مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

استخدام مدرس تدریس خصوصی ریاضی مرداد 96 و شهریور و مهر 96

استخدام مدرس تدریس خصوصی ریاضی مرداد 96 و شهریور و مهر 96 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی ریاضی در مرداد96 و شهریور96 و مهر96 دعوت به همکاری می گردد.
اگر می خواهید در مرداد و شهریور 96 و تابستان 96 از تدریس ریاضی درآمد خوبی بدست آورید و در جستجوی آگهی های استخدامی معلم و مدرس ریاضی هستید ....
چنانچه در پاییز 96 و مهر 96 قصد دارید کار تدریس ریاضی را شروع کنید و یا در این زمینه فعالیت خودتان را گسترش دهید ....
اگر به صورت مداوم آگهی های استخدام مدرس و استاد ریاضی و استخدامی های جذب معلم ریاضی در اینترنت و روزنامه را جستجو می کنید ....
در هر صورت، به نسبت جستجوی بیشتر اگهی های استخدام مدرس تدریس خصوصی ریاضی، راهکار بهتری برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی برای شما شراغ داریم.
به جای اینکه با آموزشگاهها و موسسات مختلف برای استخدام تماس بگیرید و بخواهید با واسطه شاگرد جذب کنید و درآمد بدست آورید، چرا خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب نمی کنید !!!
با جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به صورت مستقیم مزایای زیر را خواهید داشت:
1- خودتان قیمت کلاسهای خصوصی را تعیین خواهید کرد و به مرور که در کار تدریس بهتر می شوید، قیمت کلاسهای خصوصی و درنتیجه درامد خودتان را افزایش می دهید.
2- تعداد شاگردهایی که جذب می کنید در کنترل خودتان است و توسط آموزشگاه یا موسسه محدود نمی شود. به مرور می توانید شاگردهای بیشتری جذب کنید.
3- درصدی از حق التدریس را مجبور نیستید به آموزشگاه پرداخت کنید و کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید ...
4- به تدریج شاگردهای ثابتی پیدا خواهید کرد و در ترمهای بعد درامد شما با احتساب شاگردهای قدیمی و جدید افزایش می یابد.
5- ...
بنابراین بهتر است به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس ریاضی در تابستان و پاییز 96 و یا هر زمان دیگری، خودتان به صورت مستقیم برای جذب شاگرد اقدام نمائید.
چگونه به صورت مستقیم شاگرد جذب کنم؟ برای اینکه خودتان به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید، به پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس ) مراجعه نمائید.
برای مشاهده سایت ایران مدرس بر روی کلمه ایران مدرس کلیک کنید. برای مشاهده مدرسین ریاضی و لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس به ترتیب بر روی عبارت های تدریس ریاضی و تدریس خصوصی کلیک نمائید.

iranmodares

در سایت ایران مدرس در بالای صفحه اصلی سایت بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و پس از ورود به صفحه شخصی خودتان آگهی تدریس خصوصی ریاضی خودتان را ثبت نمائید. پس از تایید مدیریت سایت آگهی تدریس شما نمایش داده خواهد شد.
مطمئن باشید، اگر آگهی تدریس خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید، به نسبت اقدام برای جذب شاگرد از طریق آگهی های استخدام مدرس خصوصی، بازدهی بسیار بهتری برای شما خواهد داشت.
ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز می رسد. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی ان را افزایش دهید.
ایام و دوران جذب شاگرد از طریق آگهی های استخدامی و با واسطه آموزشگاهها به سر آمده است. خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید و در مرداد 96 و شهریور و مهر 96 از تدریس ریاضی درآمد کسب نمائید.
مطالعه کنید:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.