نیست و شما فقط نکات مربوط به تستها را یاد می گیرید و اگر تست جدیدی به شما داده شود از پس آن بر نخواهید آمد. اما اگر در کلاسهای تدریس ریاضی به صورت کامل شرکت کنید و تمرین و مسئله حل نمائید، مطلب را به صورت پایه ای یاد می گیرید و از پس تست ها و سوالات کنکور بر خواهید آمد.
اگر می خواهید در ریاضی نابغه شوید و ریاضی را خوب یاد بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1-در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه به صورت کامل حاضر شوید.
2- در کلاسهای تدریس ریاضی سر وقت حاضر شوید.
3- در کلاسهای تدریس ریاضی در ردیف جلو بنشینید و خوب دقت کنید.
4- تمرکز خودتان را در کلاس درس حفظ کنید و با دقت گوش دهید.
5- در کلاس تدریس ریاضی جزوه یادداشت کنید و جزوه خودتان را داشته باشید.
6- هر سوالی که در کلاس برایتان پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید.
7- به سوالاتی که سایر دانش آموزان یا دانشجویان می پرسند گوش دهید.
درس ریاضی یکی از درس مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه بوده و آموزش و یادگیری درست و پایه ای ان می تواند به موفقیت در تحصیل و همچنین به یادگیری بهتر سایر دروس هم کمک زیادی بکند. در بسیاری از موارد، دانش آموزان و دانشجویان از حل مسائل دروس فیزیک و شیمی و .... و یا دروس دانشگاهی به دلیل ضعف در درس ریاضی عجز هستند. بسیاری از دانشجویان در دورس دیگر غیر از درس ریاضی مطلب را به خوبی یاد می گیرند ولی حین حل مسائل، تمرینات و مثالهای آن دروس، به علت ضعفی که در درس ریاضی دارند، نمی تواند حل درست مسئله و تمرین را ارائه دهند. بنابراین یادگیری درست درس ریاضی، هم برای آموزش خود این درس لازم است و هم برای حل مسائل و تمرینات سایر دروس هم ضروری می باشد. از طرفی در کنکور سراسری (رشته های تجربی و ریاضی و ...) درس ریاضی اهمیت بسیار زیادی دارد. در رشته ریاضی که مهمترین درس بوده و در رشته تجربی هم یکی از دروس مهم می باشد. بنابراین، برای موفقیت در کنکور هم یادگیری درس ریاضی مهم است.
هنگام مرور ریاضی سعی کنید در دفترچه ای که قبلا تهیه کرده اید فرمولها و نکات مهم را بنویسید. این دفترچه بعدا و در ایام امتحانات و کنکور واقعا بدردبخور خواهد بود. اگر در رابطه با هر فرمول نکته خاصی وجود دارد ان را هم بنویسید. این نکات خاص و مهم را بعدا خودتان به یاد نخواهید آورد ولی همین که آن را در دفترچه یادداشت کرده اید در دفعات بعد بع راحتی از انها استفاده می کنید.
مرور درس ریاضی و سایر دروس در کل در زمان شما صزفه جویی خواهد کرد. چون اگر مطلبی را به صورت برنامه ریزی شده مرور کنید، دفعات بعد زمان و انرژی کمتری از شما خواهد گرفت. برای درس ریاضی، خیلی از اوقات می توانید مرور را از طریق حل تمرین و مسئله انجام دهید. مثلا امروز که درس را خوانده اید، سه روز بعد تمرینات را حل کنید. به این ترتیب مطالب برای شما دوباره یادآوری خواهد شد.
به صورت خلاصه می توان گفت، اگر می خواهید در تحصیل و در درس ریاضی موفق شوید، در برنامه درسی خودتان مرور منظم را هم در نظر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.