مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

هزینه و قیمت کلاسها و جلسات تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان، کنکور و دانشگاه

هزینه و قیمت کلاسها و جلسات تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان، کنکور و دانشگاه، نحوه استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی، موفقیت در آموزش و یادگیری ریاضی و .... در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر آن می تواند مفید و موثر باشد. اگر می خواهید برای کسب نمره خوب در امتحانات و درصد بالا در کنکور برای درس ریاضی کلاس خصوصی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:
1- کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری را در طول ترم برگزار کنید و در ایام امتحانات این جلسات را به صورت رفع اشکالی و برای حل تمرین و سوال بیشتر داشته باشید. اگر می خواهید کلاس خصوصی داشته باشید هر چه زودتر اقدام کنید.
2- در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی یا کلاسهای مدرسه حضور فعال داشته باشید. سوال بپرسید و روی یادگیری درس تمرکز داشته باشید. سعی کنید از کلاسها نهایت استفاده را ببرید.  3- شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور: سعی کنید کلاسهای مدرسه را به صورت منظم بروید. مطلبی که در یک ساعت و نیم کلاس مدرسه یاد می گیرید، اگر در کلاس شرکت نکنید، ممکن است بعدا وقت بسیار بیشتری از شما بگیرد. در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور در منزل و جلسات آموزش خصوصی ریاضی استفاده نمائید. اگر در مدرسه معلم خوبی ندارید، با داشتن یک معلم خصوصی خوب می توانید این وضعیت را جبران کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس ریاضی کلیک نمائید.
iranmodares

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی نهم ریاضی9 ( ریاضی پایه 9)
ریاضی یکی از دروسی است که برای آموزش و یادگیری صحیح آن باید در کنار کلاس درس و مدرسه و جلسات آموزش خصوصی، تمرین حل کرد و مسائل را بررسی نمود. در ایام امتحانات وقت محدودی وجود دارد. بنابراین برگزاری جلسات تدریس در ایام امتحانات بازدهی چندانی ندارد.
هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی نیز مانند سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. به صورت یک تخمین سرانگشتی می توان گفت که هزینه یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی بین 20 تا 50 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است مدرس یا دبیری که در مدارس به صورت رسمی تدریس می کند هزینه ای معادل 100 هزار تومان یا بیشتر مطالبه کند.
هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 10 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 50 و 60 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند.
همانطور که در بخشهای دیگر همین وب سایت گفته شده است، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است.
در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور و دبیرستان چون وقت بیشتری برای ارائه درس، حل تمرین و مسئله و رفع اشکال وجود دارد، درس را بهتر و راحتتر یاد می گیرید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور و دانشگاه، مدرس خصوصی ریاضی شما با خیال راحت و با در اختیار داشتن زمان کافی به راحتی می تواند اشکالات شما را برطرف نماید. اگر خودتان درس ریاضی را به خوبی مطالعه کرده باشید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال، حل تمرین و مسئله و تسلط بر مطلب استفاده کنید. البته انتظار نداشته باشید که تنها با شرکت در کلاسهای خصوصی درس را به صورت کامل یاد بگیرید. مطالعه و حل تمرین خودتان همواره لازم است. برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور هم می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید. برای موفقیت در کنکور ریاضی در مرحله اول تلاش کنید در کلاسهای تدریس ریاضی کنکور مدرسه به صورت کامل شرکت کنید.
هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی دهم مقدار ثابت و مشخصی ندارد و مدرسین و آموزشگاههای مختلف با قیمتهای متفاوتی کار می کنند. هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی دهم از جلسه ای 10 هزار تومان (برای مدرسین تازه کار) تا جلسه ای 60 و 70 هزار (برای مدرسین با تجربه و دبیران رسمی و ...) و حتی بیشتر می تواند متغیر باشد.
هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در اینجا به تعدادی از آنها پرداخته می شود.

1- مقایسه هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها: به صورت کلی هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت سایر شهرستانها بیشتر است. در حالت کلی هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بیشتر می باشد. در شهرهای بزرگتر رفت و آمد سخت تر بوده و زمان بیشتری را از مدرس می گیرد.

2- هزینه تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف: قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی به پایه درسی هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و سایر دروس دانشگاهی به صورت کلی از هزینه تدریس ریاضی دبیرستان بالاتر است. به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را داشته باشند، هزینه تدریس آن درس هم بیشتر می شود.

تدریس خصوصی ساعتی چند؟

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و زبان در تهران به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی، مدرس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی عبارتهای ذکر شده لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده نموده و می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

اگر می خواهید لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی (در تمامی زمینه ها و رشته ها) ساکن تهران و سایر شهرستانها را مشاهده کنید، بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.