مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی موفق ثبت کنیم؟

اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید و قصد دارید در این زمینه فعالیت خودتان را با ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی گسترش دهید ...
اگر قصد دارید در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید و می خواهید با استفاده از آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی این کار را انجام دهید ....
در هر صورت، برای ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی موفق به صورت زیر عمل کنید.
1- به سایت ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس است مراجعه کنید.
برای مشاهده صفحه اصلی سایت ایران مدرس بر روی عبارت ایران مدرس کلیک نمائید.
برای مشاهده آگهی های ثبت شده در ایران مدرس در زمینه آموزش ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.
(می توانید تبلیغ تدریس ریاضی خودتان را در سایت سودایران هم ثبت کنید. بر روی عبارت تبلیغ تدریس خصوصی کلیک کنید)
2-در صفحه اصلی سایت ایران مدرس در بالای صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام وارد صفحه شخصی خودتان شوید.
3- در نهایت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی خودتان را ثبت نمائید و منتظر تایید مدیر سایت بمانید.
4- برای داشتن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی موفق اسم تمام دروس تدریسی را در متن آگهی ارائه دهید. مثلا به صورت زیر:

ریاضی 1، ریاضی ششم، ریاضی هشتم، هندسه تحلیلی، ریاضی گسسته، حسابان، ریاضی عمومی دانشگاه، ریاضی مهندسی و ....



iranmodares


تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی


سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغ تدریس ریاضی در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. بنابراین متقاضیان تدریس و تدریس خصوصی آگهی شما را دیده و با شما تماس خواهند گرفت.
سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که مثلا اگر شما عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... را در گوگل جستجوی کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه 1 تا 3 خواهید دید. در نتیجه، متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی به سمت تبلیغ تدریس شما هدایت می شوند. دقت کنید این ویژگی برای یک وب سایت آگهی و تبلیغ خیلی مهم بوده و در جذب شاگرد شما کاملا موثر است.
نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در وب سایت (ایران مدرس) در قالب مقالات آموزشی به صورت مفصل توضیح داده شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ را مطالعه نمائید.
با توجه به مطالب گفته شده، اگر در جستجوی بهترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی هستید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. سایت ایران مدرس با ارائه هزاران جزوه آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی و ... یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است و درج آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در آن می تواند کاملا مفید و موثر باشد. بعضی از مدرسین بیش از 20 بار آگهی و تبلیغات تدریس ویژه خودشان را تمدید کرده اند.
ارائه تضمین در متن آگهی تدریس ریاضی برای نتیجه گرفتن شاگردها: در صورت تمایل می توانید در عنوان آگهی تدریس خصوصی کلمه تضمینی را ذکر کنید و یا در متن آگهی هم بیان کنید که کلاسهای شما تضمینی است. ذکر عبارت تضمینی برای متقاعد کردن متقاضیان تدریس خصوصی که بخواهند با شما تماس بگیرند و به شما اعتماد کنند بسیار موثر است. ولی به هر حال اگر به صورت تضمینی کار می کنید باید برای نتیجه گرفتن شاگردانتان به صورت جدی تر کار کنید.
ارائه هزینه پیشنهادی مناسب در متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی: برای اکثر متقاضیان تدریس خصوصی و والدین انها، علاوه بر کیفیت کار و سابقه مدرس و ...، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی هم مهم است. اکثر افراد ترجیح می دهند کلاسهای خصوصی را با قیمت مناسبتری هماهنگ کنند. بنابراین در متن آگهی تدریس خصوصی و در بخش هزینه تدریس مقدار مناسبی را وارد کنید. می توانید عبارت توافقی را در این بخش وارد نموده و سر قیمت با متقاضیان تدریس به توافق برسید. بعضی از مدرسین برای جذب شاگردهای بیشتر حتی جلسه اول را رایگان و یا با نصف قیمت برگزار می کنند. برای مطالعه در زمینه قیمت، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

ایران مدرس برای عبارتهای شامل و یا مشابه تدریس خصوصی ریاضی در نتایج جستجوی گوگل در صدر نتایج و در صفحه اول قرار دارد. مثلا اگر عبارت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی ریاضی گسسته و .... را در گوگل جستجو کنید، یکی از سایتهایی که در صدر نتایج خواهید دید ایران مدرس است.
سایت ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارد. بنابراین به نسبت سایتهای عمومی آگهی اینترنتی برای درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بسیار بهینه تر است. در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی، تبلیغات تدریس شما در بین انواع اگهی ها با موضوعات مختلف گم خواهد شد و کمتر دیده می شود.
در سایت ایران مدرس هزاران جزوه و سوال امتحانی و تست کنکور ریاضی ارائه شده است. بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید تا این موارد را ببینید. اگر تبلیغ و آگهی تدریس خصوصی ریاضی خودتان را ویژه کنید. در کنار این مطالب آموزشی و مطالب دانلود رایگان هم تبلیغات تدریس شما نمایش داده خواهد شد و بازدهی آن افزایش می یابد.
آیا درج تبلیغ در زمینه تدریس و آموزش ریاضی در ایران مدرس رایگان است؟ شما به صورت کاملا رایگان می توانید در سایت ایران مدرس تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید. برای ثبت اگهی تدریس در این وب سایت لازم نیست وجهی بپردازید ولی در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.  آگهی های ویژه تدریس همواره در صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند. در صفحات داخلی سایت هم آگهی های تدریس خصوصی ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. آگهی های ویژه در کنار بیش از 10000 مقاله آموزشی، مطالب دانلودی، تست کنکور، سوال امتحانی و .... هم نمایش داده می شوند. برای مشاهده هزینه آگهی های تدریس ویژه بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید. کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که مدرس و معلم خصوصی به کار خود و نحوه تدریس خود اطمینان دارد و در کار تدریس جدی است و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.
تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی: بهترین سایت برای درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و ثبت آگهی تدریس به صورت کلی (ایران مدرس) همین سایت است. در این زمینه مقاله ثبت تبلیغ تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی فعالیت دارد. با درج اگهی در این وب سایت، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. ایران مدرس محیطی کاملا اموزشی دارد و تعداد مدرسین ثبت نامی آن تا پاییز 96 به بیش از 17000 مدرس می رسد. در ایران مدرس بیش از 10000 مطلب آموزشی، جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی و ... ثبت شده است و در صورتیکه آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی خودتان را ویژه کنید در کنار این مطالب آموزشی هم تبلیغ شما نمایس داده خواهد شد. برای ثبت اگهی تدریس خصوصی در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید.

بهترین سایت درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی
در مجموع، با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید، فرصت درج تبلیغات در ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و یک محیط کاملا آموزشی فراهم آورده و از نظر گوگل کاملا بهینه می باشد را از دست ندهید.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.