مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

یادگیری بهتر ریاضی، زمان مناسب و هزینه کلاس تدریس خصوصی ریاضی

در این بخش مطالبی در زمینه یادگیری بهتر ریاضی، زمان مناسب و هزینه کلاس تدریس خصوصی ریاضی و .... ارائه می گردد. برای آنکه در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- حاضر شدن در کلاسهای درس به صورت منظم و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم (برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک نمائید).

2- موکول نکردن خواندن ریاضی به شب امتحان: ریاضی درس شب امتحانی نیست. آن را در طول ترم بخوانید و مرور و حل مسئله را در طول ترم در نظر داشته باشید. اگر حتی در ایام امتحانات درس را بخوانید و به هر ترتیبی که شده قبول شوید، بعد از امتحان چیزی یادتان نمی ماند و در سالهای بعدی تحصیل مشکل خواهید داشت.


iranmodares


3- مرور مثالهای حل شده توسط مدرس خصوصی ریاضی یا معلم ریاضی: مدرس، دبیر و یا معلم ریاضی شما پس از ارائه درس معمولا تمریناتی را حل می کند. اولین کاری که پس از مرور خود درس انجام می دهید باید حل دوباره و مطالعه آن تمرینات باشد.
4- حل دوباره مثالهای حل شده کتاب: مثالهای حل شده کتاب هم منبع خوبی برای یادگیری و آموزش بیشتر درس ریاضی است. اول تلاش کنید که خودتان مسئله را حل کنید. در نهایت حل خودتان را با حل کتاب مقایسه کنید.

5- آهسته و پیوسته خواندن درس ریاضی: ریاضی درس شب امتحانی نیست. به هیچ عنوان خواندن آن را به شب امتحان موکول نکنید. در طول ترم درس را مطالعه کنید و تمرین حل کنید. خیلی ها به امید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی آن را تا نزدیکی های امتحان کنار می گذارند. خیلی وقتها اگر اوضاع خیلی بحرانی باشد از دست مدرس خصوصی ریاضی هم کاری ساخته نیست. پس درس را در طول ترم بخوانید.

6- استفاده از جزوات و نمونه سوالات ریاضی موجود در سایتهای آموزشی
برای دانلود جزوات و نمونه سوالات ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و نمونه سوال امتحانی کلیک نموده و در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود، عبارت مورد نظر را وارد کنید (مثلا: سوال ریاضی 1).

7- حل مثال و تمرین کافی از درس ریاضی: از بین تمامی درسها، درس ریاضی بیشتر از همه به حل تمرین و مثال نیاز دارد. برای کسب نمره خوب در درس ریاضی حتما مثال و تمرین کافی حل کنید.
8- مطالعه ریاضی در طول ترم: با مطالعه ریاضی در طول ترم، در ایام امتحانات بر روی مطالبی کار می کنید که تسلط شما را افزایش دهد. اگر در طول ترم ریاضی را نخوانید در ایام امتحانات فقط می توانید به صورت سطحی درس را به پایان برسانید.

9- از کتابهای کمک آموزشی به درستی استفاده نمائید. یعنی مسائل را اول خودتان حل کنید بعد جوابها را ببینید.
10- خواندن ریاضی را به ایام امتحانات موکول ننمائید.

11- استفاده از خدمات تدریس خصوصی ریاضی: جلسات تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد در آموزش درس ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


درآمد تدریس خصوصی ریاضی
در ایام امتحانات استرس امتحانات وجود دارد. از طرفی معمولا کل امتحانات در طول 2 هفته برگزار می گردد. بنابراین در این ایام فرصت بسیار کمی برای یادگیری وجود دارد. ضمنا، شما کل وقتتان را برای درس ریاضی نمی توانید در نظر بگیرید و درسهای دیگری را هم باید مطالعه کنید.
بنابراین، اگر در درس ریاضی یا هر درس دیگری اشکال دارید و برای رفع اشکال و یادگیری بهتر ریاضی می خواهید با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب هماهنگ کنید، از همین الان برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی اقدام کنید. برگزاری کلاس و خواندن درس در طول ترم هم استرس دوران امتحانات را کاهش می دهد، هم بهتر یادگیری اتفاق می افتد و هم احتمال قبولی و گرفتن نمره بالا بیشتر می شود.

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری را در طول ترم برگزار کنید و در ایام امتحانات این جلسات را به صورت رفع اشکالی و برای حل تمرین و سوال بیشتر داشته باشید. اگر می خواهید کلاس خصوصی داشته باشید هر چه زودتر اقدام کنید.

اگر می خواهید در دروس ریاضی و فیزیک نمره 20 بگیرید در کنار مطالعه و پشتکار خودتان، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک هم می تواند مفید و موثر باشد.
در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک می توانید اشکالاتی که دارید و مطالبی که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه متوجه نشده اید را برطرف نموده و این دروس را به خوبی یاد بگیرید.
برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه، دبیرستان، کنکور، دانشگاه، ریاضیات المپیاد و .... بر روی عبارت مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.
به منظور مشاهده مدرسین تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان، فیزیک متوسطه و کنکور، فیزیک دانشگاهی، دروس تخصصی رشته فیزیک و .... نیز بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.
برای موفقیت در دروس ریاضی و فیزیک و گرفتن نمره 20 و یا حداقل گرفتن نمره بالا در این دروس می توانید با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کنید و در طول ترم درسها را با هم پیش ببرید و یا در ایام امتحانات به صورت رفع اشکالی از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید.
در وب سایت (ایران مدرس) مطالب آموزشی زیادی در زمینه کسب نمره 20 در درس ریاضی و موفقیت در آموزش و یادگیری ریاضی و ... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله کسب نمره 20 در درس ریاضی و یادگیری و آموزش بهتر ریاضیات یا شیوه مطالعه صحیح و درست درس ریاضی و کسب نمره 20 در ریاضیات را مطالعه کنید.
اگر می خواهید در زمینه راهکارهای موفقیت در درس فیزیک، نحوه گرفتن نمره 20 در درس فیزیک، کسب درصد بالا در کنکور فیزیک و ... مطالعه کنید، مقاله چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک یا گرفتن نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک با جلسات تدریس خصوصی نیز می تواند مفید و موثر باشد.
علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک، در این وب سایت جزوات و نمونه سوالات امتحانی زیادی برای دروس ریاضی و فیزیک هم ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور ریاضی و تست کنکور فیزیک به روی عبارتهای جزوه و سوال ریاضی و جزوه و سوال فیزیک کلیک نمائید.
با توجه به آنچه گفته شد، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک برای کسب نمره بالا و موفقیت در این دو درس می تواند مفید و موثر باشد. البته در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم باید درس بخوانید. کلاس تدریس خصوصی نمی تواند جایگزین درس خواندن، مطالعه و حل تمرین شما را بگیرد. برای رفع اشکال، یادگیری دروس ریاضی و فیزیک در طول ترم، افزایش معدل، حل تمرینات و مسائل بیشتر و .... می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.