مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

آیا با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می توان 20 گرفت؟

شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی برای موفقیت در درس ریاضی و حتی گرفتن نمره 20 در این درس می تواند مفید و موثر باشد.
جواب این سوال که آیا با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می توان 20 گرفت قطع به یقین مثبت است اما باید ملاحظاتی هم در نظر گرفته شود. اگر شما در ترمهای قبل در درس ریاضی نمرات خوبی گرفته اید و مثلا نمره هایی حول و حوش 17 و یا 18 گرفته اید خوب برای 20 گرفتن در درس ریاضی کار سختی در پیش ندارید. شاید خودتان کمی بهتر هم بخوانید بتوانید 20 شوید. اگر نمره شما حول و حوش 17 است احتمالا در بعضی از قسمتها اشکالات جزئی ای دارید که باید برطرف شود و یا باید تمرینات و نمونه سوالات امتحانی بیشتری حل کنید تا در این ترم و یا ترم آینده در درس ریاضی نمره بیست بگیرید. در این حالت با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی و با در کنار داشتن یک مدرس خصوصی مجرب ریاضی می توانید به این هدف خودتان به آسانی برسید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک کنید.
در حالت دیگر اگر نمره ای که به صورت معمول شما در درس ریاضی می گیرید حول و حوش 14 و 15 است، در این حالت برای 20 گرفتن در درس ریاضی باید تلاش خودتان را بیشتر کنید. بیست گرفته دردرس ریاضی در این حالت هم کاملا ممکن است و فقط به تلاش بیشتری نیاز دارد. در این حالت سعی کنید کلاسهای خصوصی ریاضی را زودتر شروع کنید. چون برای گرفتن نمره 20 در ریاضی باید به صورت عمقی و پایه ای این درس را بخوانید. اگر در درس ریاضی در حد متوسطی هستید برای رسیدن به هدف مورد نظرتان باید کلاسها را کاملا جدی بگیرید و تعداد جلسات بیشتری برگزار نمائید. بیشتر تمرین حل کنید و هر جایی که اشکال دارید بپرسید. این 5 یا 6 نمره ای که هر ترم در امتحان ریاضی از دست داده اید را باید بدایند که برای کدام بخش ها است و در چه مباحثی بیشتر اشکال دارید. در کلاسهای خصوصی ریاضی باید تلاش کنید این اشکالات را که ممکن است مربوط به درس همین ترم و یا ترمهای قبلی باشد برطرف کنید.
در نهایت اگر نمره ریاضی شما در ترمهای قبل در حدود 10 تا 12 بوده است و حتی بعضا درس ریاضی را نتوانسته اید قبول شوید، با شرکت در جلسات خصوصی ریاضی هم می توانید نمره خیلی بهتری به نسبت ترمهای قبل بگیرید. خوب ممکن است این ترم نتوانید 20 بگیرید (البته باز هم غیر ممکن نیست) ولی با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید. اگر نمره ریاضی شما خوب نبوده است، دلیل آن اشکالات پایه ای می باشد. یعنی شما ممکن است در مباحثی مانند حد و مشتق، اتحادها، انتگرال و مباحث پایه ای ریاضی که هر ترم نیاز به استفاده از آنها دارید اشکالات زیادی داشته باشید. با شرکت در جلسات تدریس خصوصی ریاضی می توانید در عین حال که درس این ترم و ریاضی مربوط به این ترم را می خوانید، اشکالات پایه ای را هم برطرف کنید و روی آنها کار کنید. اگر ریاضی شما خیلی ضعیف است، این ترم با شرکت در کلاسهای خصوصی به حد متوسط و متوسط به بالا برسید و ترمهای بعد حتی 20 بگیرید.



در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی راهکارهای دیگری هم برای کسب نمره عالی و بیست گرفتن در درس ریاضی وجود دارد. باید خودتان هم به نسبت ترمهای قبل در خودتان تغییراتی ایجاد کنید و با برنامه ریزی و نظم پیش بروید. به نسبت قبل بیشتر تمرین و مسئله حل کنید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حضور منظم تر و فعالتری داشته باشید. برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی و موفقیت در امتحان ریاضی حتما مقاله 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !  را مطالعه نمائید.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.